Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba podnikatelského plánu
FIALOVÁ, Markéta
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský plán. V první části jsou vymezena teoretická východiska. Hlavní náplní druhé části je založit kavárnu a vypracovat jednotlivé kroky, které jsou nezbytné pro založení podniku. V závěru jsou zhodnoceny výsledky, ke kterým se během práce došlo.
Cenový výzkum piva Staropramen
Volák, Jindřich ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Práce rozebírá výsledky vlastního dotazníkového výzkumu mezi českými spotřebiteli piva. Mezi zkoumané okruhy patří znalost domácích pivních značek, maximální únosná cena piva Staropramen, její cenové porovnání s konkurenty a škálové hodnocení její současné obvyklé ceny. Respondenti jsou segmentováni podle věku, vzdělání, místa bydliště a průměrné týdenní spotřeby lahvového piva. Součástí práce je také marketingový profil firmy Pivovary Staropramen.
Strategie značky Vichy se zaměřením na český trh.
Srnka, Karel ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategií značky Vichy na českém trhu. Hlavním tématem je analýza postavení značky Vichy na trhu dermokosmetiky v České republice a návrhy na její zlepšení. V první kapitole diplomové práce je čtenář uveden do problematiky marketingu, značky a jejího významu v marketingu. V této kapitole jsou podrobně rozebrány takové pojmy, jako je image, insight, hodnota a prvky značky a zároveň vysvětlen rozdíl mezi značkou a brandem. Na druhou kapitolu, která se zabývá strategickým řízením značky, navazuje kapitola třetí, kde jsou podrobně rozebrány jednotlivé součásti marketingového mixu a komunikační strategie. Praktická část práce začíná kapitolou čtvrtou, ve které je čtenář postupně seznámen se společností L'Oréal, její historií a strukturou, dále se strukturou divize aktivní kosmetiky. V této kapitole je konkrétněji popsána i historie značky Vichy a její inovovaném uvedení v roce 2009. Pátá kapitola popisuje konkrétní situaci na trhu dermokosmetiky, vymezuje největší konkurenci značky Vichy a konkrétně popisuje aktivity značky Vichy na jednotlivých částech marketingového a komunikačního mixu. Tento popis je podkladem pro část poslední. Ta uvádí konkrétní doporučení, kterými zlepšit strategii značky. Tato doporučení jsou opět načrtnuta podle jednotlivých součástí marketingového a komunikačního mixu. Celá práce je ukončena závěrem, ve kterém jsou zmíněny nejzásadnější části diplomové práce.
Nákupní chování spotřebitelek džusů a nektarů. Marketingový průzkum ve spolupráci s Pfanner, spol. s r.o.
Caisová, Alena ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Teoretická část práce je rozdělena do dvou bloků, první objasňuje nákupní chování spotřebitele se zaměřením na modely nákupního chování, na hlavní faktory ovlivňující nákupní chování a na kupní rozhodovací proces. Druhý blok této části se zabývá dvěma metodami průzkumu trhu, pozorováním a dotazováním. V praktické části je představena společnost Pfanner a výsledky sekundárních dat získaných z databáze MML - TGI ČR a z agenturního výzkumu TNS AISA. Stěžejní část práce představuje analýza primárních dat získaných metodou dotazování a pozorování.
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Švejda, Denis ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Metodologie výpočtu hodnoty pro zákazníka marketingovým, inovačním a univerzálním přístupem. Zvýraznění jejich předností i nedokonalostí. V praktické části vystoupí do popředí výhody i nevýhody při zjišťování potřebných informací, rozdílných u různých přístupů měření hodnoty pro zákazníka. Bakalářská práce je určena všem, kteří stojí na rozcestí při vnímání hodnoty, při snaze najít konkurenční výhodu a při hledání takového pojetí, které by bylo schopno odpovědět na všechny jejich otázky týkající se hodnoty pro zákazníka.
Podnikatelský plán založení jazykové školy
Kortusová, Lucie ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Mohr, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na podnikatelský plán, který by měl pomoci při vzniku společnosti. Její součástí je také strategický plán, díky němuž by měl nový podnik bezstarostně fungovat několik následujících let a prosadit se v tvrdé konkurenci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.