Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie značky Vichy se zaměřením na český trh.
Srnka, Karel ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategií značky Vichy na českém trhu. Hlavním tématem je analýza postavení značky Vichy na trhu dermokosmetiky v České republice a návrhy na její zlepšení. V první kapitole diplomové práce je čtenář uveden do problematiky marketingu, značky a jejího významu v marketingu. V této kapitole jsou podrobně rozebrány takové pojmy, jako je image, insight, hodnota a prvky značky a zároveň vysvětlen rozdíl mezi značkou a brandem. Na druhou kapitolu, která se zabývá strategickým řízením značky, navazuje kapitola třetí, kde jsou podrobně rozebrány jednotlivé součásti marketingového mixu a komunikační strategie. Praktická část práce začíná kapitolou čtvrtou, ve které je čtenář postupně seznámen se společností L'Oréal, její historií a strukturou, dále se strukturou divize aktivní kosmetiky. V této kapitole je konkrétněji popsána i historie značky Vichy a její inovovaném uvedení v roce 2009. Pátá kapitola popisuje konkrétní situaci na trhu dermokosmetiky, vymezuje největší konkurenci značky Vichy a konkrétně popisuje aktivity značky Vichy na jednotlivých částech marketingového a komunikačního mixu. Tento popis je podkladem pro část poslední. Ta uvádí konkrétní doporučení, kterými zlepšit strategii značky. Tato doporučení jsou opět načrtnuta podle jednotlivých součástí marketingového a komunikačního mixu. Celá práce je ukončena závěrem, ve kterém jsou zmíněny nejzásadnější části diplomové práce.
Komunikační strategie mezinárodního programu CESP
Srnka, Karel ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Čápová, Ludmila (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační strategii mezinárodního programu CESP a zmapovat její vývoj v průběhu posledních 14 let. V první kapitole charakterizuji CESP, jeho historii, produkt, cílovou skupinu spotřebitelů a statistiky počtu studentů. Druhá kapitola je zaměřena na komunikační strategii na základě součástí komunikačního mixu. Zaobírám se zde reklamou a jejími druhy, podporou prodeje, PR a přímým marketingem. Ve třetí kapitole popisuji, jak vznikaly nové propagační materiály CESPu, jako brožura, hlavičkové papíry, obálky nebo nové internetové stránky. Vše je doplněno o ukázky starých a nových propagačních materiálů, které jsou umístěny jako příloha této bakalářské práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.