Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na rozšíření marketingových činnosti firmy
Dítě, Filip ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh na rozšíření marketingových činností firmy. Práce se skládá z teoretické , analytické a praktické části. Na základě zjištění z analýzy jsou v praktické části formulovány konkrétní návrhy na rozšíření marketingových činností. Tyto návrhy by měly podpořit marketingovou strategii společnosti a pomoci k dosažení firemních cílů.
Marketingový audit vybrané společnosti
Ermolin, Daniil ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá provedením marketingového auditu společnosti Tungaloy Rus se zvláštním zaměřením na spokojenost jejích pracovníků. V teoretické části diplomové práce se vymezuje pojem a význam marketingového auditu, a taktéž podstata spokojenosti pracovníků a moderní přístupy k jejímu měření. V analytické části diplomové práce se provádí marketingový audit společnosti Tungaloy Rus a průzkum spokojenosti jejích pracovníků. V návrhové části diplomové práce se na základě zjištěných informací navrhují doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové činnosti společnosti.
Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.
ZBOROŇOVÁ, Anežka
Tématem bakalářské práce je význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - cestovní kanceláři Canaria Travel. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, má za cíl, na základě prostudované odborné literatury, představit pojem marketing, základní terminologii s ním spojenou a marketingovou činnost z různých pohledů autorů odborné literatury. Praktická část je věnována charakteristice vybrané firmy a realizované marketingové činnosti z pohledu marketingového manažera. Závěr práce hodnotí stávající situaci podniku a navrhuje případná řešení na změnu.
Marketingový audit vybrané společnosti
Ermolin, Daniil ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá provedením marketingového auditu společnosti Tungaloy Rus se zvláštním zaměřením na spokojenost jejích pracovníků. V teoretické části diplomové práce se vymezuje pojem a význam marketingového auditu, a taktéž podstata spokojenosti pracovníků a moderní přístupy k jejímu měření. V analytické části diplomové práce se provádí marketingový audit společnosti Tungaloy Rus a průzkum spokojenosti jejích pracovníků. V návrhové části diplomové práce se na základě zjištěných informací navrhují doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové činnosti společnosti.
Zásady tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku
DVOŘÁK, Tomáš
Diplomová práce se zabývá zásadami tvorby marketingového mixu a cílem práce je na základě principů marketingové činnosti navrhnout postup tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku. Pro diplomovou práci byl vybrán podnik, který se věnuje prodeji, půjčovně, bazaru a servisu lyžařského vybavení. V první části práce je realizována analýza tvorby marketingového mixu ve vybraném podniku a výsledky analýzy objasňují, proč by bylo přijatelné vytvořit marketingový mix pro letní sezónu. V další části práce je navržen postup tvorby marketingového mixu, ve kterém jsou zohledněny možnosti firmy, konkurenční prostředí, ale především potřeby, přání a požadavky zákazníka.
Návrh na rozšíření marketingových činnosti firmy
Dítě, Filip ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh na rozšíření marketingových činností firmy. Práce se skládá z teoretické , analytické a praktické části. Na základě zjištění z analýzy jsou v praktické části formulovány konkrétní návrhy na rozšíření marketingových činností. Tyto návrhy by měly podpořit marketingovou strategii společnosti a pomoci k dosažení firemních cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.