Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán České asociace sportu pro všechny na léta 2013 - 2015
Sysel, František ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Jeřábek, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015 Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavení marketingového plánu České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015. Vzniklý marketingový plán obsahuje všechny kroky nezbytné pro dosažení marketingových cílů, které jsou součástí strategických cílů této organizace v uvedeném období. Metody: V této práci byly použity metody zkoumání dokumentů, neformální rozhovor, dotazníkové šetření, SWOT analýza a STEP analýza. Všechny tyto metody byly uplatněny při získávání informací o České asociaci Sport pro všechny. Výsledky: Výsledkem této práce je kompletní marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015, který obsahuje všechny nezbytné náležitosti a může být využit touto organizací a inspirovat ji k provedení některých zde navržených marketingových aktivit. Klíčová slova: marketing, sportovní marketing, marketing neziskových organizací, marketingový mix
Možnosti marketingu neziskové organizace Loono, z.s.
Chmelařová, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou marketingovou situaci neziskové organizace Loono, z.s. a navrhnout doporučení vztahující se k marketingovému mixu a komunikaci, která by vedla ke zvýšení povědomí o této organizaci. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, se zabývá vymezením problematiky marketingu a jeho specifik vztahujících se k neziskovému sektoru. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které je blíže popsána organizace Loono, jednotlivé prvky jejího marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci. Na základě schůzky s marketingovou manažerkou organizace a marketingového výzkumu byly získány informace, které jsou následně použity v závěrečném zhodnocení a doporučení vztahujícím se k marketingovým aktivitám této neziskové organizace. Diplomová práce je zakončena celkovým shrnutím.
Marketingový plán České asociace sportu pro všechny na léta 2013 - 2015
Sysel, František ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Jeřábek, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015 Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavení marketingového plánu České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015. Vzniklý marketingový plán obsahuje všechny kroky nezbytné pro dosažení marketingových cílů, které jsou součástí strategických cílů této organizace v uvedeném období. Metody: V této práci byly použity metody zkoumání dokumentů, neformální rozhovor, dotazníkové šetření, SWOT analýza a STEP analýza. Všechny tyto metody byly uplatněny při získávání informací o České asociaci Sport pro všechny. Výsledky: Výsledkem této práce je kompletní marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015, který obsahuje všechny nezbytné náležitosti a může být využit touto organizací a inspirovat ji k provedení některých zde navržených marketingových aktivit. Klíčová slova: marketing, sportovní marketing, marketing neziskových organizací, marketingový mix
Marketingové aktivity projektu "Pomozte dětem"
Zemanová, Petra ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Pekarčíková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce pojednává o marketingu neziskových organizací, s následnou aplikací na projekt Nadace rozvoje občanské společnosti a České televize Pomozte dětem. Práce je rozdělena na dvě části, teoretická část vymezuje marketing a neziskový sektor obecně. Praktická část využívá těchto získaných poznatků a aplikuje je přímo na projekt Pomozte dětem. V práci je provedeno vlastní dotazníkové šetření k zhodnocení známosti projektu a neziskového sektoru v České republice. Cílem práce je představit projekt Pomozte dětem, zhodnotit jeho marketing a uvést vlastní doporučení pro zlepšení jeho marketingu.
Analýza marketingových aktivit Nadace Leontinka
Pšeničková, Petra ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu jednotlivých marketingových aktivit neziskové organizace Leontinka a navrhnout doporučení vztahující se k marketingovému mixu, která by vedla ke zvýšení povědomí o této nadaci a zároveň ke zvýšení dobrovolné pomoci ze strany veřejnosti. Samotná práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teoretickým vymezením marketingu a jeho specifik vztahujících se k neziskovému sektoru. V této části je také definován proces marketingového výzkumu a jeho aplikace v neziskových organizacích. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které je blíže popsána samotná Nadace Leontinka a jednotlivé prvky jejího marketingového mixu. S využitím marketingového výzkumu jsou zde získány informace, které společně s teoretickými poznatky vedou k doporučením vztahujícím se k marketingovým aktivitám této neziskové organizace. Diplomová práce je zakončena celkovým shrnutím.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.