Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 356 záznamů.  začátekpředchozí346 - 355další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
-Postavení firmy MAKRO v českém obchodě
Caletková, Miroslava ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
-V mé bakalářské práci na téma ?Postavení firmy Makro v českém obchodě? se podrobněji zabývám firmou Makro Cash & Carry v ČR. Obsah své práce jsem rozvrhla do tří hlavních oddílů. První část je teoretická, kde vysvětluji základní pojmy jako jsou např. maloobchod, velkoobchod a jejich členění, ale také zde poskytuji obecné informace o skupině METRO group. Druhá část se zaměřuje pouze na firmu Makro. Mapuji zde historii tohoto velkoobchodu od příchodu firmy do České republiky až po ovládnutí celého trhu. A v závěrečném oddílu zpracovávám nové strategii velkoobchodu jako je např. nové trendy použité v oblasti podpory prodeje a další plány managementu Makra C & C ČR. Závěrem bych chtěla říct, že i když společnosti Makro C & C ČR loni klesly tržby a zákazníci v jejich dvanácti velkoprodejnách utratili asi o 700 mil. Kč méně, tak přesto Makro zůstává stále jedničkou na trhu. Management společnosti Makro nehodlá polevovat a má připraveno spoustu nových projektů. Jejich nynější strategie nestojí na budování nových obchodů v dalších městech, ale zaměřují se na své klíčové zákazníky, které chtějí donutit, aby utráceli víc. Mezi jejich marketingové tahy patří zviditelnění se pomocí mnoha akcí a veletrhů, kterých se zúčastňují nejen jako vystavovatelé, ale mnohdy jako generální partneři. Zmínila bych G+H (mezinárodní veletrh gastronomie), Živnostník roku nebo Makro víno roku. Tato soutěž je určena pro domácí výrobce vína a za tři roky svého konání si získala své renomé. Dalším projektem je Makro Incoma Index, který sleduje vývoj maloobchodu v ČR a snaží se také pomoci drobným obchodníkům, poradit jim v jejich podnikání a zvýšit jejich šance na úspěch v boji s velkou konkurencí. Dalším cílem Makra C & C, který se úspěšně daří plnit, je zvýšení důrazu zákazníků na kvalitu. Ve světě je téměř samozřejmostí, že kvalita je největší prioritou při výběru zboží. V České republice stále ještě převládají finanční a reklamní aspekty, ale i to je jen otázkou času a růstu životní úrovně, kdy si začnou zákazníci kvality více vážit a vyhledávat ji. Společnost Makro se chce stát leaderem tohoto trendu, a proto je partnerem Evropského týdne kvality společně s českou vládou. Nakonec bych chtěla zdůraznit, že Makro C & C patří mezi jedničky na trhu a stále se drží na předních místech. Troufám si říct, že v budoucnu tomu nebude jinak, aspoň celosvětový rozmach této skupiny a samotné koncepce Cash & Carry tomu tak nasvědčuje. Musím bohužel konstatovat, že získávání materiálů pro tuto práci bylo nesnadné. Na jejich vlastních internetových stránkách jsou informace nedostačující nebo zastaralé a management mi taky nevyšel vstříc.
Horizontální podnikatelská síť
Márová, Klára ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Čermáková, Lenka (oponent)
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na aktuální téma, kdy se drobní podnikatelé na obranu proti velkým zahraničním řetězcům slučují nebo co nejvíce rozšiřují svou podnikatelskou činnost a vytvářejí tak horizontální podnikatelské sítě. První, teoreticko - metodologická, část práce pojednává o distribučním systému jako součásti marketingového mixu a praktickou část tvoří SWOT analýza konkrétní horizontální podnikatelské sítě.
Retailing v Peru
Palečková, Iva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Za téma své bakalářské práce jsem si zvolila maloobchod (retailing) v Peru. Cílem mé bakalářské práce je popsat maloobchod především v hlavním městě Peru, Limě. Toto téma jsem si vybrala, protože jsem v Limě 13 měsíců žila a mohu tak subjektivně popsat Peruánské maloobchodní prostředí.
Privátní značky v segmentu rychloobrátkového zboží
Králová, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Práce zkoumá sektor privátních značek v rychloobrátkovém zboží, uvádí faktorovou analýzu čtyř oblastí, které působí na jejich rozvoj a dává je do souvislosti s aktuálními trendy.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníků ve městě Chrudim
Vodehnalová, Kateřina ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Práce mapuje nákupní podmínky a nákupní chování v Chrudimi. První část přibližuje Pardubický kraj a město Chrudim. Další část charakterizuje jednotlivé typy maloobchodních prodejen ve městě. Poslední kapitola pomocí dotazníkového šetření zkoumá a vyhodnocuje nákupní chování zákazníků v Chrudimi. Závěr shrnuje a porovnává jednotlivé poznatky s obecnými tendencemi.
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Skála, Ondřej ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá přímým prodejem jako alternativou nabídky zboží a služeb. Analyzuje toto odvětví, zabývá se etikou prodeje a uvádí využití přímého prodeje u společnosti Herbalife Int.
Retailing v Bělorusku
Biazrukaja, Aksana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá stavem retailingu v Bělorusku. Popisuje změny, které v posledních letech prožívá Bělorusko a znázorňuje jak tyto změny ovlivňují maloobchod. Uvádím tady přehled jak kvantitativních (růst počtů obchodů, tržeb, atd.), tak i kvalitativních změn (změny vzhledu prodejen, forem prodejních jednotek, atd.).
Vývoj maloobchodu v ČR po roce 1993
Nymsa, Jakub ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Práce na základě dostupných statistických údajů a výsledků agenturních šetření zachycuje hlavní vývojové trendy odvětví maloobchodu a maloobchodní sítě v České republice spolu se změnami postavení českých obchodníků a nákupního chování spotřebitelů od roku 1993 do současnosti s přesahem do roku 2010.
Analýza trhu IS/ICT v sektoru fashion retail
Příklenk, Lukáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Rydziová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce je průzkumem life style retailového trhu. Náhodně jsem vybral 10 obchodních řetězců provozujících jeden či více obchodů. Firma mohla být zařazena do průzkumu, pokud splňovala následující kritéria. Obchodní firma či řetězec provozuje jednu či více maloobchodních prodejen. Prodávaný sortiment spadá do oblasti life style retail trhu. Firma měla zájem o zařazení do průzkumu, a tím i o získání výsledků průzkumu. Porovnané technologie jsem vybral z analýzy společnosti Gartner Hype Cycle for Retail 2006. Technologii jsem zařadil do průzkumu, pokud byla hodnocena dle Gartneru jako ?transformational? nebo ?high.? Do dotazníku jsem také zařadil technologie, o kterých je vydávána řada odborných článků, jsou přínosné a obchodníci se o ně zajímají. Na konci práce čtenář najde výsledky průzkumu: kolik obchodníků využívá danou technologii a pokud ji obchodníci nevyužívají, jakým způsobem řeší danou problematiku. Dále pak jak velké investice byly spojeny se zavedením technologie a jak dlouhou dobu měla návratnost. Jaké hlavní přínosy jim technologie poskytla nebo jaké přínosy od ní očekávají. Práce je také určena potenciálním dodavatelům, kteří uvažují o vstupu na life style retail trh. Dodavatelé se mohou dozvědět, jaké technologie nejsou obchodníky využívány a kde je tudíž potenciál k získání nových zákazníků. Potenciální dodavatelé se také mohou seznámit s běžným chováním v life style retailu a najdou návod na to, jak by se měli pohybovat v tomto prostředí.
Vliv merchandisingu na kupní rozhodování spotřebitele
Víznerová, Patricie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Doležalová, Jarmila (oponent)
Nakupování se stalo běžnou součástí našich životů. Vše, co se děje v naší hlavě před tím, než vezmeme vybraný produkt z regálu, se dá přirovnat k černé schránce. Spotřebitele ovlivňují při nákupu fyzické, psychické, kulturní a sociální aspekty. Maloobchodník se snaží zákazníkovi nákup co nejvíce usnadnit a zpříjemnit. Aktivity, které zatraktivňují nákupní prostředí, se nazývají merchandising. Merchandising, který je přínosem pro zákazníka, maloobchodníka i výrobce resp. merchandisingovou agenturu, je cílem této práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 356 záznamů.   začátekpředchozí346 - 355další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.