Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Manažerské činnosti pedagogů volného času - hlavních vedoucích dětských táborů
Nová, Iveta ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá tématem sekvenčních manažerských funkcí vykonávaných pedagogem volného času, hlavním vedoucím dětského tábora. Vychází z předpokladu, že hlavní vedoucí vykonává při přípravě a realizaci akce všechny sekvenční manažerské funkce. Teoretická část na základě prostudované odborné literatury charakterizuje jednotlivé sekvenční funkce - plánování, organizování, personalistiku a kontrolu. Specifikuje dětský tábor jako dětskou zotavovací akci a objasňuje podmínky jeho pořádání včetně právních aspektů. Přiřazuje konkrétní činnosti hlavního vedoucího prováděné při přípravě a v průběhu tábora jednotlivým sekvenčním manažerským funkcím. Praktická část je věnována výzkumu, který byl proveden formou dotazníkového šetření mezi hlavními vedoucími dětských táborů, kteří jsou absolventy kurzu opravňujícího k výkonu funkce. Analýza výsledků prokázala, že hlavní vedoucí bez ohledu na provozovatele dětského tábora vykonávají všechny sekvenční manažerské funkce, a to nejméně polovinu obsahu těchto činností. Nejvyšší míra prováděných činností byla zjištěna u hlavních vedoucích, kteří práci pedagoga volného času vykonávají celoročně a jsou v zaměstnaneckém poměru v domě dětí a mládeže či ve středisku volného času. Výsledky přinášejí cenné informace a naznačují možné využití v praxi -...
Připravenost absolventů vzdělávacích kurzů na hlavního vedoucího zotavovacích akcí pro děti a mládež k výkonu funkce
Krejčí, Zuzana ; Šťastný, Vít (vedoucí práce) ; Urbanová, Eva (oponent)
Hlavním cílem práce je zjistit subjektivní vnímání kvality vzdělávacího kurzu hlavního vedoucího a jeho praktického přínosu pro absolventy a také zanalyzovat obsahovou stránku samotného kurzu. Na základě těchto zjištění jsou v práci formulovány návrhy možných změn kvalifikačního standardu vydaného Národní soustavou kvalifikací s platností od prosince 2015, který je východiskem pro akreditování kurzu a jeho projektování. Teoretická část závěrečné práce rozebírá důležitost profesionalizace ve vzdělávání dospělých, její vliv na kvalitu vzdělávání a význam ve výkonu povolání. Neopomíjí ani legislativní náležitosti upravující další vzdělávání dospělých. Dále zahrnuje podrobný popis kvalifikačního standardu hlavního vedoucího v ČR a jeho porovnání s případnými zahraničními koncepcemi, příklady dalších vybraných profesních kvalifikací v oblasti neformálního a zájmového vzdělávání dětí a mládeže. Čtenáře rovněž seznamuje s pevně danými kritérii k pořádání samotných zotavovacích akcí či s požadavky na osobnost hlavního vedoucího po formální i neformální stránce. Empirická část je založena na metodě dotazníkového šetření, jehož stěžejními respondenty jsou hlavní vedoucí, kteří absolvovali kurz podle zmíněného kvalifikačního standardu u organizace s udělenou akreditací k poskytování tohoto dalšího profesního...
Manažerské činnosti pedagogů volného času - hlavních vedoucích dětských táborů
Nová, Iveta ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá tématem sekvenčních manažerských funkcí vykonávaných pedagogem volného času, hlavním vedoucím dětského tábora. Vychází z předpokladu, že hlavní vedoucí vykonává při přípravě a realizaci akce všechny sekvenční manažerské funkce. Teoretická část na základě prostudované odborné literatury charakterizuje jednotlivé sekvenční funkce - plánování, organizování, personalistiku a kontrolu. Specifikuje dětský tábor jako dětskou zotavovací akci a objasňuje podmínky jeho pořádání včetně právních aspektů. Přiřazuje konkrétní činnosti hlavního vedoucího prováděné při přípravě a v průběhu tábora jednotlivým sekvenčním manažerským funkcím. Praktická část je věnována výzkumu, který byl proveden formou dotazníkového šetření mezi hlavními vedoucími dětských táborů, kteří jsou absolventy kurzu opravňujícího k výkonu funkce. Analýza výsledků prokázala, že hlavní vedoucí bez ohledu na provozovatele dětského tábora vykonávají všechny sekvenční manažerské funkce, a to nejméně polovinu obsahu těchto činností. Nejvyšší míra prováděných činností byla zjištěna u hlavních vedoucích, kteří práci pedagoga volného času vykonávají celoročně a jsou v zaměstnaneckém poměru v domě dětí a mládeže či ve středisku volného času. Výsledky přinášejí cenné informace a naznačují možné využití v praxi -...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.