Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové posouzení dopadů projektu veřejné správy na rozvoj obce
Kaděrka, Jan ; Petřík, Vítězslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vhodný návrh projektu přilehlých ploch cyklostezky za pomocí výzkumu veřejného mínění, analýz mikro a makro prostředí, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Zhodnocení současného stavu a následná doporučení, jaký objekt na zkoumané lokalitě postavit a z jakých zdrojů tento projekt financovat.
Návrh konkurenční strategie firmy
Ovčačík, Miroslav ; Němcová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout konkurenční strategii firmě Styrotrade, a. s. Práce je rozdělena na tři segmenty: teoretická část, analytická část a návrhová část. V teoretické části je představena firma a literární zdroje, které se zabývají strategií konkurenční výhody, Porterova generických strategií, teorií poznání konkurence, marketingového výzkumu a strategie tržního vůdce. Analytická část je zaměřena na identifikaci konkurence, makroprostředí, současnou firemní strategii, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V projektové části jsou zpracována data z marketingového výzkumu, z kterého vychází následná SWOT analýza, která je podkladem pro návrh konkurenční strategie firmy.
Vlivy působící v marketingovém prostředí na vybranou firmu
HRUBEŠ, Marek
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí vybrané firmy. V praktické části je nejprve autorem provedena analýza marketingového prostředí na základě odborné literatury. Analýza je realizována prostřednictvím vybraných finančních ukazatelů, Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví a PEST analýzy. V další části práce je provedeno porovnání analytických postupů, kterých aplikuje firma v praxi, s postupy, které byly využity autorem. Na základě výstupů z analýz a následné komparace analytických postupů jsou firmě formulována doporučení.
Marketingová analýza Lidové jídelny Těšnov
Svoboda, Lukáš ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Škranc, Oldřich (oponent)
Cílem této bakalářské práce je marketingová analýza podniku Lidová jídelna Těšnov a návrh na možnou strategii a propagaci nově zavedeného produktu, kterým je poskytování večeří. K analýze využiji prozkoumání makroprostředí pomocí PEST analýzy a mikroprostředí zásluhou Porterova modelu pěti sil. Dále rozbor marketingového mixu a podnikové SWOT analýzy. Pomocí těchto nástrojů také porovnám stávající strategii provozovny se zkušební strategií pro nově vzniklý produkt večeří, včetně propagace jídelny a její komunikace s veřejností. V průběhu své práce budu též využívat poznatků z dotazníkového šetření a detailních informací od pana provozovatele. Na závěr podám podniku doporučení a návrhy na zlepšení pro stanovení nové strategie začínajícího produktu, včetně jeho komunikace a nabízení veřejnosti.
Marketingové posouzení dopadů projektu veřejné správy na rozvoj obce
Kaděrka, Jan ; Petřík, Vítězslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vhodný návrh projektu přilehlých ploch cyklostezky za pomocí výzkumu veřejného mínění, analýz mikro a makro prostředí, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Zhodnocení současného stavu a následná doporučení, jaký objekt na zkoumané lokalitě postavit a z jakých zdrojů tento projekt financovat.
Návrh konkurenční strategie firmy
Ovčačík, Miroslav ; Němcová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout konkurenční strategii firmě Styrotrade, a. s. Práce je rozdělena na tři segmenty: teoretická část, analytická část a návrhová část. V teoretické části je představena firma a literární zdroje, které se zabývají strategií konkurenční výhody, Porterova generických strategií, teorií poznání konkurence, marketingového výzkumu a strategie tržního vůdce. Analytická část je zaměřena na identifikaci konkurence, makroprostředí, současnou firemní strategii, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V projektové části jsou zpracována data z marketingového výzkumu, z kterého vychází následná SWOT analýza, která je podkladem pro návrh konkurenční strategie firmy.
Strategická analýza podniku
Pevný, Robert ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Martínek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou podniku Škoda Auto a. s., její dosavadní strategie a ověřením hypotéz pro určení budoucí funkční strategie. Práce je rozdělena na část zabývající se teoreticko metodologickými východisky, která objasňuje klíčové pojmy strategické analýzy podniku. Na ní navazuje praktická část, která uvádí teorii strategické analýzy do praxe, analyzuje současné vývojové trendy a metodou syntézy dosahuje cíle této diplomové práce, tvoří strategická doporučení a ověřuje stanovené hypotézy.
Srovnání a zhodnocení systému řízení a ekonomiky zvolených maloobchodních jednotek
JANDOVÁ, Tereza
Tato práce je zaměřena na srovnání a zhodnocení stavu systému řízení a ekonomiky zvolených maloobchodních jednotek. Na základě této analýzy je cílem identifikovat silné a slabé stránky společnosti a stanovit možná opatření a návrhy, které by mohly vést ke zlepšení. Jako klíčová společnost této práce byla zvolena společnost PRIOR ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o., další společností byla společnost OD Andy, s.r.o. Zaměřila jsem se převážně na řízení společností, jejich organizaci, ekonomiku, oblast lidských zdrojů a také jsem analyzovala makroprostředí, ve kterém se tyto podniky nacházejí.
Ekonomika a řízení vybraného podniku maloobchodu
SEDLÁČKOVÁ, Tereza
Předmětem bakalářské práce Ekonomika a řízení vybraného podniku maloobchodu je zhodnocení současného stavu ekonomiky a systému řízení společnosti Bikers Crown, s.r.o. Na základě jednotlivých vybraných analýz jsou stanoveny silné a slabé stránky podniku a navržena možná opatření ke zlepšení provozu. První část práce se věnuje teoretickému základu daného tématu, zejména vybraným pojmům obchodu, maloobchodu, podniku a finanční analýzy. V druhé části jsou pak teoretické poznatky užívány ke zhodnocení stavu společnosti.
Systém řízení a ekonomiky vybrané maloobchodní jednotky
JANDOVÁ, Tereza
Předmětem bakalářské práce Systém řízení a ekonomiky zvolené maloobchodní jednotky je zhodnocení současného stavu systému řízení a ekonomiky společnosti PRIOR ČESKÁ REPUBLIKA, s. r. o. Na základě této analýzy jsou identifikovány silné a slabé stránky společnosti a stanovena možná opatření a návrhy vedoucí ke zlepšení. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení základních pojmů z obchodu, maloobchodu a finanční analýzy. V druhé části jsou pak získané teoretické poznatky dané problematiky aplikovány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.