Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Značka destinace jako součást destinační image
BOROVIČKOVÁ, Jitka
Diplomová práce je zaměřena na to, jak je město Plzeň vnímáno jako destinace cestovního ruchu a jak je značka města zapsána v myslích návštěvníků. Tato práce se dále konkrétně zaměřuje na industriální a paměťový cestovní ruch, na které je momentálně zaměřena Strategie cestovního ruchu města Plzně. V úvodní části jsou definovány hlavní pojmy související s definicí a významem značky, budování image značky, ale je zde uvedena i charakteristika industriálního a paměťového turismu. Praktická část práce je založena na dotazníkovém šetření. Hlavním cílem je ukázat povědomí návštěvníku o současné značce města Plzně a jak celkově destinaci vnímají.
Marketingová komunikace města Plzně v souvislosti s kandidaturou na titul Evropské hlavní město kultury 2015
Vysloužilová, Kristýna ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza komunikačních aktivit města Plzně v souvislosti s kandidaturou na titul Evropského hlavního města kultury pro rok 2015. Podstatnou součástí je přiblížení problematiky place marketingu, zejména s využitím zahraniční literatury. Práce se věnuje také place brandingu a strategickému procesu marketingového plánování v této oblasti. Součástí je také popis podstaty projektu Evropského hlavního města kultury a jeho možného marketingového využití. Dále je přiblíženo začlenění projektu kandidatury na titul Evropského hlavního města kultury do dlouhodobého rozvoje města Plzně. A to především prostřednictvím analýzy strategických rozvojových dokumentů města. Zásadní je potom samotné posouzení komunikačních aktivit města ve stanoveném období, které je ohraničeno podáním přihlášky do soutěže o titul na podzim roku 2009 a dnem oficiálního udělení titulu Radou EU, tedy 19. květnem 2011. Toto období je v práci z důvodu významných změn v kompetencích i v přístupu ke komunikaci dále rozděleno na před vítězstvím a po vítězství v soutěži. V práci jsou analyzovány zvolené komunikační nástroje určené k propagaci kandidatury města na titul i koncept komunikační strategie navrhovaný v přihlášce do soutěže přímo pro rok 2015.
Image vybrané destinace
ROZTOČIL, Jiří
Image a brand destinace jsou důležitými konkurenčními nástroji destinačního marketingu. Organizace destinačního managementu by měly dbát na dobrou pověst a silnou značku, aby destinace obstála v konkurenčním boji. Bakalářská práce se zabývá hodnocením image města Plzně jako destinace cestovního ruchu. Hodnocení image je důležité nejen pro organizace destinačního managementu, ale pro všechny stakeholdery v destinaci, které ho mohou společně utvářet. Bakalářská práce vychází z výsledků dotazníkového šetření provedeného od září do prosince 2016, kterého se zúčastnilo 206 respondentů. Město Plzeň je velmi silně spojováno s pivem a pivovarnickou tradicí. Výsledky také potvrzují pozitivní vliv projektu Evropské hlavní město kultury 2015, protože respondenti si často pojí město s kulturou nebo kulturní atraktivitou. Výsledky šetření identifikují nové motivy, které lze využít v destinačním marketingu, jako silné značky sportovních klubů (FC Viktoria Plzeň, HC Škoda Plzeň) nebo úspěšných produktů (Škoda, Pilsner Urquell). Tyto zjištěné prvky image je třeba sledovat a posílit je, aby pozitivně působily na potenciální a současné návštěvníky města.
Luděk Pik: politický portrét významného plzeňského starosty
Bartoš, Jakub ; Randák, Jan (vedoucí práce) ; Michela, Miroslav (oponent)
Cílem předkládané diplomové práce je postihnout život sociálně demokratického politika a někdejšího plzeňského starosty Luďka Pika se zvláštním ohledem na jeho působení v Plzni. Cílem je rovněž pochopení a vysvětlení Pikova vztahu k tomuto městu a jeho významu v Pikově životě, stejně jako historické role Luďka Pika v dějinách západočeské metropole. Práce je pojata jako životopis. V určitých kapitolách se pak ve vztahu k Pikovi blíže věnuji i plzeňské problematice. Luděk Pik (narozen 1876 v Praze, zemřel 1948 v Plzni) prožil v Plzni, s výjimkou období nacistické okupace (1939-1945), téměř pět desetiletí svého života (1901-1948). Od roku 1901 působil v plzeňské organizaci Českoslovanské sociálně demokratické strany dělnické, kde se před první světovou válkou rychle propracoval mezi místní stranickou špičku. Na konci první světové války se podílel na vzniku samostatného československého státu. V letech 1919-1938 vykonával nepřetržitě funkci starosty města Plzně a významným způsobem se zasloužil o jeho modernizaci a rozvoj. Rovněž zasedal v předlitavských a československých zákonodárných sborech. Po Mnichovu byl politicky odsunut a za nacistické okupace perzekuován. Poválečné poměry mu již neumožnily návrat do veřejného života. Choval až patriotický vztah k Plzni, což dokládají jeho paměti a zejména...
Marketingová komunikace města Plzně v souvislosti s kandidaturou na titul Evropské hlavní město kultury 2015
Vysloužilová, Kristýna ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza komunikačních aktivit města Plzně v souvislosti s kandidaturou na titul Evropského hlavního města kultury pro rok 2015. Podstatnou součástí je přiblížení problematiky place marketingu, zejména s využitím zahraniční literatury. Práce se věnuje také place brandingu a strategickému procesu marketingového plánování v této oblasti. Součástí je také popis podstaty projektu Evropského hlavního města kultury a jeho možného marketingového využití. Dále je přiblíženo začlenění projektu kandidatury na titul Evropského hlavního města kultury do dlouhodobého rozvoje města Plzně. A to především prostřednictvím analýzy strategických rozvojových dokumentů města. Zásadní je potom samotné posouzení komunikačních aktivit města ve stanoveném období, které je ohraničeno podáním přihlášky do soutěže o titul na podzim roku 2009 a dnem oficiálního udělení titulu Radou EU, tedy 19. květnem 2011. Toto období je v práci z důvodu významných změn v kompetencích i v přístupu ke komunikaci dále rozděleno na před vítězstvím a po vítězství v soutěži. V práci jsou analyzovány zvolené komunikační nástroje určené k propagaci kandidatury města na titul i koncept komunikační strategie navrhovaný v přihlášce do soutěže přímo pro rok 2015.
Rozvoj měst České republiky v kontextu politiky soudržnosti EU
Picková, Veronika ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Pluskalová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá systémem podpory rozvoje měst České republiky z fondů Evropské unie v programovacím období 2007-2013. Nejprve se věnuje stručné charakteristice kohezní politiky EU a poté popisuje vývoj její urbánní dimenze s důrazem na období po roce 2000. Stěžejní částí práce je analýza strategických dokumentů ČR k provádění evropské politiky soudržnosti a dále konkrétních programů podpory s vazbou na rozvoj měst, tj. regionálních operačních programů a Integrovaného operačního programu. Na závěr práce je uvedena případová studie města Plzně, jako konkrétní příklad implementace analyzovaných programů podpory rozvoje měst.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.