Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix společnosti
Hudec, Martin ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix rodinného vinařství. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy a proměnné marketingového mixu. V analytické části jsou detailně zpracované analýzy, na základě kterých jsou v návrhové části diplomové práce navrhovány způsoby zlepšení marketingového mixu vinařství.
Oranžová vína
Nečasová, Eva
Tato bakalářská práce v teoretické části popisuje historii výroby vína, původní technologii výroby vína a její přenesení pomocí gruzínské tradice do současnosti. Dále se zabývá mapováním výrobců oranžového vína v České republice i v zahraničí. Experimentální část je věnovaná senzorickému a analytickému zhodnocení vybraného souboru oranžových vín. Na základě informací získaných z literatury a ověřených uvedeným experimentem bylo navrženo doporučení pro návazný výzkum a využití v praxi.
Oranžová vína
Lutzký, Filip
Tato diplomová práce se zabývá obecným studiem oranžových vín. V teoretické části je popsána jejich historie, nádoby pro tradiční výrobu, fenolické složení a základní analytické hodnoty. V praktické části je řešen experiment, ve kterém jsou srovnány 4 odrůdy a 3 různé délky macerace rmutu. U těchto variant jsou sledovány základní analytické parametry, obsah fenolických látek, obsah katechinů, antiradikálová kapacita a redukční síla. Vína byla zhodnocena i po senzorické stránce vč. aromatického profilu.
Umění výroby vín v kvevri
Nešetřil, Vlastimil
Cílem diplomová práce je porovnání technologických zásad a výsledných produktů vinifikace v kvevri s vinifikací prováděnou klasickým způsobem. Po teoretickém úvodu, ve kterém je popsána historie a současnost výroby vín v kvevri, následuje definice použitých metod senzorické a chemické analýzy vín a prezentace a diskuse dosažených výsledky. V závěru jsou identifikovány zásadní rozdíly obou přístupů a vyráběných vín a jsou naznačeny možnosti využití vinifikace v kvevri v prostředí České republiky.
Specifika výroby vín v kvevri
Franta, Tomáš
Tato diplomová práce pojednává o specifikách výroby vín v kvevri, která reprezentuje velmi starou technologii. Jsou zde popsány a porovnány tradiční metody výroby vín s těmi jenž jsou dominantně používány ve vinařských státech. Práce pojednává o chemickém složení vín vinifikovaných odlišnými metodami. Poznatky získané z literárních pramenů jsou komparovány s výsledky experimentální části.
Výroba vína v nádobách Kvevri
Kurc, Martin
Tato bakalářská práce je zaměřena na prostudování domácí a zahraniční literatury, která se týká problematiky výroby vína v nádobách kvevri. Popisuje historické i současné možnosti využívání kvevri. Dále je zaměřena na technologie výroby nádob kvevri a samotnou výrobu vína v nádobách kvevri. Získaná teorie při prostudování literatury je ověřena tak, že bylo senzoricky a analyticky zhodnoceno dvanáct různých vín. Analyzovaná vína byla vyrobena v kvevri a zastupovala zahraničí i Českou republiku. Poté byly výsledky hodnocení zpracovány, vyhodnoceny a porovnány. Na základě získaných zkušeností a výsledků hodnocení bylo navrženo doporučení pro návazný výzkum a využití v praxi. Práce je zpracována tak, aby poskytla celkový přehled o dané problematice.
Marketingový mix společnosti
Hudec, Martin ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix rodinného vinařství. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy a proměnné marketingového mixu. V analytické části jsou detailně zpracované analýzy, na základě kterých jsou v návrhové části diplomové práce navrhovány způsoby zlepšení marketingového mixu vinařství.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.