Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uživatelské rozhraní pro ovládání 3D aplikací (ale i 2D aplikací ve 3D)
Švasta, Michael ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat program, který je možné ovládat za použití bezdotykového ovládání. Práce obsahuje popis technologie Leap motion a možnosti vývoje pro toto zařízení. Dále je představeno uživatelské rozhraní aplikace a následně jsou detailně popsány jeho jednotlivé části. V poslední sekci práce jsou prezentovány metody testování a zhodnocení výsledků testů.
Online editor obrázků
Vodák, Jakub ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit aplikaci pro online editaci statického obrazu. Jde především o přívětivé uživatelské rozhraní a jednoduchost. K dispozici jsou základní grafické operace. Aplikace umožňuje vytváření uživatelských účtů a s tím spojenou možnost manipulace a sdílení obrázků. Je využito prostředí Adobe Flash a programovacího jazyka ActionScript 3.0.
Analýza a hodnocení rizik využití automatizovaných systémů pro navrhování stavebních konstrukcí
Koza, Josef ; Bednářová, Bronislava (oponent) ; Vymazal, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se ve své první části zabývá složitostí legislativy, která souvisí s projekční činností, a také se snaží objasnit základní pravidla pro tvorbu projektové dokumentace. V hlavní části analyzuje a ohodnocuje vybrané rýsovací softwary ve vymezených kategoriích. Na základě výběru volí nejvhodnější rýsovací software a ten porovnává s ručně vytvořenou verzí projektové dokumentace z hlediska časové a finanční náročnosti. Výsledný čas pro vytvoření projektové dokumentace přepočítává na zastavěnou plochu objektu a nalézá vztah mezi časovou náročností a velikostí zastavěné plochy novostavby. Důležité je také vyhodnocení návratnosti investice do rýsovacího softwaru a posouzení finanční efektivnosti jednotlivých variant rýsování. Cílem diplomové práce je analyzovat rizika při užívání softwarových produktů pro navrhování stavebních konstrukcí a posoudit jejich využití na základě hodnoty práce.
Kreslení s projektorem pomocí Leap Motion
Cilip, Peter ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout rozhraní využívajíci projektor a prostorový senzor leap motion pro aplikaci kreslení a kalibračního programu. Navrhované rozhraní implementovat v libovolném jazyce. Práce se zabýva kalibracií kamery a projektoru. Využití kalibrace v systému projektor - senzor, kde se kalibruje projektor podle dat ze senzoru. Výsledkem práce je multiplatformní program napsán v jazyce C++ s využitím knihovny Qt, který využíva senzor leap motion a projektor na kreslení. 
Intuitivní kreslení na platformě Android
Appl, Martin ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací programu ke kreslení prstem na mobilních zařízeních se systémem Android. Hlavní důraz byl kladen na promyšlené, intuitivní a přívětivé uživatelské rozhraní. Dále je řešena interpolace bodů křivkou, posun a změna velikosti plátna pomocí transformačních matic, rozsáhlá historie akcí a několik základních nástrojů.
Sdílená tabule
Řezník, Jaroslav ; Mazal, Zdeněk (oponent) ; Vojnar, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem projektu "Sdílená tabule" je navrhnout a implementovat aplikaci, která umožní spolupráci na skupinových projektech v reálném čase v síťovém prostředí. Komunikace může probíhat jak pomocí textových zpráv, tak multimediálně pomocí kreslení na sdílené tabuli, vkládáním interaktivních objektů a hlasovou či video komunikací. V rámci semestrální části projektu se řeší využití interaktivních tabulí, návrh komunikačního protokolu a grafického uživatelského rozhraní. V diplomové práci následně implementace aplikace.
Online editor obrázků
Vodák, Jakub ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit aplikaci pro online editaci statického obrazu. Jde především o přívětivé uživatelské rozhraní a jednoduchost. K dispozici jsou základní grafické operace. Aplikace umožňuje vytváření uživatelských účtů a s tím spojenou možnost manipulace a sdílení obrázků. Je využito prostředí Adobe Flash a programovacího jazyka ActionScript 3.0.
Výuka předmětu kreslení na učitelském ústavu v Českých Budějovicích
ČÍŽKOVÁ, Barbora
Předkládaná kvalifikační studie je věnována doposud nepříliš komplexně zpracovanému tématu postulace předmětu kreslení ve vzdělávání pedagogů, konkrétně jeho aplikace na Učitelském ústavu v Českých Budějovicích. Ten je z hlediska vývoje předmětu výjimečný zejména působením celorepublikově uznávaných osobností pozdější výtvarné výchovy (E. Pitter, J. Bartuška). Cílem teoretické části práce je alespoň částečně zmapovat genezi vzdělávání pedagogů v předmětu kreslení v jihočeském regionu a pokusit se přiblížit jeho proměny. Část praktická pak zjištěné informace sumarizuje a transformuje do podoby reprezentativního výstavního panelu s akcentem na jeho praktickou využitelnost v terciární sféře vzdělávání.

Srb, Tomáš ; Bahbouh, Radvan, (vedoucí práce)
Zobrazování mnohostěnů v různých dimenzích
Ondráček, Lukáš ; Šámal, Robert (vedoucí práce) ; Mareš, Martin (oponent)
Práce se zabývá implementací aplikace pro vykreslování tří- a vícerozměrných mnohostěnů s možností plynulé rotace. Aplikace Geometric Figures pro Linux a Windows je napsána v jazyce C s použitím OpenGL a podporuje zásuvné moduly psané v Pythonu. K vykreslování je použita iterovaná perspektiva s barvením hran podle jejich polohy. Aplikace dále umožňuje hledání konvexního obalu množiny bodů, řezy tělesa nadrovinou, stelaci, vytvoření geometricky duálního tělesa a odřezávání částí tělesa; vše nezávisle na počtu rozměrů. Výhodou této aplikace oproti již existujícím je její snadná rozšiřitelnost pomocí modulů a otevřenost zdrojového kódu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.