Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rozvoj dětské hudební tvořivosti na 1. stupni ZŠ ve třídách s programem Začít spolu
Vlasatá, Anežka ; Váňová, Hana (vedoucí práce) ; Bělohlávková, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje hudební tvořivosti u žáků prvního stupně ZŠ v souvislosti s alternativním vzděláváním, konkrétně vzdělávacím programem Začít spolu. Práce se snaží nastínit aktuální otázky alternativního vzdělávání a představuje hlavní myšlenky vzdělávacího programu Začít spolu. Dále pak zpracovává téma o tvořivosti obecně a v rámci něho se zaměřuje na specifickou problematiku hudební tvořivosti a jejího rozvoje. Cílem této práce je analyzovat a srovnat zkušenosti s užitím hudebně tvořivých činností ve výuce hudební výchovy v běžných třídách a ve třídách s programem Začít spolu.
Rozvoj dětské hudební tvořivosti na 1. stupni ZŠ ve třídách s programem Začít spolu
Vlasatá, Anežka ; Váňová, Hana (vedoucí práce) ; Bělohlávková, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje hudební tvořivosti u žáků prvního stupně ZŠ v souvislosti s alternativním vzděláváním, konkrétně vzdělávacím programem Začít spolu. Práce se snaží nastínit aktuální otázky alternativního vzdělávání a představuje hlavní myšlenky vzdělávacího programu Začít spolu. Dále pak zpracovává téma o tvořivosti obecně a v rámci něho se zaměřuje na specifickou problematiku hudební tvořivosti a jejího rozvoje. Cílem této práce je analyzovat a srovnat zkušenosti s užitím hudebně tvořivých činností ve výuce hudební výchovy v běžných třídách a ve třídách s programem Začít spolu.
Aplikace metod kritického myšlení v informačním vzděláváni: případová studie České zemědělské univerzity v Praze
Paulová, Kristýna ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Malečková, Dita (oponent)
Tato práce řeší problematiku aplikace technik kritického myšlení do informačního vzdělávání. V práci je popsán vztah mezi kritickým myšlením, jako jednou z oblastí konstruktivistické pedagogiky, a informační, kritickou a čtenářskou gramotností. V teoretické části je také prostor věnován popisu programu pro rozvoj kritického myšlení "Čtením a psaním ke kritickému myšlení" (Reading and Writing for Critical Thinking). Praktická část je rozdělena na dvě sekce. První je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření na téma kritického hodnocení kvality informací, které proběhlo mezi studenty České zemědělské univerzity. Druhá část je pak tvořena případovou studií (metodika dle Yin, 2009) aplikace technik kritického myšlení do informačního vzdělávání na České zemědělské univerzitě. S ohledem na zvolenou metodiku zahrnuje popis současného stavu informačního vzdělávání na univerzitě, jeho okolí a vlivů, které na něj působí, a také podrobný popis uskutečněného celodenního Kurzu informační gramotnosti pro doktorandy, kde byly využity techniky kritického myšlení z programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Kreativní myšlení a jeho podpora v manažerské praxi
Dvořák, Radek ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
V předkládané práci se věnuji tvořivosti, kreativnímu myšlení a jeho podpoře v manažerské praxi. Kreativní myšlení a inovace jsou v dnešní době velmi žádané, proto je třeba porozumět tomu, jak se vážou na vedení organizace a jak má vedení podporovat v této problematice své zaměstnance. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jakým způsobem je ve zkoumané společnosti podporováno kreativní myšlení zaměstnanců a jaký je přístup k vytváření prostředí podporující kreativitu ze strany vedení. K naplnění cílů práce byl proveden výzkum zahrnující studium podnikových dokumentů, zúčastněné pozorování, rozhovor a dotazníkové šetření. Na základě zjištěných výsledků, pak bude možné identifikovat aktuální stav společnosti a poté formulovat návrhy a doporučení na změny. Tyto změny by měly mít vliv na zlepšení podpory kreativity u zaměstnanců a tím i zlepšení hospodářské efektivnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.