Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Acanthamoeba: hrozba pro lidské oko
Veselá, Kateřina ; Říhová, Dagmar (vedoucí práce) ; Škodová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá jednobuněčným mikroorganismem akantamébou (Acanthamoeba) a onemocněním, které způsobuje - akantamébovou keratitidou. Jedná se o onemocnění oka, které se vyskytuje především u lidí používajících kontaktní čočky. Jelikož akantaméba napadá zrakový aparát, část práce je věnována anatomii zraku, konkrétně oční kouli. Uvedeny jsou rovněž příznaky, diagnostika a léčba či prevence tohoto onemocnění. V práci jsou dále zmíněny jednotlivé druhy kontaktních čoček, hygiena kontaktních čoček, a především nebezpečí vyplývající ze špatné manipulace s nimi - riziko akantamébové keratitidy. Dotazníkovým šetřením na vybraných ZŠ a SŠ bylo zjištěno, že na ZŠ žáci kontaktní čočky téměř nepoužívají, na SŠ používá kontaktní čočky až 15 % z dotazovaných žáků. Z šetření mimo jiné vyplynulo, že na základní škole kontaktní čočky používá velmi malé množství žáků, přestože brýle jich potřebuje hodně. Na střední škole se postupně používání kontaktních čoček zvyšuje ať už z estetického nebo jiného hlediska. Oftalmologa navštěvuje pravidelně necelých 35 % dotazovaných. Byla provedena analýza šesti učebnic přírodopisu a biologie pro 8. ročník se zřetelem k výuce smyslového ústrojí - zraku. Zrakový aparát je ve všech analyzovaných učebnicích velmi dobře vypracovaný, chybí však kapitoly o hygieně zraku. V...
Zavedení nového výrobku na trh
Horáčková, Andrea ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Mohelská, Hana (oponent)
Tato diplomová práce je věnována problematice zavedení nového typu kontaktních čoček značky ACUVUE na český trh. Práce je rozdělena do tří částí. První je především zaměřena na teoretický rozbor standardního postupu zavedení nového produktu na trh, který bývá uváděn v odborných publikacích. Praktická část analyzuje postup zavedení nového typu kontaktních čoček ACUVUE v divizi Vision Care firmy Johnson & Johnson, s.r.o. na český trh. Závěrem práce je zhodnocení marketingové strategie divize Vision Care a stanovení doporučení, jak strategii zavedení produktu do budoucna zlepšit. Požadovaným výstupem práce je vyhodnocení analýzy a stanovení již zmíněných doporučení, které mohou proces zavádění nových produktů divize Vision Care zlepšit a popřípadě i celý proces usnadnit.
Zavedení nové privátní značky kontaktních čoček na trh v České republice
Hradilová, Alena ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Michálek, Lubomír (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou trhu kontaktních čoček v České republice, vyhodnocením procesu zavádění kontaktních čoček privátní značky společnosti FOKUS optik na trh a dále upozorňuje na faktory, které negativně nebo pozitivně ovlivnily celkové výsledky tohoto procesu. Na základě zjištěných skutečností je formulován optimální postup při vytváření marketingové strategie pro zavádění kontaktních čoček privátní značky na trh v České republice.
Vstup českých malých a středních podniků na rakouský trh na příkladu firmy Cockyshop.cz
Kolářová, Hana ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Galan, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem práce je návrh vhodné marketingové strategie pro českou firmu Cockyshop.cz, která plánuje vstup na rakouský trh internetového prodeje kontaktních čoček. Práce je koncipovaná tak, aby mohla sloužit i jako obecný návod pro další české malé a střední podniky, které se chystají vstoupit na některý z trhů členských zemí Evropské unie. Navrhovaná opatření jsou založena nejen na důkladné analýze veřejně dostupných zdrojů, ale také na vlastních šetřeních provedených přímo na rakouském trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.