|
Návrh zlepšení marketingového mixu sklářského podniku
Faitová, Adéla ; Cakl, Zdeněk (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení nástrojů marketingového mixu sklářského podniku. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a provedených analýz zlepšit konkurenceschopnost podniku na trhu a zvýšit jejich obrat. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. V první kapitole se zabývám vysvětlením pojmů jako marketing, marketingové prostředí, marketingový mix a základní analýzy trhu. V druhé kapitole je zhodnocen aktuální stav a problémy společnosti. Třetí a čtvrtá kapitola obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení podniku z hlediska zlepšení konkurenceschopnosti podniku a jejich ekonomické zhodnocení.
|
|
Analýza konkurence v odvětví služeb na příkladě malého podniku
ČÍŽKOVÁ, Jana
Bakalářská práce analyzuje konkurenceschopnost podniku v odvětví služeb, v oblasti instalací elektronické zabezpečovací signalizace. Jedním z cílů byla analýza historického vývoje podniku a analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Pro tuto analýzu byl zvolen Porterův model pěti sil a dotazníkové šetření. Hlavním cílem bylo vytvoření reklamní kampaně v různých médiích, které působí na podnikatelské i nepodnikatelské osoby. Dalším cílem pak bylo zefektivnění organizační struktury. Výsledkem by mělo být zvýšení informovanosti o možnostech elektrické zabezpečovací signalizace a o firmě a zlepšení organizace v podniku.
|
|
Návrh zlepšení marketingového mixu sklářského podniku
Faitová, Adéla ; Cakl, Zdeněk (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení nástrojů marketingového mixu sklářského podniku. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a provedených analýz zlepšit konkurenceschopnost podniku na trhu a zvýšit jejich obrat. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. V první kapitole se zabývám vysvětlením pojmů jako marketing, marketingové prostředí, marketingový mix a základní analýzy trhu. V druhé kapitole je zhodnocen aktuální stav a problémy společnosti. Třetí a čtvrtá kapitola obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení podniku z hlediska zlepšení konkurenceschopnosti podniku a jejich ekonomické zhodnocení.
|
|
Business incubators and their importance in enhancing the competitiveness of regions
Bogyová, Katarína ; Říčka, Tomáš (vedoucí práce) ; Vinczeová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikatelskými inkubátory a jejich vlivem na konkurenceschopnost regionů. Cílem práce je analyzovat činnost podnikatelského inkubátoru a na konkrétním příkladě ukázat, zda se podnikatelské inkubátory podílejí na zvyšování regionální konkurenceschopnosti. Dosažení cíle je založeno na poznatcích z teoretické části, které jsou následně aplikovány v praktické části. Základem pro analyzování konkrétního inkubátoru jsou informace získané z dotazníkového šetření, strukturovaného rozhovoru a dostupných dokumentů.
|
| |