Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zlepšení marketingového mixu sklářského podniku
Faitová, Adéla ; Cakl, Zdeněk (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení nástrojů marketingového mixu sklářského podniku. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a provedených analýz zlepšit konkurenceschopnost podniku na trhu a zvýšit jejich obrat. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. V první kapitole se zabývám vysvětlením pojmů jako marketing, marketingové prostředí, marketingový mix a základní analýzy trhu. V druhé kapitole je zhodnocen aktuální stav a problémy společnosti. Třetí a čtvrtá kapitola obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení podniku z hlediska zlepšení konkurenceschopnosti podniku a jejich ekonomické zhodnocení.
Analýza konkurence v odvětví služeb na příkladě malého podniku
ČÍŽKOVÁ, Jana
Bakalářská práce analyzuje konkurenceschopnost podniku v odvětví služeb, v oblasti instalací elektronické zabezpečovací signalizace. Jedním z cílů byla analýza historického vývoje podniku a analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Pro tuto analýzu byl zvolen Porterův model pěti sil a dotazníkové šetření. Hlavním cílem bylo vytvoření reklamní kampaně v různých médiích, které působí na podnikatelské i nepodnikatelské osoby. Dalším cílem pak bylo zefektivnění organizační struktury. Výsledkem by mělo být zvýšení informovanosti o možnostech elektrické zabezpečovací signalizace a o firmě a zlepšení organizace v podniku.
Návrh zlepšení marketingového mixu sklářského podniku
Faitová, Adéla ; Cakl, Zdeněk (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení nástrojů marketingového mixu sklářského podniku. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a provedených analýz zlepšit konkurenceschopnost podniku na trhu a zvýšit jejich obrat. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. V první kapitole se zabývám vysvětlením pojmů jako marketing, marketingové prostředí, marketingový mix a základní analýzy trhu. V druhé kapitole je zhodnocen aktuální stav a problémy společnosti. Třetí a čtvrtá kapitola obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení podniku z hlediska zlepšení konkurenceschopnosti podniku a jejich ekonomické zhodnocení.
Business incubators and their importance in enhancing the competitiveness of regions
Bogyová, Katarína ; Říčka, Tomáš (vedoucí práce) ; Vinczeová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikatelskými inkubátory a jejich vlivem na konkurenceschopnost regionů. Cílem práce je analyzovat činnost podnikatelského inkubátoru a na konkrétním příkladě ukázat, zda se podnikatelské inkubátory podílejí na zvyšování regionální konkurenceschopnosti. Dosažení cíle je založeno na poznatcích z teoretické části, které jsou následně aplikovány v praktické části. Základem pro analyzování konkrétního inkubátoru jsou informace získané z dotazníkového šetření, strukturovaného rozhovoru a dostupných dokumentů.
Konkurenceschopnost podniku Metrotest s.r.o. na českém trhu
Cabrnochová, Eva ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Bakalářská práce posuzuje konkurenceschopnost podniku Metrotest s.r.o. na českém trhu na základě výsledků SWOT analýzy, která byla sestavena pomocí aplikace PEST analýzy, marketingového mixu a analýzy mikrookolí tohoto podniku. Shrnuje silné a slabé stránky podniku a nastiňuje možné příležitosti a ohrožení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.