Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sebepojetí profese učitele.
Laporčáková, Nikola ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Diplomová práce pojednává o vybraných otázkách sebepojetí učitelek prvního stupně základní školy. Teoretická část se zabývá především problematikou pojmů týkajících se sebepojetí a jejich objasněním. Empirická část měla za úkol vysledovat důležité momenty, osoby a fáze vedoucí k formování postojů a představ, jaké kantorky o sobě chovají. Během profesního vývoje byla zásadní konstrukce učitelské identity a sebevědomí. Šetření bylo kvalitativně orientované a realizované prostřednictvím analýzy životní historie učitelek. Otevřeným kódováním byla narace respondentek rozdělena do 5 hlavních kategorií. Výzkum životních příběhů vedl k přepokládaným i překvapivým zjištěním a vyplynul z něj návrh doporučení pro pregraduální přípravu pedagogů. KLÍČOVÁ SLOVA Sebepojetí, učitel, profesní identita, klíčové dovednosti, sebevědomí
Manažerské kompetence učitele - kontrolování
Kunická, Václava ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá jednou z manažerských kompetencí učitelů- kontrolováním. Podstatou kontroly je kritické hodnocení reality s ohledem na plánované cíle. Práce vychází jednak z teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury, jednak z některých zkušeností získaných vlastní praxí, dále z poznatků, které jsem získala studiem školského managementu a zejména analýzou informací získaných na základě využití techniky interview, rozhovor týkajících se zjištění, v jakých různých profesních kontextech vykonávají učitelé mateřské a základní školy manažerské činnosti kontrolování a co je obvyklým předmětem jejich kontroly.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.