Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Mobilní aplikace pro naskenování hry Kakuro z novin a její dohrání
Rein, Michal ; Drahanský, Martin (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace, která umožňuje naskenovat hrací plochu hry Kakuro z jakéhokoliv tištěného média a pomoci uživateli s jejím dohráním. Řešení využívá poznatky a metody z oblasti počítačového vidění a strojového učení, na základě kterých řeší problematiku detekce mřížky v obraze nebo rozpoznávání ručně psaných číslic a hracích polí za pomoci konvolučních neuronových sítí. Aplikace se celkově skládá ze serverové a klientské části. Klientské řešení zahrnuje mobilní aplikaci, vyvinutou pomocí technologie Flutter, která s pomocí serverové části aplikace, implementované v programovacím jazyce Python, zkonstruuje virtuální hrací plochu a poskytne uživateli pomoc s řešením hry. Aplikace je dostupná na zařízení s operačním systémem Android a iOS.
Mobilní aplikace pro naskenování hry Kakuro z novin a její dohrání
Rein, Michal ; Drahanský, Martin (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace, která umožňuje naskenovat hrací plochu hry Kakuro z jakéhokoliv tištěného média a pomoci uživateli s jejím dohráním. Řešení využívá poznatky a metody z oblasti počítačového vidění a strojového učení, na základě kterých řeší problematiku detekce mřížky v obraze nebo rozpoznávání ručně psaných číslic a hracích polí za pomoci konvolučních neuronových sítí. Aplikace se celkově skládá ze serverové a klientské části. Klientské řešení zahrnuje mobilní aplikaci, vyvinutou pomocí technologie Flutter, která s pomocí serverové části aplikace, implementované v programovacím jazyce Python, zkonstruuje virtuální hrací plochu a poskytne uživateli pomoc s řešením hry. Aplikace je dostupná na zařízení s operačním systémem Android a iOS.
Magické čtverce
SUCHÁ, Lucie
Tato diplomová práce se zabývá základními vlastnostmi magických čtverců a analyzuje je z hlediska použitelnosti při výuce na základní škole. Magické čtverce jsou známy již několik stovek let a od té doby prošly mnoha modifikacemi, od nichž byly odvozeny další druhy. Proto je úvod práce věnován jejich historii. Další kapitola pojednává o konstrukci magických čtverců. Následující kapitoly se zabývají podobným hrám jako Sudoku, Kakuro a latinské čtverce. Závěr práce je věnován využitelnosti magických čtverců při výuce matematiky. Na procvičení dané problematiky jsou vytvořeny pracovní listy, které jsou rozděleny pro jednotlivé třídy svou obtížností.
Logická hra Kakuro
Hodáň, Ján ; Šuška, Boris (oponent) ; Zámečníková, Eva (vedoucí práce)
Tato práce stručně popisuje historii logiky a logických her. Podrobně vysvětluje pravidla a způsoby řešení hry kakuro. Do hloubky bude rozebrána problematika a způsoby implementace této hry. V posledních kapitolách bude vysvětlen způsob, kterým je logická hra implementována a způsoby testování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.