Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové podpory nově zaváděných výrobků
Horáček, Pavel ; Horáček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Firma zabývající se výrobou krmiv pro psy ukončila v nedávné době vývoj nových výrobků, které jsou svým charakterem zcela unikátní a jedinečné. Bakalářská práce se snaží navrhnout účinnou marketingovou podporou pro úspěšné zavedení těchto nových výrobků na trh. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy marketingové podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Nagy, Jan ; Ing. David Půža. (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se budu zaměřovat především na to jakou marketingovou strategii zvolila firma Klimatex, aby se co nejlépe prosadila na trhu funkčního prádla. Dále se bude zabývat tím, jakou reklamní kampaň pro ten to produkt firma zvolila. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Nagy, Jan ; Ing. David Půža. (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se budu zaměřovat především na to jakou marketingovou strategii zvolila firma Klimatex, aby se co nejlépe prosadila na trhu funkčního prádla. Dále se bude zabývat tím, jakou reklamní kampaň pro ten to produkt firma zvolila. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
Návrh marketingové podpory nově zaváděných výrobků
Horáček, Pavel ; Horáček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Firma zabývající se výrobou krmiv pro psy ukončila v nedávné době vývoj nových výrobků, které jsou svým charakterem zcela unikátní a jedinečné. Bakalářská práce se snaží navrhnout účinnou marketingovou podporou pro úspěšné zavedení těchto nových výrobků na trh. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy marketingové podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.