Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh systému dalšího vzdělávání sociálních pracovníků v přímém kontaktu se seniory v domovech pro seniory
Kratochvílová Křemenová, Renata ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání sociálních pracovníků, kteří pracují v domovech pro seniory v přímé péči s touto cílovou skupinou. Cílem práce je na základě výsledků vyplývajících z rozhovorů a dotazníků vytvořit návrh obsahu dalšího vzdělávání pro tuto specifickou skupinu sociálních pracovníků tak, aby byly akceptovány jejich skutečné potřeby. Práce má část teoretickou a část praktickou. Obsahem teoretické části je seznámení s nejčastěji využívanými teoriemi při sociální práci se seniory v zařízeních sociálních služeb, okrajově popisuje systém sociálních služeb pro seniory v ČR včetně role sociálních pracovníků v něm a význam vzdělávání sociálních pracovníků. Praktická část prezentuje metody a výsledky analýzy dat výzkumu a návrh obsahu dalšího vzdělávání sociálních pracovníků.
Kompetenční profil ředitelů škol a jejich další vzdělávání
Bareš, Milan ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Závěrečná práce se zabývá problematikou profesních kompetencí ředitelů škol a z nich vycházejících potřeb jejich dalšího vzdělávání. Daná problematika je posuzována s ohledem na stupeň školy a fázi profesní dráhy ředitele. Práce vychází z potřeby jednoznačné definice toho, jakými znalostmi, dovednostmi a postoji by měli ředitelé škol disponovat, aby byli úspěšnými školskými manažery. To je současně také jedna z podmínek pro nastavení smysluplného kariérního systému ve školství a základ pro systematický další profesní rozvoj ředitelů škol. Práce přináší návrh generického kompetenčního profilu vrcholového výkonu společného pro ředitele všech stupňů škol a návrh rámcové struktury dalšího profesního vzdělávání ředitelů škol, který koresponduje s potřebnými kompetencemi. To by ve svém důsledku mělo vést ke zlepšení profesní přípravy ředitelů škol, a tím i ke zvýšení kvality škol, které řídí.
Vývoj vzdělávání učitelů dramatické výchovy
Malá, Klára ; Valenta, Josef (vedoucí práce) ; Váňová, Růžena (oponent)
Práce mapuje vývoj oboru dramatické výchovy, související změny ve školství a konkrétní podoby a možnosti vzdělávání učitelů dramatické výchovy. Podrobněji se zaměřuje na období od 60. let 20. století (počátky ustanovování oboru) do konce let devadesátých (změny spojené se zřízením vysokoškolského studia dramatické výchovy). Vývoj je členěn do šesti období podle významných změn ve vývoji vzdělávání učitelů dramatické výchovy. Práce sleduje proměny systému vzdělávání učitelů dramatické výchovy, popisuje vzdělávací kurzy a semináře (jejich cíle, obsah, formu, metody, apod.), nastiňuje možnosti vzdělávání učitelů dramatické výchovy v současnosti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Kompetenční profil ředitelů škol a jejich další vzdělávání
Bareš, Milan ; Trojan, Václav (vedoucí práce)
Závěrečná práce se zabývá problematikou profesních kompetencí ředitelů škol a z nich vycházejících potřeb jejich dalšího vzdělávání. Daná problematika je posuzována s ohledem na stupeň školy a fázi profesní dráhy ředitele. Práce vychází z potřeby jednoznačné definice toho, jakými znalostmi, dovednostmi a postoji by měli ředitelé škol disponovat, aby byli úspěšnými školskými manažery. To je současně také jedna z podmínek pro nastavení smysluplného kariérního systému ve školství a základ pro systematický další profesní rozvoj ředitelů škol. Práce přináší návrh generického kompetenčního profilu vrcholového výkonu společného pro ředitele všech stupňů škol a návrh rámcové struktury dalšího profesního vzdělávání ředitelů škol, který koresponduje s potřebnými kompetencemi. To by ve svém důsledku mělo vést ke zlepšení profesní přípravy ředitelů škol, a tím i ke zvýšení kvality škol, které řídí.
Návrh systému dalšího vzdělávání sociálních pracovníků v přímém kontaktu se seniory v domovech pro seniory
Kratochvílová Křemenová, Renata ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání sociálních pracovníků, kteří pracují v domovech pro seniory v přímé péči s touto cílovou skupinou. Cílem práce je na základě výsledků vyplývajících z rozhovorů a dotazníků vytvořit návrh obsahu dalšího vzdělávání pro tuto specifickou skupinu sociálních pracovníků tak, aby byly akceptovány jejich skutečné potřeby. Práce má část teoretickou a část praktickou. Obsahem teoretické části je seznámení s nejčastěji využívanými teoriemi při sociální práci se seniory v zařízeních sociálních služeb, okrajově popisuje systém sociálních služeb pro seniory v ČR včetně role sociálních pracovníků v něm a význam vzdělávání sociálních pracovníků. Praktická část prezentuje metody a výsledky analýzy dat výzkumu a návrh obsahu dalšího vzdělávání sociálních pracovníků.
Vývoj vzdělávání učitelů dramatické výchovy
Malá, Klára ; Valenta, Josef (vedoucí práce) ; Váňová, Růžena (oponent)
Práce mapuje vývoj oboru dramatické výchovy, související změny ve školství a konkrétní podoby a možnosti vzdělávání učitelů dramatické výchovy. Podrobněji se zaměřuje na období od 60. let 20. století (počátky ustanovování oboru) do konce let devadesátých (změny spojené se zřízením vysokoškolského studia dramatické výchovy). Vývoj je členěn do šesti období podle významných změn ve vývoji vzdělávání učitelů dramatické výchovy. Práce sleduje proměny systému vzdělávání učitelů dramatické výchovy, popisuje vzdělávací kurzy a semináře (jejich cíle, obsah, formu, metody, apod.), nastiňuje možnosti vzdělávání učitelů dramatické výchovy v současnosti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Kompetenční profil ředitelů škol a jejich další vzdělávání
Bareš, Milan ; Trojan, Václav (vedoucí práce)
Závěrečná práce se zabývá problematikou profesních kompetencí ředitelů škol a z nich vycházejících potřeb jejich dalšího vzdělávání. Daná problematika je posuzována s ohledem na stupeň školy a fázi profesní dráhy ředitele. Práce vychází z potřeby jednoznačné definice toho, jakými znalostmi, dovednostmi a postoji by měli ředitelé škol disponovat, aby byli úspěšnými školskými manažery. To je současně také jedna z podmínek pro nastavení smysluplného kariérního systému ve školství a základ pro systematický další profesní rozvoj ředitelů škol. Práce přináší návrh generického kompetenčního profilu vrcholového výkonu společného pro ředitele všech stupňů škol a návrh rámcové struktury dalšího profesního vzdělávání ředitelů škol, který koresponduje s potřebnými kompetencemi. To by ve svém důsledku mělo vést ke zlepšení profesní přípravy ředitelů škol, a tím i ke zvýšení kvality škol, které řídí.
Kompetenční profil ředitelů škol a jejich další vzdělávání
Bareš, Milan ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Závěrečná práce se zabývá problematikou profesních kompetencí ředitelů škol a z nich vycházejících potřeb jejich dalšího vzdělávání. Daná problematika je posuzována s ohledem na stupeň školy a fázi profesní dráhy ředitele. Práce vychází z potřeby jednoznačné definice toho, jakými znalostmi, dovednostmi a postoji by měli ředitelé škol disponovat, aby byli úspěšnými školskými manažery. To je současně také jedna z podmínek pro nastavení smysluplného kariérního systému ve školství a základ pro systematický další profesní rozvoj ředitelů škol. Práce přináší návrh generického kompetenčního profilu vrcholového výkonu společného pro ředitele všech stupňů škol a návrh rámcové struktury dalšího profesního vzdělávání ředitelů škol, který koresponduje s potřebnými kompetencemi. To by ve svém důsledku mělo vést ke zlepšení profesní přípravy ředitelů škol, a tím i ke zvýšení kvality škol, které řídí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.