Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 385 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Knihovna frekventovaných komponent pro vývoj aplikací v iOS
Salih, Adam ; Zbořil, František (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
V teto praci se zabyvam analyzou a naslednou implementaci sady casto pouzivanych kom- ponent, ktere nejsou soucasti standardni sady uzivatelskych rozhrani. Tyto komponenty nasledne implementuji pomoci knihoven UIKit a SwiftUI . V teto praci se dale zabyvam implementaci silne typovych datovych modelu a overuji implementaci sady komponent na demonstracni aplikaci.
Aplikace pro festivalové návštěvníky na iOS
Menšík, Jan ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat iOS aplikaci sdružující informace o festivalech na jedno místo. Uživatelům má poskytnout přehled o konaných událostech a pomoct jim při organizaci času. Práce popisuje proces tvorby aplikace od návrhu uživatelského rozhraní a systémové architektury až po implementaci včetně závěrečného testování. Výsledkem je klient-server aplikace umožňující organizátorům zaregistrovat do systému libovolný typ festivalu prostřednictvím webového rozhraní, který se následně zobrazí uživatelům v mobilní aplikaci. Serverová část je implementovaná ve frameworku Django, klientská aplikace ve frameworku SwiftUI.
Sportovní asistent pro platformu iOS
Fišer, Jakub ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit mobilní aplikaci pro platformu iOS, která by sloužila k zaznamenávání veškeré sportovní činnosti člověka. Aplikace umí zaznamenat pohyb člověka pomocí GPS nebo počítat jeho cviky manuálně, v časovém intervalu, či snímáním pohybu. Pro zpracování dat při snímání pohybu byla vytvořena knihovna Motion Recognizer. Aplikace využívá modul HealthKit. Aplikace také nabízí možnost plánování sportovní činnosti využitím trenéra. Pro práci s daty využívá aplikace modul Core Data a data zálohuje pomocí služby iCloud.
Rozšířená realita: Historické verze budovy
Medvec, Juraj ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Táto práca je zameraná na prácu s rozšírenou realitou v mobilných aplikáciach. Cieľom práce bolo vytvorenie mobilnej aplikácie, ktorá poskytuje jej užívateľom pohľad do minulosti vybraných historických budov. Na začiatku práce sú čitateľovi predstavené jednotlivé metódy a technológie pre prácu s rozšírenou realitou. Na základe získaných informácii je navrhnutá a implementovaná mobilná aplikácia. Táto aplikácia umožňuje jej užívateľom zobrazovať historickú podobu budov.
Klientská aplikace pro rozvrhovací systém výroby
Tomala, Tomáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém iOS, která bude sloužit jako rozhraní pro přístup k službě PlannerLoop. Rozvrhovací systém výroby PlannerLoop cílí převážně na menší výrobní podniky, které si nemohou dovolit investovat vysoké částky do automatizovaných nástrojů pro rozvrhování výroby. Klientská aplikace této služby zajistí získání potřebných uživatelských dat, které zpracuje a odešle na službou poskytnutý výpočetní server. Uživatelem zadané operace jsou službou rozvrženy a v klientské aplikaci dosazeny na časovou linku do rozvrhu, kde je možno s operacemi manipulovat.
Porovnání výkonu vykreslování v iOS a Metal
Pištělák, Radek ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je porovnání grafických knihoven OpenGL ES a Metal na mobilním systému iOS. Pro porovnání výkonu obou knihoven slouží implementovaný částicový systém. Měřením bylo zjištěno, že při použití instanced renderingu lze v současné době dosáhnout vyššího výkonu pomocí knihovny OpenGL ES. Na základě zjištěných výsledků a teoretické části práce je možné provést informovanější rozhodnutí mezi oběma grafickými knihovnami.
Ovládání robotického ramene s využitím rozšířené reality a tabletu
Pristaš, Martin ; Musil, Petr (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cieľom diplomovej práce je vytvorenie experimentálnej aplikácie na manipuláciu virtuálnych objektov v rozšírenej realite pomocou tabletu pre ovládanie robotického ramena. Navrhnuté sú rôzne spôsoby manipulácie virtuálnych objektov pre ich transláciu, rotáciu a zmenu merítka. Tieto metódy sú otestované na niekoľkých užívateľoch a porovnané vrámci ich využiteľnosti. Aplikácia umožňuje odosielať pozíciu zmeny virtuálneho objektu robotickému ramenu PR2 a simulovať tak manipuláciu virtuálnych objektov vďaka rozšírenej realite.
Mobilní aplikace pro sdílení polohy ve skupině
Matějíček, Vojtěch ; Tomešek, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace umožňující snadné sdílení polohy mobilního zařízení ve vytvořených skupinách. Práce obsahuje analýzu potřeb uživatelů, uživatelského rozhraní a možností přidávání členů skupin. Mobilní aplikace bude dostupná pro obě majoritní mobilní platformy, tedy iOS i Android. Z tohoto důvodu byla vyvíjena pomocí nástroje Flutter pro multiplatformní vývoj mobilních aplikací. Nedílnou součástí aplikace je webový server napsaný v jazyce PHP a frameworku Yii2.
Platformově nezávislé úložiště citlivých dat
Klemens, Jakub ; Herout, Adam (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou zabezpečení dat pro operační systémy Windows, iOS a MacOS s cílem vytvořit ideální knihovnu pro ukládáni dat. Na základě získaných faktů byla navržena a implementována knihovna PISSD v jazyce C++ za použití knihovny Crypto++. Knihovna nabízí jednoduché uživatelské rozhraní pro ukládání dat a jejich strukturování do modulů. Její funkčnost je ověřena sadou unit testů.
Vývoj mobilní aplikace pro platformu iOS
Andrýsek, Ondřej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem nativní mobilní aplikace pro platformu iOS. Aplikace je vyvíjena v prostředí XCode a napsána v programovacím jazyce Swift. Následně bude aplikace distribuována v obchodě App Store.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 385 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.