Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Subrurální katalog
Malínková, Markéta ; Fabián, Ondřej (oponent) ; Kristek, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá výstavbou katalogových samostatně stojících rodinných domů na okrajích vesnic. Vedle pojmu suburbánní je zaveden pojem subrurální, který popisuje a pojmenovává tento typ výstavby. Zároveň práce zkoumá vliv reklamních katalogů na estetiku subrurálních zahrad a na nich vykonávaných činnostech. Práce přichází s návrhem alternativní subrurální lokality v obci Příkazy u Olomouce. Díky minimalizaci pozemků dochází i k minimalizaci práce a zároveň dochází k uvolnění prostoru pro veřejný sad procházející celým územím. Ten vytváří difuzi zástavby do zemědělské krajiny a v menším měřítku vytváří spektakulární prostor okolo soukromých zahrad. Prefabrikované svahovky a tvarovky z hobbymarketů tvoří architektonický výraz projektu. Z těchto prvků jsou sestavené objekty a fragmenty plotů umístěné v krajině. Fragmenty zároveň tvoří nově sestavený katalog, dle kterého si obyvatelé staví své ploty.
Subrurální katalog
Malínková, Markéta ; Fabián, Ondřej (oponent) ; Kristek, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá výstavbou katalogových samostatně stojících rodinných domů na okrajích vesnic. Vedle pojmu suburbánní je zaveden pojem subrurální, který popisuje a pojmenovává tento typ výstavby. Zároveň práce zkoumá vliv reklamních katalogů na estetiku subrurálních zahrad a na nich vykonávaných činnostech. Práce přichází s návrhem alternativní subrurální lokality v obci Příkazy u Olomouce. Díky minimalizaci pozemků dochází i k minimalizaci práce a zároveň dochází k uvolnění prostoru pro veřejný sad procházející celým územím. Ten vytváří difuzi zástavby do zemědělské krajiny a v menším měřítku vytváří spektakulární prostor okolo soukromých zahrad. Prefabrikované svahovky a tvarovky z hobbymarketů tvoří architektonický výraz projektu. Z těchto prvků jsou sestavené objekty a fragmenty plotů umístěné v krajině. Fragmenty zároveň tvoří nově sestavený katalog, dle kterého si obyvatelé staví své ploty.
Komunikace hobbymarketů Hornbach v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" : případová studie
Brezarová, Alžběta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace hobbymarketů HORNBACH v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" - případová studie" se zabývá třemi komunikačními kampaněmi a dalšími komunikačními aktivitami německého řetězce hobbymarketů HORNBACH v roce 2009 v České republice. Cílem práce je nejprve definovat značku HORNBACH na českém trhu, porovnat ji s konkurenčními značkami ve stejném segmentu dále popsat a analyzovat tři komunikační kampaně - kampaň udržující povědomí o značce "Buď součástí svého projektu", kampaň propagující nízké ceny "Když zaplatíte příliš, nepřestane vás to nikdy mrzet" a komplexní kampaň "Pusť se do svého projektu", které je věnována největší pozornost. Práce se zaměřuje hlavně na televizní spoty, tiskovou reklamu, podporu prodeje a komunikaci prostřednictvím sociálních sítí a firemních webových stránek. Analyzované komunikační aktivity jsou dány do souvislosti s dlouhodobě budovaným positioningem značky, image značky a obchodními výsledky společnosti HORNBACH v účetním roce 2009/2010. K analýze a vyhodnocení komunikace značky byly využity informace nastudované v odborné literatuře a v odborných článcích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.