Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jeřábová dráha pro překladiště kontejnerů v Moravském Krumlově
Robotka, David ; Barnat, Jan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce venkovní jeřábové dráhy pro mostový jeřáb sloužící k manipulaci s kontejnery. Konstrukce je umístěna v Moravském Krumlově. Na jeřábové dráze pojíždí mostový jeřáb o nosnosti 50/12,5 t s parametry pro zdvihovou třídu HC3 a kategorii únavových účinků S5. Celková délka jeřábové dráhy činí 50 m a rozchod dráhy je 28,5 m o celkové výšce 13m nad terénem. Hlavní nosník jeřábové dráhy tvoří svařovaný jednoose symetrický I profil doplněný příhradovým vodorovným výztužným nosníkem. Prostorovou tuhost zajišťují v příčném směru sloupy, v podélném směru brzdné ztužidlo. Sloupy jsou navrženy jako plnostěnné, tvaru dvouose symetrického I profilu. Nosné konstrukce jsou navrženy z oceli pevnostní třídy S355, sloupy jsou navrženy z oceli S235.
Ocelová konstrukce průmyslové budovy
Kopecký, Ladislav ; Pilgr, Milan (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Výrobní hala se skladovacím přístavkem. Délka haly je 72m a šířka 30m. Hlavní loď má rozpětí 24m a přístavek má rozpětí 6m. Vzdálenost mezi příčnými vazbami je 6m. Výška hlavní haly je 10,7m a výška přístavku je 13,0m. Střecha je plochá se spádem 3,5% hlavní haly a 8,75% přístavku. Konstrukční systém haly je prostorová prutová konstrukce. Příčná vazba je navržena jako ocelový rám s plnostěnným vazníkem. Ve střešní konstrukci jsou navrženy vaznice. Stabilita konstrukce je zabezpečena příčnými a podélnými ztužidly. Hala je kloubově uložena na základových patkách. Hala je opláštěna stěnovými a střešními PUR panely. Hlavní loď haly je vybavena mostovým jeřábem o nosnosti 8t.
Venkovní jeřábová dráha
Klíč, Radim ; Balázs, Ivan (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem mé práce byl návrh a posouzení ocelové konstrukce venkovní jeřábové dráhy. Jeřábová dráha má sloužit pojezdu dvojici mostových jeřábů o jednotlivé nosnosti 40 tun. Konstrukce jeřábové dráhy je umístěna v objektu výrobny betonových prefabrikátů u Čáslavi. Dráha má rozpětí 25 metrů a délku 100 metrů. Skladebná výška konzoly jeřábové dráhy je 10 metrů. Hlavní nosník jeřábové dráhy je tvořen jednoose symetrickým svařovaným I profilem z oceli S355. Jednotlivé pruty vodorovného výztužného nosníku jsou navrženy z oceli S235. Sloupy jsou navrženy jako plnostěnné svařované I profily z oceli S235 a jsou v příčném směru vetknuté. Prostorovou tuhost v podélném směru zajišťují brzdná ztužidla, která jsou navržena v jednoduchém křížovém uspořádání.
Venkovní jeřábová dráha
Klíč, Radim ; Balázs, Ivan (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem mé práce byl návrh a posouzení ocelové konstrukce venkovní jeřábové dráhy. Jeřábová dráha má sloužit pojezdu dvojici mostových jeřábů o jednotlivé nosnosti 40 tun. Konstrukce jeřábové dráhy je umístěna v objektu výrobny betonových prefabrikátů u Čáslavi. Dráha má rozpětí 25 metrů a délku 100 metrů. Skladebná výška konzoly jeřábové dráhy je 10 metrů. Hlavní nosník jeřábové dráhy je tvořen jednoose symetrickým svařovaným I profilem z oceli S355. Jednotlivé pruty vodorovného výztužného nosníku jsou navrženy z oceli S235. Sloupy jsou navrženy jako plnostěnné svařované I profily z oceli S235 a jsou v příčném směru vetknuté. Prostorovou tuhost v podélném směru zajišťují brzdná ztužidla, která jsou navržena v jednoduchém křížovém uspořádání.
Jeřábová dráha pro překladiště kontejnerů v Moravském Krumlově
Robotka, David ; Barnat, Jan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce venkovní jeřábové dráhy pro mostový jeřáb sloužící k manipulaci s kontejnery. Konstrukce je umístěna v Moravském Krumlově. Na jeřábové dráze pojíždí mostový jeřáb o nosnosti 50/12,5 t s parametry pro zdvihovou třídu HC3 a kategorii únavových účinků S5. Celková délka jeřábové dráhy činí 50 m a rozchod dráhy je 28,5 m o celkové výšce 13m nad terénem. Hlavní nosník jeřábové dráhy tvoří svařovaný jednoose symetrický I profil doplněný příhradovým vodorovným výztužným nosníkem. Prostorovou tuhost zajišťují v příčném směru sloupy, v podélném směru brzdné ztužidlo. Sloupy jsou navrženy jako plnostěnné, tvaru dvouose symetrického I profilu. Nosné konstrukce jsou navrženy z oceli pevnostní třídy S355, sloupy jsou navrženy z oceli S235.
Ocelová konstrukce průmyslové budovy
Kopecký, Ladislav ; Pilgr, Milan (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Výrobní hala se skladovacím přístavkem. Délka haly je 72m a šířka 30m. Hlavní loď má rozpětí 24m a přístavek má rozpětí 6m. Vzdálenost mezi příčnými vazbami je 6m. Výška hlavní haly je 10,7m a výška přístavku je 13,0m. Střecha je plochá se spádem 3,5% hlavní haly a 8,75% přístavku. Konstrukční systém haly je prostorová prutová konstrukce. Příčná vazba je navržena jako ocelový rám s plnostěnným vazníkem. Ve střešní konstrukci jsou navrženy vaznice. Stabilita konstrukce je zabezpečena příčnými a podélnými ztužidly. Hala je kloubově uložena na základových patkách. Hala je opláštěna stěnovými a střešními PUR panely. Hlavní loď haly je vybavena mostovým jeřábem o nosnosti 8t.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.