Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Emulátor herní konzole GameBoy Advance pro mobilní platformy
Vilímek, Hynek ; Růžička, Richard (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Konzole GameBoy Advance vyšla roku 2001 z dílny firmy Nintendo a za dobu své existence zažila fenomenální úspěch. Ve své době ovládala majoritní část trhu a také díky tomu se stala synonymem pro přenosné herní konzole. Tuto popularitu jí získaly především pro ni vytvořené hry. Ty se staly natolik populární, že i v dnešní době existuje poptávka po hraní těchto her. Už se však nehrají na původních konzolách, ale na současných mobilních zařízeních. A jelikož jsou dnešní mobilní zařízení technologicky naprosto odlišná od konzole, tak je nutné spouštět tyto hry skrz emulátor.
Návrh a implementace hry pro konzoli Nintendo Game Boy
Krejčíř, Štěpán ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce čtenáře stručně seznamuje s kontextem, v jakém byla na trh uvedena přenosná herní konzole Nintendo Game Boy. Zaměřuje se na způsob vývoje pro tuto konzoli, uvádí vlastnosti konzole, které je důležité znát pro psaní efektivního kódu a navrhuje řešení k některým častým problémů. V praktické části je popsán návrh a implementace rytmické hry pro Game Boy s využitím jazyka C a toolkitu GBDK-2020.
Design hrací konzole
Sedláček, Michal ; Křenek, Ladislav (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce byla analýza a návrh herní konzole a jejího ovládání. Cílem bylo spojení vhodných technických funkcí, estetiky a vyrobitelnosti. Návrh by měl navazovat na vývoj dnešních herních konzolí a měl by přinést nové myšlenky a inovace do tohoto oboru.
Design herní konzole
Ondra, Martin ; Zvonek, Miroslav (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá designem domácí herní konzole. V práci se řeší problém spojení složek techniky, ergonomie a vzhledu do návrhu nového produktu. Analýza celkové problematiky vede k novému designu herní konzole, která by se měla stát hodnotným předmětem pro domácí, virtuální zábavu.
Návrh a implementace hry pro konzoli Nintendo Game Boy
Krejčíř, Štěpán ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce čtenáře stručně seznamuje s kontextem, v jakém byla na trh uvedena přenosná herní konzole Nintendo Game Boy. Zaměřuje se na způsob vývoje pro tuto konzoli, uvádí vlastnosti konzole, které je důležité znát pro psaní efektivního kódu a navrhuje řešení k některým častým problémů. V praktické části je popsán návrh a implementace rytmické hry pro Game Boy s využitím jazyka C a toolkitu GBDK-2020.
Moderní technologie využívané ve fyzioterapii u dětí s dětskou mozkovou obrnou
Hoskovcová, Tereza ; Pánek, David (vedoucí práce) ; Pavlů, Dagmar (oponent)
Název práce: Moderní technologie využívané ve fyzioterapii u dětí s dětskou mozkovou obrnou Cíle: Cílem práce je zhodnotit účinek robotických a virtuálních technologií na hrubou motoriku dolních končetin u dětí s dětskou mozkovou obrnou. Dále je práce zaměřena na shrnutí aktuálních poznatků o problematice DMO, robotických a virtuálních technologií. Metody: Práce je zpracována formou literární rešerše za využití databází PubMed, MEDLINE, Scopus, Web of Science a PEDro. V první polovině práce jsou shrnuta všechna teoretická východiska a poznatky týkající se dětské mozkové obrny, robotických a virtuálních technologií používaných ve fyzioterapii u této diagnózy. Druhá polovina má deskriptivně - analytickou povahu a obsahuje analýzu studií, ve kterých byly použity robotické a virtuální technologie. Práci zakončuje diskuze, která je zaměřena především na tři výzkumné otázky diplomové práce. Výsledky: Celkem bylo zahrnuto 8 randomizovaných kontrolovaných studií, které splňovaly kritéria pro zařazení do této diplomové práce. Při tvorbě doporučení při využívání robotických i virtuálních technologií je nutné brát v úvahu formu DMO, stupeň postižení dle GMFCS, věk, motorický deficit a individuální schopnosti a cíle jedince. Ze studií vyplývá, že nejoptimálnější je využití robotických technologií po dobu 4...
Herní konzole a technologie
Berky, Pavel ; Vaněk, Jiří (vedoucí práce) ; Nouza, Jaroslav (oponent)
Tématem této bakalářské práce je herní konzole a technologie. Cílem práce je charakteristika herních konzolí a informačních technologií, které souvisí s hraním her, a nastínění rozdílů mezi hraním na konzolích a počítačích. V první části je uveden vývoj jednotlivých konzolí a technologií a jejich obecné členění. Dále je představen herní průmysl spolu se současnými trendy a nahlédnutím do možné budoucnosti vývoje. Poté následuje vzájemné porovnání výkonnostních parametrů a dalších kritérií u jednotlivých typů herních zařízení. Poslední částí práce je závěrečné zhodnocení výsledků porovnání.
Emulátor herní konzole GameBoy Advance pro mobilní platformy
Vilímek, Hynek ; Růžička, Richard (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Konzole GameBoy Advance vyšla roku 2001 z dílny firmy Nintendo a za dobu své existence zažila fenomenální úspěch. Ve své době ovládala majoritní část trhu a také díky tomu se stala synonymem pro přenosné herní konzole. Tuto popularitu jí získaly především pro ni vytvořené hry. Ty se staly natolik populární, že i v dnešní době existuje poptávka po hraní těchto her. Už se však nehrají na původních konzolách, ale na současných mobilních zařízeních. A jelikož jsou dnešní mobilní zařízení technologicky naprosto odlišná od konzole, tak je nutné spouštět tyto hry skrz emulátor.
Design hrací konzole
Sedláček, Michal ; Křenek, Ladislav (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce byla analýza a návrh herní konzole a jejího ovládání. Cílem bylo spojení vhodných technických funkcí, estetiky a vyrobitelnosti. Návrh by měl navazovat na vývoj dnešních herních konzolí a měl by přinést nové myšlenky a inovace do tohoto oboru.
Design herní konzole
Ondra, Martin ; Zvonek, Miroslav (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá designem domácí herní konzole. V práci se řeší problém spojení složek techniky, ergonomie a vzhledu do návrhu nového produktu. Analýza celkové problematiky vede k novému designu herní konzole, která by se měla stát hodnotným předmětem pro domácí, virtuální zábavu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.