Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Načítání GIS dat z databází projektu TerraGear
Samia, Michel ; Herout, Adam (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací systému pro poskytování, načítání a zobrazování geografických dat z databází projektu TerraGear s využitím knihovny SimGear. Systém zpřístupňuje digitální model terénu uložený v souborech ve formátu Binary TerraGear skrze jednoduchý aplikační protokol nad protokolem TCP/IP a zobrazuje jej pomocí knihovny FreeGLUT.
Světelné mapy ve 3D počítačové grafice
Vrána, Jaroslav ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje techniky využívané při tvorbě virtuálního terénu. První část práce je zaměřena na techniky používané pro generování výškové mapy, vytvoření textury terénu a následné renderování a texturovaní terénu. Dále se práce zabývá tvorbou a aplikací světelných map. Jsou popsány tři algoritmy pro vytvoření světelných map, které jsou aplikovány na terén a hladinu vody. Jako rozšíření je popsána technika pro urychlení vykreslování scény.
Načítání GIS dat z databází projektu TerraGear
Samia, Michel ; Herout, Adam (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací systému pro poskytování, načítání a zobrazování geografických dat z databází projektu TerraGear s využitím knihovny SimGear. Systém zpřístupňuje digitální model terénu uložený v souborech ve formátu Binary TerraGear skrze jednoduchý aplikační protokol nad protokolem TCP/IP a zobrazuje jej pomocí knihovny FreeGLUT.
Světelné mapy ve 3D počítačové grafice
Vrána, Jaroslav ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje techniky využívané při tvorbě virtuálního terénu. První část práce je zaměřena na techniky používané pro generování výškové mapy, vytvoření textury terénu a následné renderování a texturovaní terénu. Dále se práce zabývá tvorbou a aplikací světelných map. Jsou popsány tři algoritmy pro vytvoření světelných map, které jsou aplikovány na terén a hladinu vody. Jako rozšíření je popsána technika pro urychlení vykreslování scény.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.