Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Provázání - Tvoření komunit jako forma umění
Kony, Denisa ; Lungová, Barbora (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
V bakalářské práci prezentuji výsledek svého ročního výzkumu v oblasti vztahování se, dekolonizace a tvoření prostorů. Tvořím prostor knihovny, která zaznamenává mé poznatky a zkušenosti formou háčkovaných objektů. Knihovna představuje soubor textů vytvořených v kolektivech v reakci na můj manifest, literaturu, která podpořila vznik manifestu, a nakonec poskytuje místo na odpočinek, reflexi a vzdělávání.
Návrh sady užitých nádob kombinujících keramiku a textil
HORATLÍKOVÁ, Lenka
Tato bakalářská práce se zabývá netradičním propojením materiálů v oboru keramického designu a designu obecně. Klíčovou částí práce se stává pojednání o zahraničních a českých designérech, kteří jsou autorce inspirací při tvorbě praktické části. Teoretická část práce pojednává o designu a výše zmíněných designérech. O keramice, kde čtenáře seznamuje s kroky, jež jsou při práci keramika nezbytné. A v neposlední řadě o textilu, jeho funkcích a ručních textilních pracích. Praktická část dokumentuje tvorbu konvolutu pěti nádob, v niž dochází k propojení designu, keramiky a textilu zároveň. Důležitým faktorem pro nádoby je jejich funkčnost, která při tvorbě nezůstává opomíjena.
Ukradeno 77 milionů účtů služby PlayStation Network, týká se nás to?: analýza internetových diskuzí pod články týkajícími se tématu
Gregor, Filip ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce Ukradeno 77 milionů účtů služby PlayStation Network, týká se nás to?: Analýza internetových diskuzí pod články týkajícími se tématu se věnuje případu doposud největšího úniku uživatelských informací na Internetu. V úvodu práce je nastíněna historie vývoje konzolí PlayStation a zmapovány hlavní pokusy o "odemknutí" systému třetí generace konzole hackery. Následující část představuje samotnou službu PlayStation Network, jejíž uživatelé byli díky útoku v ohrožení ztráty své online identity a chronologicky popisuje průběh prolomení ochrany konzole včetně následného odcizení uživatelských údajů. Detailně se také věnuje případu hackera s přezdívkou GeoHot, jehož spor se společností SONY zavdal hackerské komunitě podnět k zahájení odvetných aktivit, v důsledku vedoucích až ke zmíněné ztrátě dat osobního charakteru. Další část práce přibližuje problematiku vzniku digitální identity a její ochrany, dává nahlédnout do historie utváření hackerské komunity a blíže vysvětluje fenomén existence a vnímání termínu hacker v kontextu vývoje Internetu. Závěrečná část se věnuje analýze vybraných diskuzních příspěvků pod tematicky relevantními články, rozebírá je z hlediska obsahového významu, informačního sentimentu i používaného jazyka a předkládá čtenáři zjištěné závěry. Součástí práce je také...
Ukradeno 77 milionů účtů služby PlayStation Network, týká se nás to?: analýza internetových diskuzí pod články týkajícími se tématu
Gregor, Filip ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce Ukradeno 77 milionů účtů služby PlayStation Network, týká se nás to?: Analýza internetových diskuzí pod články týkajícími se tématu se věnuje případu doposud největšího úniku uživatelských informací na Internetu. V úvodu práce je nastíněna historie vývoje konzolí PlayStation a zmapovány hlavní pokusy o "odemknutí" systému třetí generace konzole hackery. Následující část představuje samotnou službu PlayStation Network, jejíž uživatelé byli díky útoku v ohrožení ztráty své online identity a chronologicky popisuje průběh prolomení ochrany konzole včetně následného odcizení uživatelských údajů. Detailně se také věnuje případu hackera s přezdívkou GeoHot, jehož spor se společností SONY zavdal hackerské komunitě podnět k zahájení odvetných aktivit, v důsledku vedoucích až ke zmíněné ztrátě dat osobního charakteru. Další část práce přibližuje problematiku vzniku digitální identity a její ochrany, dává nahlédnout do historie utváření hackerské komunity a blíže vysvětluje fenomén existence a vnímání termínu hacker v kontextu vývoje Internetu. Závěrečná část se věnuje analýze vybraných diskuzních příspěvků pod tematicky relevantními články, rozebírá je z hlediska obsahového významu, informačního sentimentu i používaného jazyka a předkládá čtenáři zjištěné závěry. Součástí práce je také...
Možnosti využití textilních materiálů v předmětu Praktické činnosti na 1. stupni ZŠ
DOLANOVÁ, Klára
Tématem diplomové práce jsou "Možnosti využití textilních materiálů v předmětu Praktické činnosti na 1. stupni ZŠ". Teoretická část je věnována historickému původu a vývoji textilií, přehledu textilních technik, jejich třídění a využití především s žáky na 1. stupni ZŠ. Zabývá se také projektovou metodou a pojetí, cíli a výstupními kompetencemi žáka 1. stupně školy v technické výchově podle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V praktické části jsou navrženy textilní techniky, které jsou zpracovány do podoby originálních projektů výuky. Funkčnost projektů byla zjišťována pomocí dotazníků určených pro učitele na 1. stupni ZŠ. Některé z projektů byly realizované ve výuce v 2., 3. a 4. ročníku ZŠ.
Kyberbezpečnost a veřejná politika
Bízik, Vladimír
Think-tank Evropské hodnoty vydává odborný podklad na téma kyberbezpečnosti. Vysvětluje základní termíny, popisuje historii i aktuální trendy a dívá se na dopad situace na veřejnou politiku.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Bezpečnost mobilních zařízení na platformě Android
Novotný, Josef ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Práce se zabývá bezpečnostní mobilních zařízení operujících na platformě Android. Cílem práce je navrhnout a vyvinout aplikaci prověřující daná zařízení z pohledu bezpečnosti a prověřit aplikace vytvořené v posledních letech v rámci závěrečných prací na VŠE z hlediska jejich zabezpečení. V první části práce jsou analyzovány způsoby zabezpečení mobilních zařízení a aplikací na platformě Android a možnosti útoku na ně. V potaz jsou také brány jak offline aplikace, tak aplikace založené na architektuře klient/server. Následující část zahrnuje bezpečnostní analýzu vybrané aplikace na základě předem stanovených kritérií. Poté následuje analýza a vývoj aplikace určené pro testování zařízení z hlediska jeho bezpečnosti. Výstupem práce je snadno použitelná aplikace spustitelná na mobilních zařízeních s operačním systémem Android 2.2 Froyo a výše.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.