Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Machine learning in audio effects
Sychra, Jakub ; Mošner, Ladislav (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Reverse engineering audio effects from mixed tracks is a complex topic requiring signal processing and music engineering experience. This work aims at creation of a system capable of identifying the sequence and parameters of guitar effects from a mixed audio track. Training data was created using clean guitar sounds from IDMT-SMT-Audio-Effects, augmented by known effects (BitCrush, Chorus, Clipping, Compressor, Delay, Distortion, High-pass filter, Ladder filter, Low-pass filter, Limiter, Phaser and Reverb), all implemented with a Python wrapper around standard VST effects. The system is based on VGGish neural network architecture with several classification (presence of effects) and regression (parameters of effects) heads. The performance of the algorithm is evaluated on classification and regression accuracy, as well as in informal listening tests.
Předzesilovač pro snímače struny
Raimr, Jakub ; Balík, Miroslav (oponent) ; Hanák, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh a realizaci 4-kanálového předzesilovače pro snímače struny na akustické kytaře. Předzesilovač poslouží ke změření vyrovnaných spektrálních charakteristik všech čtyř snímačů naráz. Práce obsahuje teoretický úvod o snímačích, postup instalace snímačů do akustické kytary, měření spektrálních charakteristik snímačů, návrh předzesilovače na oboustrannou DPS, montáž do krabičky a finální měření s hotovým předzesilovačem. Finální produkt bude použit jako laboratorní úloha v předmětu Hudební elektronika.
Hra na kytaru v domě dětí a mládeže
EICHLEROVÁ, Jaroslava
Bakalářská práce je věnována tématu hry na kytaru v domě dětí a mládeže. V průběhu práce byl charakterizován pojem DDM, jeho činnost a náplň činnosti. Dle stanoveného cíle byla představena kytara jako hudební nástroj spolu s historií a také metody a postupy využívané při hře na kytaru. Dále se v mé bakalářské práci nachází návrh konkrétních aktivit a cvičení pro začínajícího kytaristu, který osobně využívám ve své praxi pedagoga volného času v DDM při výuce hry na kytaru.
Analýza hudebních multiefektů
Masár, Igor ; Kubásek, Radek (oponent) ; Friedl, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá kytarovými efekty a kytarovým zvukem celkově. Jsou zde popsány nejpoužívanější kytarové efekty a nasimulovány jejich výstupní průběhy. Dále jsou zde porovnány analogové a digitální efekty, vysvětlen princip hudebních multiefektů, popsány všechny části kytarového řetězce a zjištěny parametry, které mají vliv na kvalitu výsledného zvuku. Je popsán použitý postup měření multiefektů a jsou zpracovány výsledky tohoto měření. Poslední část se zabývá psychoakustickým měřením.
Rozšířená realita pro výuku hry na kytaru/baskytaru
Kajan, Miroslav ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a implementaci systému pro výuku hry na kytaru prostřednictvím technologie rozšířené reality. Hráč k dosáhnutí výsledku potřebuje jen webkameru a samotný nástroj. Systém postavený na principu homografie a dalších technik pro práci s obrazem vykresluje tóny vybraného trénovaného prvku (akord nebo stupnice) přímo do snímku zachyceného webkamerou.
Analýza rezonančních skříní u různých typů akustických kytar
Juhaščik, Lukáš ; Musil, Jaroslav (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá spektrální analýzou kytarového korpusu. Předmětem zkoumání je místo vzniku rezonance v celém systému, jeho frekvence a jeho vliv na výslednou barvu zvuku nástroje
Strojový přepis kytarových melodií do tabulatury
Joščák, Juraj ; Veigend, Petr (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá problémom automatickej detekcie tónu v melodických gitarových linkách a následného prepisu do tablatúry. Výsledný systém používa detekciu tónu pomocou hrebeňového filtra. Jednotlivé noty sú rozdelené pomocou algoritmu na detekciu rytmu. Navrhnutý je algoritmus na prepis nôt do gitarovej tablatúry, založaný na minimalizácii pohybu ruky.
Guitar tube preamplifier with digitally controlled presets
Malinčík, Ondrej ; Pavlík, Michal (oponent) ; Háze, Jiří (vedoucí práce)
Aim of this work is design of guitar tube preamplifier which tone corrections and gain control is controlled electronicaly using digital potentiometers with ability to saving these values to memory. This work analyses and discuss used circuitry in design and presents demonstration of possible replacement of mechanical potenciometer with digital one in the conclusion.
Návrh a konstrukce lampového kytarového zesilovače
Šona, Štěpán ; Dvořák, Jan (oponent) ; Kubánek, David (vedoucí práce)
Text této bakalářské práce se zabývá návrhem, simulací a konstrukcí elektronkového zesilovače pro elektrickou kytaru, vychází z velice známého kytarového zesilovače VOX AC 30. Teoretická část práce se zabývá návrhem a simulacemi originálního zapojení. Následně byly provedeny úpravy na obou kanálech a simulovány. Praktická část práce se již zabývá samotou konstrukcí, a měřením hotového kytarového komba. Měřeny byly frekvenční modulové charakteristiky, harmonické zkreslení, spektra a časové průběhy signálů pro zkreslený a čistý kanál. Poté proběhlo zhodnocení měření.
Rozpoznávání akordů
Soudek, Ondřej ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit aplikaci, která bude v reálném čase analyzovat signál, pocházející z elektrické nebo akustické kytary, a bude rozpoznávat, jaký akord nebo tón uživatel hraje, případně akord tomu nejbližší. Práce obsahuje základy hudební teorie, způsob řešení zadaného problému a výsledky testování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.