Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problém náboru zaměstnaců globální firmy v zahraničních pobočkách
Gorokhova, Aleksandra ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Artyukhov, Andriy (oponent)
V diplomové práci na téma Problém náboru zaměstnanců globální firmy v zahraničních pobočkách se popisuji konkrétní pražská developerská středně velká globální společnost, její projekty a její zkušenosti v oblasti personální politiky. Cílem této práce je definování hlavních problémů náboru a výběru personálu a vývoj opatření ke zlepšení těchto procesů. Diplomová práce se bude skládat z několika části. V první části je uveden popis společnost, její typické projekty, její strategie a příprava její expanze do Kazachstánu. V následující části jsou uvedeny hlavní specifika vztahu mezi centrálou a její pobočky. V třetí části jsou zmíněny a charakterizovány přístupy k řízení a náboru personálu v zahraničních pobočkách. Popis organizační struktury společnosti je čtvrtou části této práce. Dále následují popis aktuálního procesu řízení lidských zdrojů v pobočce a identifikace problémů náboru a výběru personálu. Poslední část práce je zaměřena na vývoj opatření ke zlepšení těchto procesů
Interni komunikace jako soucast rizeni lidske
Rathouský, Tomáš ; Quigley, Martin John David (vedoucí práce) ; Mýtná, Dominika (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na charakteristiku interní komunikace, zavedení jejich forem a analýzu interní komunikace v dané společnosti. Po analýze současného stavu v moderní nadnárodní společnosti práce navrhne zlepšení v oblasti řízení lidských zdrojů, s důrazem na možné globální implementaci.
Firemní kultura německé firmy Bosch Diesel.cz
Dubová, Zuzana ; Neuwirthová, Magda (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá otázkou firemní kultury, a to jak po stránce teoretické, tak i po stránce praktické. V teoretické části jsou definovány pojmy kultura, národní kultura, firemní kultura, firemní image, identita a etika. Práce zkoumá vliv působení více národních kultur v rámci jedné mezinárodní společnosti a analyzuje hlavní rozdíly české a německé kultury a podnikatelského prostředí. Praktická část práce je zaměřena na firemní kulturu německé společnosti Bosch Diesel působící v České republice. Analyzuje jednotlivé prvky firemní kultury, např. rozvoj a motivaci zaměstnanců, hodnoty společnosti, interní komunikaci, či společenskou odpovědnost. Závěrečné dotazníkové šetření zkoumá, jak je implementovaná firemní kultura vnímána zaměstnanci společnosti.
Globální firma a EU: Dopad ekonomické politky EU na podnikání
Vrabec, Michal ; Urban, Luděk (vedoucí práce) ; Czesaný, Slavoj (oponent)
Tato diplomová práce testuje tezi, zda-li ekonomická politika EU spojená s budováním vnitřního tru snižuje náklady na podnikání, či nikoliv. Otestovali jsme podnikání globální firmy v sedmi různých regionech (země visegrádské čtyřky, pobaltské země, východobalkánské země, Chorvatsko, Rusko, Ukrajina a Turecko). Za testovací období byl určen rok 2011 a zaměřili jsme se na čtyři oblasti (doprava, přeshraniční obchod, ochrana spotřebitele a finanční regulace). Na základě nákladové analýzy jsme dospěli k závěru, že vnitřní trh snižuje nákladovost podnikání.
Firemní kultura mezinárodní poradenské společnosti v České republice
Muchová, Lucie ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Dyntar, Radek (oponent)
Práce se zabývá firemní kulturou mezinárodní poradenské společnosti v České republice. Cílem je zhodnotit význam firemní kultury pro společnost, působení národní kultury na utváření té firemní a možnost implementace firemní kultury mezinárodní společnosti do českého kulturního prostředí. První část práce vysvětluje teorii kultury a firemní kultury. Ve druhé, praktické části je popsána firemní kultura vybrané společnosti, jsou aplikovány teoretické poznatky v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.