|
Prostředky rozšířené reality - rešeršní studie
Trentin, Tomáš ; Andrš, Ondřej (oponent) ; Kovář, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit rešerši dostupných informací o nejrozšířenějších prostředcích pro virtuální a rozšířenou realitu. V první části práce je vymezen rozdíl mezi virtuální a rozšířenou realitou, další dvě kapitoly popisují jednotlivé chytré brýle a headsety, a cílem poslední částí této práce je seznámení se základními softwarovými prostředky pro tvorbu VR/AR aplikací a her.
|
|
Prostředky rozšířené reality - rešeršní studie
Trentin, Tomáš ; Andrš, Ondřej (oponent) ; Kovář, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit rešerši dostupných informací o nejrozšířenějších prostředcích pro virtuální a rozšířenou realitu. V první části práce je vymezen rozdíl mezi virtuální a rozšířenou realitou, další dvě kapitoly popisují jednotlivé chytré brýle a headsety, a cílem poslední částí této práce je seznámení se základními softwarovými prostředky pro tvorbu VR/AR aplikací a her.
|
|
Tvorba marketingové strategie internetového obchodu OriginálníBrýle.cz
Šuška, Filip ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Malačka, Lena (oponent)
Cíl práce je seznámit čtenáře s aktuálními trendy marketingu na internetu a jejich využití pro tvorbu marketingové strategie začínajícího internetového obchodu OriginálníBrýle.cz. V první části se zabývám srovnáním e-komerce v České republice s ostatními státy Evropské unie. V této části také uvedu základní marketingové pojmy upravené pro prostředí internetu. V druhé části práce zmapuji samotný trh, na kterém se internetový obchod snaží prosadit. Pokusím se dotazníkovým šetřením získat informace o zákazníkovi. V této části práce budu sestavovat marketingovou strategii. Na konci uvedu, která doporučení zkoumaný obchod provedl a vyhodnotím jejich výstup.
|
| |
| |
| |