Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 116 záznamů.  začátekpředchozí107 - 116  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Talent management
Chvátalová, Aneta ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Cetkovský, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem talent management (TM). Jejím cílem je na základě sekundárního a primárního výzkumu provést analýzu současného stavu programů talent managementu ve vybraných společnostech a stanovit nejlepší osvědčené postupy. V části teoretické je nejprve objasněn pojem strategický HR management a následně je představen talent management jako jedna z jeho priorit. Dále jsou definovány základní pojmy talent, zaměstnanec s vysokým potenciálem či nadstandardním výkonem, klíčový pracovník a talent management včetně jeho vývoje, přínosů a rozdílných přístupů. Následně jsou popsány jednotlivé aktivity patřící do procesu řízení talentů a jsou zmíněna úskalí TM. Praktická část je rozdělena do dvou oblastí. První z nich se týká výzkumu ve čtyřech oslovených společnostech a vyhodnocení jejich současných programů talent managementu. Vzhledem ke skutečnosti, že se talent management stále více týká tzv. Generace Y, druhá část je věnována právě této nově nastupující generaci a jejímu pohledu na pracovní život. Závěrečná část obsahuje shrnutí a doporučení v podobě nejlepších osvědčených postupů v oblasti talent managementu.
Mladí lidé a alkohol: charakteristika a segmentace trhu
Adámková, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Štěpán, Jakub (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo rozdělit Generaci Y, tedy věkovou skupinu mladých lidí 18-32 let, do segmentů podle toho, jaké druhy alkoholických nápojů konzumují, a následně pro tyto segmenty doporučit vhodné výrobkové inovace pro český trh alkoholických nápojů. Pomocí analýzy sekundárních dat MML-TGI byly identifikovány pomocí faktorové a shluké analýzy čtyři segmenty: Raději něco lehčího..., Pivař a mixér, Tvrďák a Víno a sladší drinky. Následně pomocí kvalitativního výzkumu (skupinová diskuse s určenou věkovou skupinou) byl vytvořen strukturovaný dotazník pro kvantitativní výzkum. Data získaná tímto výzkumem byla rozdělena do stejných segmentů, které byly identifikovány v datech MML-TGI a následně pro ně byly doporučeny vhodné výrobkové inovace v oblasti alkoholických nápojů na základě preferencí respondentů zjištěných ve výzkumu.
Analýza spotřebního chování žen internetové generace
Kopecká, Marie ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce "Analýza spotřebního chování žen internetové generace" popisuje současný stav sociálních médií, přičemž největší pozornost je věnována diskuznímu fóru a jeho schopnosti ovlivnit spotřební chování žen internetového věku. Práce se dále věnuje využití internetového marketingu na sociálních fórech. V praktické části diplomové práce je proveden marketingový výzkum formou dotazníku na největším českém diskuzním serveru pro ženy "Omlazení.cz". Analýzou zjištěných výsledků je určena míra vlivu jednotlivých diskuzí na nákup určitých produktů.
Vztah mladých lidí ke značkám
Klimentová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé diplomové práce je popsat a zhodnotit vztah mladých lidí v České republice ke značkám. V první kapitole se věnuji historickému vývoji přístupu ke značkám, funkcím značky, jejím prvkům a v neposlední řadě i rozdílům mezi značkou a produktem. Popisuji dva odlišné koncepty z oblasti brand managementu a sice Kellerově konceptu CBBE a Robertsově konceptu Lovemarks. V druhé kapitole charakterizuji mladé Čechy ve věku 15 až 30 let. Popisuji je pomocí výsledků z několika sociologických studií a z hlediska fenoménu generace Y. Poslední kapitola navazuje na obě předchozí a věnuji se v ní jen vztahu mladých lidí ke značkám. Vycházím jak z kvalitativního výzkumu, tak i z kvantitativního výzkumu, který jsem sama realizovala, a dále z informací popsaných v předešlých kapitolách.
Organizační chování různých generací
Hrnčiarová, Lucie ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Cejthamr, Václav (oponent)
Tématem diplomové práce je organizační chování různých generací, se zaměřením na nejmladší generaci, která je v pracovním procesu. Tato generace je označována jako Generace Y. Cílem diplomové práce je potvrdit nebo vyvrátit tvrzení, že Generace Y je velmi odlišná od předchozích generací, má jiné hodnoty, jiný pracovní a životní styl a organizace budou muset vynaložit velké úsilí k tomu, aby s touto generací mohly efektivně pracovat. Součástí práce je také popis strategie společnosti Hewlett-Packard, která se týká náboru čerstvých absolventů z Generace Y. Práce dále obsahuje obecné doporučení pro organizace a doporučení, specifické pro společnost Hewlett-Packard pro aplikaci strategie náboru čerstvých absolventů.
Spotřební chování Generace Y v ČR
Charvát, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Práce se zabývá spotřebním chováním české Generace Y - lidmi narozenými mezi roky 1977 až 1997. Čtenář se postupně seznámí s aspekty, které zásadním způsobem formovaly obecné vlastnosti této generace. Jedná se především o nástup a integraci moderních technologií do jejich běžného života. Podrobněji se také v rámci spotřebního chování zaměříme na vztah Generace Y a marketingu. Postupně si uvedeme změny, které do této oblasti Generace Y přinesla, a dále doporučení nezbytná pro jejich úspěšné marketingové zacílení vzhledem k charakteristickým vlastnostem a hodnotám, jež jsou jim blízké. V poslední fázi budou v rámci projektu MML - TGI ověřeny či vyvráceny veškeré poznatky o Generaci Y. Výsledkem práce by mělo být shrnutí poznatků o české Generace Y a uvedení všech podstatných faktorů, které ovlivňují spotřební chování této skupiny lidí. Dobrá znalost spotřebitele je koneckonců nezbytná v boji o získání zákazníka.
Stabilizace zaměstnanců generace Y
Kazík, Tomáš ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zabýval tématem stabilizace zaměstnanců Generace Y. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory jsou pro cílovou skupinu nejdůležitější při stabilizaci v organizaci, přičemž cílovou skupinou byly jedinci z Generace Y s vysokoškolským vzděláním a ekonomickým oborem. V teoretické části jsem popsal proces stabilizace zaměstnanců, včetně všech proměnných, které do tohoto procesu zasahují. Dále jsem představil a charakterizoval Generaci Y. Na konci teoretické části jsem představil studie, ze kterých jsem čerpal informace pro můj výzkum. Na začátku výzkumné části jsem sestavil soubor 20 stabilizačních faktorů. Tyto faktory jsem zkoumal pomocí vzorku 10 respondentů. 7 faktorů bylo vyřazeno a 13 postoupilo do on-line dotazníku. Dotazník vyplnilo 737 respondentů a výsledkem byly zjištěné 4 nejdůležitější (TOP) faktory stabilizace pro cílovou skupinu: "zajímavá práce", "dlouhodobé kariérní možnosti", "respekt organizace ke svým zaměstnancům" a "plat".
Efektivita Cause Related Marketingu v České republice
Jirsáková, Šárka ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tato práce se zabývá efektivitou využití cause related marketingu jako firemního nástroje propagace, v němž se firma snaží propojením podpory společensky prospěšných projektů se svou obchodní činností pozitivně ovlivnit vztahy se spotřebiteli. V prvních třech kapitolách tato práce představuje nástroj cause related marketing, uvádí příklady úspěšně realizovaných zahraničních i domácích kampaní a shromažďuje fakta o vnímání a postojích amerických spotřebitelů, zvláště mladé generace Y, vůči cause related marketingu. V praktické části se práce, která je rozčleněna do čtyř kapitol, věnuje vlastnímu výzkumu postojů českých spotřebitelů generace Y, analyzuje jeho výsledky a srovnává odlišnosti odpovědí na základě parametrů pohlaví, věk a místo pobytu respondentů. Na závěr rozebírá některé rozdíly v postojích českých a amerických spotřebitelů.
Analýza vlivu internetu na společnost z generačního hlediska
Bašus, Martin ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Práce se zabývá generačními aspekty informační společnosti. První část popisuje její samotnou podstatu a charakterizuje jí pomocí pěti kritérií. Dále je probrána problematika digitální propasti se zaměřením na mezigenerační typ. Podrobněji jsou rozebrány čtyři druhy přístupu k informačním a komunikačním technologiím a také oblasti následků digitálního vyloučení. Je popsán koncept síťové generace a změny, které teoretikové této skupině připisují v důsledku vyrůstání v informační společnosti. Rozebráno je pět oblastí změn: myšlení, učení, práce, konzumace a kultura. Sociální sítě jsou vzaty v potaz, konkrétně jejich vlivy na mladší generaci a související problematika zneužití osobních informací. Pozornosti se dostává i důsledkům emergence informační společnosti pro seniory. Popsány jsou výhody, které jim moderní ICT přinášejí a rovněž jsou diskutovány bariéry, kterým musí čelit. Poslední část se zabývá analyzováním dotazníku.
Generace Y v komerčních komunikacích
Havlová, Kathryn ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá českou Generací Y v komerčních komunikacích, potažmo v marketingu. Zabývala jsem se tedy tzv. generačním marketingem, což marketingový přístup, který na zákazníky nazírá z hlediska generace, ke které příslušejí. Generace Y jsou současní mladí lidé, kteří se narodili v 80. a 90. letech minulého století. V současnosti tvoří přes jednu čtvrtinu obyvatelstva České republiky. Generace Y je již v současnosti zajímavou cílovou skupinou pro firmy, ale na svém významu bude nabývat především v budoucnu. Generace Y se od předchozích generací odlišuje v několika významných znacích, kterými se zabývám v této diplomové práci. V první kapitole práce obecně charakterizuji Generaci Y, v druhé kapitole se zabývám charakteristickými rysy, které jsou využitelné pro marketing a ve třetí kapitole poznatky konfrontuji s výzkumem Market & Media & Lifestyle -- TGI a s výsledky vlastního průzkumu mezi mladými českými lidmi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 116 záznamů.   začátekpředchozí107 - 116  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.