Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix vědeckého zábavního parku
Horáková, Jana ; Muzikářová, Tereza (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu vědeckého zábavního parku a zpracováním návrhů pro jeho změny. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů, které souvisejí s danou problematikou této diplomové práce. Analytická část zahrnuje analýzu současného stavu vědeckého zábavního parku, analýzu marketingového prostředí organizace a dotazníkové šetření. Návrhová část práce obsahuje návrhy a doporučení pro změny v marketingového mixu (7P).
Marketingová komunikace zaměřená na seniory
Palková, Zuzana ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Matušinec, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá potenciálem českých seniorů pro marketingovou komunikaci. Na základě sekundárních i primárních výzkumů přibližuje základní charakteristické znaky spotřebitelského chování generace 55+, její vztah k reklamě a nastavení vhodného komunikačního mixu. V práci je také zanalyzován a následně zhodnocen praktický příklad marketingové kampaně na seniory firmy GlaxoSmithKline.
Životní styl a spotřební chování generace 55+
Těžká, Anna ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce se zabývá postižením homogenity a heterogenity seniorského spotřebního trhu a jejich dopadů do marketingu. Mapuje specifika a charakteristiky životního stylu a spotřebního chování generace 55+ v České republice. Klade si za cíl stanovení marketingového potenciálu v dané cílové skupině. Stereotypní pohledy na české seniory z hlediska společnosti a firem jsou analyzovány na základě agenturních dat MML-TGI, sekundárních dat výzkumů seniorů a vlastních primárních dat použitím jak kvalitativní, tak kvantitativní metodiky výzkumu trhu. Primární data jsou získána technikou ústního a elektronického dotazování, a dále uskutečněním individuálních hloubkových rozhovorů. Na základě poznatků a závěrů vyplývajících jak z metodologické, tak analytické části je doporučen marketingový přístup k seniorům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.