Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Chornous, Alina
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti a následní loaja-litou zákazníků v gastronomických podnicích Jižní Moravy. Dalším cílem práce je zjištění změn v chování zákazníků v důsledku pandemie Covid-19. Pomocná data pro analýzu problému jsou sbíraná prostřednictvím dotazníkového setření a vy-hodnocena pomocí IPA analýzy a statistických metod. Po analýze nasbíraných dat pro zvýšení spokojenosti zákazníků je předložen návrh řešení krizových aspektů gastronomických podniků.
Hodnocení kvality české gastronomie v Praze
Kolesniková, Radka ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce pojednává o kvalitě gastronomických služeb v Praze. Cílem práce je zhodnotit současnou kvalitu nabízených gastronomických služeb v pražských restauracích z hlediska vnímání kvality ze strany zahraničních návštěvníků. Klíčovou částí diplomové práce je proto realizovaný primární výzkum mezi zahraničními účastníky cestovního ruchu, ze kterého vychází detekce vnímání kvality české gastronomie, odhalení řady nedostatků a následné navržení opatření za účelem zlepšení kvality poskytovaných služeb v gastronomických zařízeních v Praze. Této praktické části předchází i část teoretická, a sice přiblížení pojmu kvalita globálně i v oblasti gastronomie, metod hodnocení kvality a existujících systémů řízení kvality s možností získání certifikace. V práci jsou rovněž představeny aktuálně realizované projekty na podporu české gastronomie.
Hodnocení kvality gastronomických služeb
Kosová, Michaela ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Stárek, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá způsoby hodnocení kvality gastronomických služeb. V teoretické části charakterizuje oblast gastronomie, její specifika a přehled právních předpisů souvisejících s touto oblastí. Dále vysvětluje pojem kvality, přibližuje základní systémy řízení jakosti, zabývá se specifiky kvality ve stravovacích službách a zmiňuje možné přístupy k hodnocení a ocenění kvality gastronomických služeb. V analytické části předkládá analýzu situace na poli hodnocení kvality gastronomických služeb v Německu a České republice se zaměřením na gastronomické průvodce, internetové hodnotící servery a databáze restaurací. Pojednává i o přístupech k jednotné klasifikaci či standardizaci kvality v tomto odvětví a uvádí krátké srovnání vybraných statistických ukazatelů. Závěrečná část práce navrhuje vlastní jednoduchý systém standardizace a certifikace kvality gastronomických zařízení v České republice.
Podnikatelský plán na založení firmy (podnikající v oblasti pohostinství)
Pařízková, Dana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Předkládaná bakalářská práce si klade za cíl vypracování podnikatelského plánu na založení firmy podnikající v oblasti pohostinství (firmy Eifell s.r.o. provozující kavárnu Eifell Café), reflektující relevantní faktory, které mají na jeho vypracování, tedy na založení a fungování firmy Eifell s.r.o., vliv. Teoretická část obsahuje definici pojmů, obecnou charakteristikou podnikatelské činnosti, služeb v oblasti pohostinství, jakožto dílčí a specifické oblasti služeb, definici a základní náležitosti podnikatelského plánu. V druhé, praktické, části práce se nachází případová studie podnikatelského plánu, která je konkrétním naplněním jednotlivých složek podnikatelského plánu na založení kavárny Eifell Café.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.