Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Franchising jako způsob vstupu na trh
Ptáčková, Lucie ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje frachsising jako formu vstupu na trh. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá základními pojmy, historií franchisingu, postupem při jeho zakládání a jeho výhodami i nevýhodami. Praktická část zkoumá franchisingový koncept společnosti City Sightseeing ve světě a v České republice, konkrétně v hlavním městě.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Tichá, Alice ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krajča, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se věnuje franchisingu jako metodě možného vstupu na trh. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část objasňuje základní principy fungování franchisingu, jeho historii, koncepci, veškeré aspekty franchisingového podnikání, včetně výhod i nevýhod, plynoucích pro franchisora a franchisanta z této formy spolupráce. Praktická část je zaměřena na fungování dvou franchisingových konceptů Naturhouse a Dietplus.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Škodová, Adéla ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tématem této bakalářské práce je Franchising jako metoda vstupu na trh. V první části se zabývám franchisingem obecně, jeho výhodami, nevýhodami a informačními materiály o této formě podnikání. Zmiňuji i současný stav franchisového trhu v České republice. V druhé části se věnuji TETA drogeriím a způsobu fungování sítě. Obsahem jedné kapitoly jsou základní údaje o vlastníkovi značky TETA, postavení na trhu a služby, které TETA drogerie zákazníkům poskytuje. V další kapitole rozebírám franchisovou smlouvu, z níž se soustředím především na Soubor pravidel a jeho dodržování. Poslední kapitola je zaměřena na názory franchisantů na fungování systému TETA.
Franchising a možnosti jeho financování
Nevečeřalová, Michaela ; Nejedlý, Michal (vedoucí práce) ; Froňková, Martina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá financováním franchisingu v České republice. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první části je charakterizován franchising a jeho historie. Druhá kapitola pojednává o samotné franchisingové smlouvě. Poslední část je věnována možnostem financování franchisingu pro franchisanta.
Jak si založit podnik
Konečný, Viktor ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Slunsky, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou založení podniku v oblasti franchisingu. Konkrétněji se jedná o fiktivní založení vzorové pobočky podniku působícího v oboru kavárenských služeb, který by se mohl v budoucnu stát úspěšným franchisingovým modelem. Primární výhodou franchisingu oproti jinému druhu podnikatelské spolupráce je především snížení rizika pro investora. Ten již nakupuje ozkoušený a fungující model a nemusí tedy věnovat tolik úsilí a času pro jeho zavedení. Výhodu pro poskytovatele pak představuje jednodušší rozšiřování podnikatelské sítě. Hlavní důvod vypracování podnikatelského plánu společnosti právě v kavárenském oboru je ten, že se jedná o velmi zajímavou oblast. Správné zpracování, úprava a servírování kávy není jednoduchý postup a ne ve všech kavárnách a restauracích se s takto připravenou kávou můžeme setkat. Právě nabídka kvalitní a chutné kávy za podstatně nižší cenu než nabízí současná konkurence, by měl být hlavní faktor, který by společnost měla využít pro svůj úspěch trhu. Základním cílem diplomové práce je analýza a stanovení celkového podnikatelského konceptu nově vznikající společnosti. Především se jedná o stanovení podnikové strategie, poslání a vize, se kterou chce společnost uspět na trhu. Dále se jedná o stanovení marketingové, výrobkové a cenové strategie. Sekundárním cílem je pak zjištění potřebného počátečního kapitálu, analýza plánovaných finančních ukazatelů společnosti a stanovení návratnosti vložené investice.
Vstup franchisingového řetězce na zahraniční trh
JANDOŠOVÁ, Petra
Cílem mé práce je zjistit možnosti a podmínky na rozšíření franchisingového konceptu na zaharaničním trhu a vypracovat projekt postupu etablování řetězce ve vybrané zemi. Pro vypracování praktické části jsem oslovila český franchisingový řetězec. Nejdříve jsem analyzovala podmínky řetězce na jeho rozšíření a poté jsem analyzovala podmínky pro vstup do vybrané země. V poslední části jsem zpracovala návrh projektu na vstup franchisingového řetězce Švejk restaurant na Slovensko.
Franchising jako úspěšná metoda podnikání
TŘEŠTÍK, Miroslav
Franchising v posledním čtvrtstoletí zaznamenává velmi dynamický rozvoj díky stále snazšímu překonávání technologických a politických bariér v šíření informací a kapitálu. Dnes mu mnoho velkých firem vděčí za své silné celosvětové konkurenční postavení a věhlas. Nejúspěšnější franchisové koncepty nabyly postupem času globálního významu. Z praxe víme, že franchising snižuje podnikatelská rizika držitelům franchisové licence oproti samostatně podnikajícím až o 80 %. V současné době se odhaduje, že existuje na celém světě přes 16 tisíc samostatných franchisových koncepcí, značek a sítí uspokojujících konečného spotřebitele. Cílem této práce bude charakterizovat franchisingové podnikání, vysvětlit podstatu jeho fungování, ukázat jeho silné ale i slabé stránky a na základě konkrétního případu konceptu společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. zhodnotit výhodnost zvoleného způsobu podnikání. Celá práce je rozdělena na dvě části. V úvodu se věnuji charakteristice franchisingu, jeho historii, současné situaci, definici a výkladu pojmů. Dále se věnuji srovnání s jinými systémy spolupráce, zmiňuji se o různých druzích franchisingu, o jeho výhodách a nevýhodách a o jeho silných stránkách. Také se zmíním o vlivu na malé a střední podnikání. Na konci první části se zabývám okolnostmi při zakládání franchisového podniku a současnou situací v České republice po vstupu do Evropské unie. Ve druhé části se podrobně věnuji výše zmíněnému konceptu samoobslužného zařízení, kde se úvodem zmíním o historii společnosti a o vzniku konceptu. Popisuji zde podrobně celý koncept, zmiňuji jeho výhody a v prvé řadě také jeho jedinečnost. Ilustruji zjednodušenou ekonomickou rozvahu. Zmiňuji zde náležitosti, které je nutno splnit při záměru stát se franchisantem. Nastiňuji také aktuální problémy při rozrůstání sítě. Pro gastronomické činnosti se jeví franchising jako velice výhodný způsob podnikání. Avšak pro každou podnikatelskou činnost je nutné pečlivě zvážit, zdali se hodí právě tento způsob. Z praxe víme, že lze provozovat touto metodou úspěšně i realitní kanceláře a mnohé jiné druhy podnikání. Velkou roli v tomto podnikání hraje komunikace mezi franchisorem a franchisantem. Zakladatelům zkoumaného konceptu se nepochybně povedlo nabídnout tržnímu světu něco nového, ojedinělého a to nejen v České republice ale i v zahraničí. To dokazuje zájem jak domácích, tak zahraničních uchazečů. Bohužel momentálně nelze koncept z technického ani obchodního hlediska realizovat v zahraničí.
Analýza franšízinku v hotelnictví
STANĚK, Pavel
Hlavním tématem mé práce je analýza franšízinku v hotelnictví. Konkrétně jsem si vybral největší hotelovou společnost v České republice. Je to společnost OREAHOTEL a.s.. OREA HOTELS má v české republice cca 30 hotelů. Několik hotelu spolupracuje s OREA HOTELS formou franšízinku. V mojí práci se pokusím analyzovat výhody a nevýhody franšízy, organizační strukturu, hlavní povinnosti franšízanta a postup začlenění hotelu.
Franchising jako forma vstupu na trh
Palásková, Dana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se týká franchisingu jako možné formy vstupu na trh. Teoretická část se zabývá teoretickými náležitostmi - definicí, založením, historií a jeho výhodami a nevýhodami. Praktická část popisuje francouzský franchisový koncept Yves Rocher a jeho působení ve světě a v České republice.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Cibulka, Lukáš ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
V první části svojí práce se zaměřuji na analýzu franchisingu jako formy podnikání na konkrétním příkladu - konceptu Potrefená husa. V druhé části za pomocí metod analýzy a komparace rozebírám náročnost vstupu franchisingových konceptů na německý a český trh, kdy kritérii pro náročnost vstupu jsou koncentrace franchisingových konceptů na trhu, legislativní opora v daném státě, nabídka poradenských služeb a posledním kritériem je ekonomická náročnost vstupu na trh. V závěru své práce se dostávám k finální komparaci náročnosti vstupu franchisingu na trh v ČR a v SRN.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.