Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.07 vteřin. 
Podnikatelský záměr pro prodej fotografií a ilustrací přes fotobanky
Šlechtová, Nikola ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na prodej fotografií a ilustrací přes fotobanky. Teoretická část vymezuje základní záležitosti týkající se podnikání, podnikatelského plánu a fotobank. Praktická část se zaměřuje na analýzu prostředí a vypracování podnikatelského plánu na základě výsledků analýz. Podnikatelský plán se skládá z marketingového, operačního a finančního plánu, součástí je také posouzení rizikovosti a reálnosti návrhů.
Podnikatelský záměr pro prodej fotografií a ilustrací přes fotobanky
Šlechtová, Nikola ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na prodej fotografií a ilustrací přes fotobanky. Teoretická část vymezuje základní záležitosti týkající se podnikání, podnikatelského plánu a fotobank. Praktická část se zaměřuje na analýzu prostředí a vypracování podnikatelského plánu na základě výsledků analýz. Podnikatelský plán se skládá z marketingového, operačního a finančního plánu, součástí je také posouzení rizikovosti a reálnosti návrhů.
Návrh webové aplikace pro internetovou fotobanku
Vávra, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem webové aplikace pro internetovou fotobanku, který využívá informační management ke komplexnímu řešení problému. První část práce se zabývá definicí problému a souvisejících oblasti, dále pak teoretickými východisky. Jsou zde vysvětleny pojmy, jež se týkají fotobanky a webových aplikací, shrnuty jsou některé prostředky a technologie tvorby webových aplikací. Jelikož je návrh zaměřen na oblast elektronického prodeje, zaměřuje se zde pozornost na podobu současného elektronického obchodování, statistiky a specifika, která z elektronického nakupování vyplývají. Vybrány jsou také charakteristiky dvou metodik -- metodiky MMDIS, která se zaměřuje na multidimenzionální přístup k návrhu systému a Chacklandovy metodologie měkkých systémů. Metodiky a jejich fáze zde slouží k identifikaci oblastí, na které je třeba se v návrhu zaměřit. V neposlední řadě jsou popsány zásady pro návrh úspěšné webové aplikace a základní části auditu webu, jež je doporučeno v průběhu tvorby aplikace realizovat. Druhá část je zaměřena na komplexní poznání situace, která se týká záměru fotobanky a vytvoření návrhu. Identifikován je předmět podnikání firmy, cíle a strategie organizace. Na základě firemního zadání je představena základní specifikace aplikace a požadovaná funkcionalita. Dále je provedena segmentace potenciálních zákazníků a pomocí systémových přístupů jsou definovány kořenové definice systému. Následuje analýza konkurence a SWOT analýza, jež je provedena ze dvou úhlů přístupu k systému. Zmíněny a shrnuty jsou i ekonomické a technické aspekty návrhu, včetně příjmového modelu. Je provedena procesní analýza systému, identifikovány procesy, jejich infomační potřeba a napojení nových procesů na firmu. Dále se návrh zabývá možnostmi outsourcingu v oblasti řešení úložiště a propojení základních částí systému. Všechny tyto informace jsou transformovány do konečného návrhu řešení. To je nastíněno z pohledu zákazníka, prodávajícího a z pohledu firmy. Jsou zde prezentovány upravené procesy, jež vznikly procesní analýzou. V rámci upřesnění a pochopení návrhu jsou formulovány otázky a odpovědi, které přibližují fungování systému. Následuje stručné srovnání s konkurenčními projekty a nastínění dalších možností vývoje. Závěr pak obsahuje zhodnocení práce a její přínosy.
Obchod s obrazovým obsahem.
Stluka, Jakub ; Palovský, Radomír (vedoucí práce) ; Sklenák, Vilém (oponent)
Práce se věnuje obchodu s elektronickým obrazovým obsahem a je zaměřena na rozbor nutné funkcionality takového obchodu a vytvoření modelu obchodu na základě volně šiřitelných nástrojů. V teoretické části práce je uveden svět fotobank nejdříve jejími principy a používanými obchodními modely. Pak se práce věnuje problematice zařazování a vyhledávání obsahu, kde řeší kategorizační možnosti, fulltextové vyhledávání, tagování, problematiku synonym a téma zařazování zakončuje studií současných možností na poli automatické identifikace obsahu. Následujícím tématem je licenční problematika, ve které jsou zkoumány současné běžné licenční modely s navazujícím tématem ochrany obsahu, jejímž cílem je ochránit fotografie a současně umožnit jejich prodej. Poslední kapitolou teoretické části jsou platební možnosti, ve kterých se práce snaží zhodnotit vybrané používané platební možnosti v souvislosti s fotobankami. Na teoretickou práci navazuje práce praktická, kde je navržen a implementován model online fotobanky, umožňující uživatelům vyhledávat, nakupovat i nahrávat fotografie s jednoduchým kreditový transakčním systémem v pozadí. U popisu funkcí modelu je nastíněno, kde a jak by měl být model rozšířen, v případě že by měl být nasazen do reálného provozu.
Analýza prodeje fotografií (fotobanky) prostřednictvím Internetu
Gemzová, Soňa ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Navrátil, Milan (oponent)
Práce se zabývá prodejem fotografií prostřednictvím Internetu. Zajímá se o specifika prostředí Internetu z pohledu prodeje nehmotného majetku (fotografií). Způsobem, jakým prodej probíhá,a krátce také ochranou autorských práv s fotografií spojených. Práce dále analyzuje vybrané fotobanky na českém a zahraničním trhu.
Návrh strategie české fotobanky
Musilová, Zuzana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Cenkl, Přemysl (oponent)
Cílem této práce je na základě komplexní analýzy činnosti Fotobanky, portfolia služeb, pozice na trhu a ekonomických výsledků i vnějšího prostředí, identifikovat klíčové problémy, jejich příčiny, silné a slabé stránky a navrhnout novou strategii Fotobanky, která by jí umožnila realizovat její strategické cíle: zlepšit její pozici na trhu i výši realizovaného obratu a další v souladu s celofiremními cíli ČTK.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.