Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora sebevzdělávání a profesního rozvoje učitelů ZŠ od Ostatních přímo řízených organizací MŠMT
Perglová, Lenka ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Pavlov, Ivan (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat formy a oblasti podpory učitelů v procesu sebevzdělávání vycházející od vybraných Ostatních přímo řízených organizací MŠMT (OPŘO) a zhodnotit jejich využitelnost pro účely profesního rozvoje učitelů základních škol. Teoretická část diplomové práce se zabývá sebevzděláváním jako významným procesem, který se podílí na profesním rozvoji učitelů. Je zde pojednáváno o metodách vzdělávání, využitelných zdrojích informací a možnostech řízení sebevzdělávání z pozice sebevzdělávající se osoby i externích subjektů. V praktické části se práce orientuje na kvantitativní šetření zaměřené na OPŘO podporující profesní rozvoj učitelů - Národní ústav pro vzdělávání a Národní institut pro další vzdělávání. Za účelem zjištění dostupných forem a oblastí podpory učitelů v sebevzdělávání, zejména podpory učitelů ZŠ, byla provedena obsahová analýza dokumentů institucí. V důsledku toho bylo zjištěno, že výsledkem činností institucí za poslední roky jsou publikované zdroje informací využitelné pro sebevzdělávání učitelů a nabídka vzdělávacích příležitostí. Instituce byly také identifikovány jako podpůrná prostředí pro profesní rozvoj učitelů. Na základě výsledků obsahové analýzy proběhlo dotazníkové šetření u učitelů ZŠ pro zjištění využitelnosti těchto forem a oblastí podpory v...
Speciálně pedagogické důrazy při podpoře dospělých osob s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Satková, Marie ; Šumníková, Pavlína (vedoucí práce) ; Šiška, Jan (oponent)
ANOTACE: Diplomová práce se zabývá konkrétními d razy speciáln pedagogické podpory poskytované osobám s t kým mentálním a kombinovaným posti ením v dosp lém v ku. Cílem práce bylo zjistit, jaká jsou specifika terapeutické podpory dosp lých osob s t kým hendikepem a jak profesionálové p izp sobují odbornou pé i skute nosti, e jsou jejich klienti dosp lí. K získání dat pro ú ely diplomové práce byl veden kvalitativn zam ený výzkum prost ednictvím polostrukturovaných rozhovor s pedagogy a pracovníky v sociálních slu bách, kte í se dlouhodob v nují dosp lým osobám se záva ným hendikepem. Data byla vyhodnocena metodami otev eného a axiálního kódování, které jsou sou ástí zakotvené teorie. K dal ím metodám sb ru dat vyu itých pro zpracování práce pat ila obsahová analýza odborné literatury, obsahová analýza dokumentace u ivatel slu eb a zú astn né pozorování. Ze získaných dat vyplývá, e odborná podpora dosp lých osob s mentálním a kombinovaným posti ením musí zohled ovat jak konkrétní úrove vývojových pot eb t chto jedinc , tak jejich fyzický v k. Podstatnou slo kou pé e profesionál je vytvo ení vztahu k osob s posti ením jako k rovnocennému partnerovi.
Programy podpory malého a středního podnikání a jejich aplikace ve vybraném podniku
VOPELKOVÁ, Marcela
Cílem práce ,,Programy podpory malého a středního podnikání a jejich aplikace ve vybraném podniku" bylo zanalyzovat vybrané formy podpory podnikání a možnosti jejich využití ve vybraném podniku. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vysvětlení všech pojmů týkajících se MSP. Praktická část obsahuje analýzu projektu podniku David Jodl - ADAXS, hodnocení možných variant využití podpory a návrh na využití konkrétního programu.
Možnosti podpory podnikání prostřednictvím OPPI na příkladu malé firmy z vybraného odvětví
Formánek, Václav ; Černá, Iveta (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent)
Práce se nejprve věnuje významu malého a středního podnikání v ČR a koncepci jeho podpory. Mezi formami podpory MSP je pro období 2007- 2013 nejvýznamnějším Operační program Podnikání a inovace. Práce na příkladu konkrétní firmy ze specifického sektoru projekčních prací navrhuje způsob, jak této firmě vybrat vhodný program z OPPI pro podporu jejích podnikatelských záměrů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.