Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Měření průtokových charakteristik sacích a výfukových kanálů na profukovací stanici SF 260
Školař, Karel ; Ramík, Pavel (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá experimentálními úpravami s cílem zvýšení plnící účinností spalovacího motoru. V práci je provedena rešerše na problematiku zabývající se zvýšení plnící účinnosti motoru. Zjištěné znalosti jsou experimentálně aplikovány na vybranou hlavu motoru. Pro ověření úprav na hlavě motoru bylo provedeno měření v laboratoří na profukovací stanici. V závěru byli porovnány a vyhodnoceny naměřené výsledky.
Stanovení vstupních parametrů pro 1D simulaci jednoválcového motoru
Stryja, Štěpán ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
V práci je řešen vztah mezi 1D simulací a příslušnými vstupními parametry. Jednorozměrná simulace je demonstrována na prostředí programu GT-Power. Práce se zabývá jak experimentální, tak výpočtovou analýzou vstupních parametrů. Byly využity metody aditivní technologie 3D tisku přípravků a následného měření objemových průtoků na profukovací stanici Superflow Flowbench SF-260E. Tento postup vedl k finálnímu výpočtu discharge koeficientů. Metoda 3D skenu, prostřednictvím zařízení ATOS 2M, spolu s následným zpracováním dat, s použitím příslušných software, vedly k analýze rozvodového mechanismu a sestavení jeho kinematiky. Praktická část byla demonstrována na dvou hlavách válců čtyřdobého jednoválce o zdvihovém objemu 125 cm3, s přirozeným sáním. Jedna z hlav byla upravená, což mělo za následek vyšší objemový průtok o 29 % v případě sání, respektive o 15 % v případě výfuku, oproti hlavě sériové. Práce vedla ke zisku klíčových vstupních dat pro 1D simulaci zmiňovaného pohonného agregátu.
Měření průtokových charakteristik sacích a výfukových kanálů na profukovací stanici SF 260
Školař, Karel ; Ramík, Pavel (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá experimentálními úpravami s cílem zvýšení plnící účinností spalovacího motoru. V práci je provedena rešerše na problematiku zabývající se zvýšení plnící účinnosti motoru. Zjištěné znalosti jsou experimentálně aplikovány na vybranou hlavu motoru. Pro ověření úprav na hlavě motoru bylo provedeno měření v laboratoří na profukovací stanici. V závěru byli porovnány a vyhodnoceny naměřené výsledky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.