Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového mixu podniku
Jelínková, Soňa ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem vybraného podniku. V první části práce jsou zpracovaná teoretická východiska nezbytná pro pochopení zkoumané problematiky. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podniku pomocí analýz marketingového vnějšího a vnitřního prostředí. Z provedených analýz vychází poslední, návrhová část, ve které jsou představeny návrhy v rámci vybraných prvků marketingového mixu podniku.
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Novotný, Vojtěch ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti. První část práce pojednává o teoretických poznatcích z oblasti týkajících se marketingu a vybraných analýz. Druhá část sestává z analýz vnějšího a vnitřního prostředí v dané společnosti. Závěrečná část představuje návrh na zlepšení současné úrovně rozšířeného marketingového mixu, včetně zhodnocení dopadů navrhovaného řešení.
Návrh marketingového mixu podniku
Jelínková, Soňa ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem vybraného podniku. V první části práce jsou zpracovaná teoretická východiska nezbytná pro pochopení zkoumané problematiky. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podniku pomocí analýz marketingového vnějšího a vnitřního prostředí. Z provedených analýz vychází poslední, návrhová část, ve které jsou představeny návrhy v rámci vybraných prvků marketingového mixu podniku.
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Novotný, Vojtěch ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti. První část práce pojednává o teoretických poznatcích z oblasti týkajících se marketingu a vybraných analýz. Druhá část sestává z analýz vnějšího a vnitřního prostředí v dané společnosti. Závěrečná část představuje návrh na zlepšení současné úrovně rozšířeného marketingového mixu, včetně zhodnocení dopadů navrhovaného řešení.
Výzvy, s nimiž se setkali funkčně negramotní spotřebitelé v metropoli Kumasi, Ghana
Kusi-Mensah, Kwaku ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Tato studie se zabývá tím, jak negramotnost ovlivňuje spotřebitele při navigaci na trhu, aby splnila své potřeby. Tyto účinky jsou zkoumány v metropoli Kumasi v oblasti Ashanti v Ghanu. Celkovým cílem práce je zkoumat problémy, s nimiž se uživatelé setkávají při navigaci na trhu. Výsledky ukazují, že funkční negramotní spotřebitelé v metropoli Kumasi čelí problémům při navigaci na trhu a že tyto problémy souvisí s Maloobchodní marketingový mix, jako je produkt, cena, místo, lidé, propagace a proces.
Návrh obchodní strategie SBU
Polúch, Eduard ; Dočkal, Emil (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zpracování návrhu obchodní strategie SBU. Práce obsahuje teoretické poznatky související s problematikou návrhu strategie a strategickou analýzu současného stavu SBU. Výstupem práce je zpracování a zhodnocení reálného návrhu obchodní strategie, který bude zároveň podkladem pro následnou implementaci.
Marketingový mix ve službách
Matoušková, Zuzana ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat současný marketingový mix společnosti zaměřené na sektor služeb. Dále zpracuji SWOT analýzu, pomocí které zhodnotím vnitřní i vnější situaci dané společnosti. Rovněž porovnám mnou vytvořenou SWOT analýzu s analýzou zpracovanou managementem firmy či další externí osobou. Toto srovnání umožní vedení společnosti pohlížet na firmu z více úhlů. Po podrobném rozboru všech částí analýzy navrhnu určitá doporučení ke změně marketingového mixu. Z těchto návrhů bude vedením a stěžejními zaměstnanci vybráno inovativní opatření, které bude zrealizováno.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.