Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.10 vteřin. 
Jednotný positioning značky Pilsner Urguell v exportních zemích
Burianová, Lenka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit mezinárodní marketingovou strategii pivní značky Pilsner Urquell v exportních zemích a analyzovat její positioning. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je čtenář obeznámen se základními pojmy a teoretickými postupy z oblasti značky a jejího řízení. Ve druhé kapitole je blíže představena společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. Je zde popsán profil společnosti, její historický vývoj, značkové portfolio a exportní počínání firmy. Třetí kapitola je zaměřena prakticky. Obsahuje analýzu mezinárodních politik firmy spojených se značkou Pilsner Urquell a konkrétní formy positioningu této značky na exportních trzích.
Marketingová strategie firmy Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. na domácím a zahraničních trzích
Kouřilová, Martina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Čížek, Erik (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a vývoj marketingové strategie společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. na českém trhu a její pronikání na exportní trhy. Práce vychází z analýzy externího prostředí, kde hodnotí současnou ekonomickou situaci, situaci na trhu s alkoholem, konkurenci a mediální prostředí. Následná interní analýza zachycuje pohled firmy - zejména tržní podíl produktu, cenovou strategii, image a problematiku distribuce. Závěrečná kapitola se věnuje vývoji nového produktu Becherovka Lemond, uvedení na zmíněné trhy a marketingové strategii tohoto produktu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.