Název: Marketingová strategie firmy Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. na domácím a zahraničních trzích
Překlad názvu: Marketing strategy of Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. on domestic and export markets
Autoři: Kouřilová, Martina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Čížek, Erik (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Becherovka; exportní trhy; marketingová strategie; marketingový mix; Becherovka; export markets; marketing mix; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20611

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16581


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet