Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konstrukce elektrostatických sluchátek
Hanousek, Filip ; Bohrn, Marek (oponent) ; Pavlík, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je rozbor elektrostatické technologie reproduktorů, následný návrh a výroba elektrostatických sluchátek, které se vyznačují detailností a čistotou zvuku s jeho věrným podáním při velkém frekvenčním rozsahu. Nedílnou součástí pro tato sluchátka je vysokonapěťový zesilovač pro ověření jejich parametrů, jehož návrh a realizace je v práci popsána. Bakalářská práce se zabývá konstrukcí sluchátek a zesilovače.
Využití médií při výuce anglického jazyka v ČR
Procházková, Pavla ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem "Využití médií při výuce anglického jazyka v ČR" ("Use of Media in English Lessons in the Czech Republic") je zhodnotit používání starých, klasických i nových médií pří výuce angličtiny na českých základních i středních školách i v soukromých hodinách vedených lektory AJ. Před vlastní výzkumnou částí seznamuje práce obecně s médii starými i novými v českém školství a s jednotlivými typy nových médií, uvádí historicky média používaná pro výuku angličtiny v našich zemích, ze současné doby uvádí přehled používaných médií a především seznamuje s webovými stránkami a aplikacemi vyvinutými pro výuku angličtiny. Uvedeny jsou i výsledky studií z poslední doby věnovaných zkoumané problematice. Výzkumným cílem praktické části je analýza odpovědí 50 pedagogů získaných pomocí dotazníkového šetření, odpovědí na otázky týkající se využívání starých i nových médií ve výuce anglického jazyka, a to v době před koronavirovou pandemií, v době distanční výuky během pandemie a v současnosti, a kvalitativní výzkum nejvíce používaných nástrojů nových médií ve výuce AJ. Výzkumnými metodami jsou rešerše odborné literatury, kvalitativní metody, dotazníkové šetření a analýza výsledků dotazníkového šetření pomocí kvantitativních a kvalitativních metod výzkumu.
Využití her a soutěží ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
NOVOTNÝ, Kryštof
Anotace Tématem této diplomové práce je využití her a soutěží ve výuce anglického jazyka na 1.stupni ZŠ. Cílem diplomové práce je charakteristika role hry ve výuce anglického jazyka a její možné využití za účelem rozvoje klíčových řečových dovedností. Teoretická část se zabývá psychologickou charakteristikou mladšího školního věku, dále pak teorií hry a vývojovými stádii dětské hry. Vposledním díle teoretické části práce popisuje jednotlivé druhy didaktických her. Praktická část se skládá ze dvou částí. Stěžejní první část předkládá didaktické hry, které jsou řádně komentovány zhlediska všeobecně vzdělávacích i jazykových cílů. Každá takto připravená hra byla začleněna do výuky a vzávěru je reflektována z pohledu její efektivity. Druhá kapitola v praktické části práce představuje výsledky výzkumu, provedeného formou řízeného rozhovoru s vyučujícími anglického jazyka na prvním stupni základní školy, zabývajícího se jejich zkušenostmi svyužitím her v hodinách anglického jazyka.
Developing Critical Literacy: Postcolonial Literature in English Lessons at Upper Secondary Schools
Helebrant, Šárka ; Mikuláš, Martin (vedoucí práce) ; Dvořák, Bohuslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je představit využití postkoloniální literatury v rámci rozvoje kritické gramotnosti v hodinách anglického jazyka na středních školách, a zároveň zvýšení povědomí o problematice bývalých kolonií, především Jižní Afriky. Teoretická část práce se zaměřuje na současnou podobu metodologie výuky literatury, strategie čtení a kritické gramotnosti, včetně jejího vývoje a hodnocení. Teoretická část práce zároveň ustanovuje základy pro praktickou část, která se skládá z kvalitativního výzkumu, a zahrnuje vstupní test, vlastní výzkum, průběžnou reflexi a sebereflexi učitele a žáků, a závěrečný test. Výzkum naznačuje, že je na kritickou gramotnost pohlíženo rozdílně, s ohledem na různé odborníky a další související obory. Výzkum dále ukazuje, že hodnocení kritické gramotnosti je postaveno především na domněnkách specialistů, kteří se o téma kritické gramotnosti zajímají, a proto v současné době nejsou k dispozici žádné standardizované testy, které by kritickou gramotnost měřily. V neposlední řadě výzkum ukázal, že se využití postkoloniální literatury zdá být optimálním zdrojem pro zvyšování kritické gramotnosti studentů, protože obě oblasti zahrnují stejná témata. Tato práce prokazuje, že využití postkoloniální literatury a vhodných učebních strategií vede ke zvýšení kritické...
Konstrukce elektrostatických sluchátek
Hanousek, Filip ; Bohrn, Marek (oponent) ; Pavlík, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je rozbor elektrostatické technologie reproduktorů, následný návrh a výroba elektrostatických sluchátek, které se vyznačují detailností a čistotou zvuku s jeho věrným podáním při velkém frekvenčním rozsahu. Nedílnou součástí pro tato sluchátka je vysokonapěťový zesilovač pro ověření jejich parametrů, jehož návrh a realizace je v práci popsána. Bakalářská práce se zabývá konstrukcí sluchátek a zesilovače.
Využití inovativních technologií ve společnostech zabývajících se malobchodním prodejem
Král, Marek ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o využití inovativních technologií v maloobchodní společnosti. V druhé kapitole jsou popsány základní pojmy z oblasti retailu a marketingu, které jsou klíčovým podkladem pro pochopení přístupu k inovativním technologiím. Ty jsou představeny ve 3. kapitole včetně popisu jejich využití v této oblasti. Následně ve 4. kapitole je ověřeno využití těchto technologií v maloobchodních řetězcích zabývajících se převážně prodejem potravin. V 5. kapitole je popsána implementace elektronických regálových etiket, která je následně ověřena a verifikována implementací společnosti Tesco v 6. kapitole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.