Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh elektronického obchodu
Morávek, David ; Valenta, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením elektronického obchodu firmy. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části obsahuje návrh nejlepší možné varianty elektronického obchodu, který povede ke stabilnímu a pevnému postavení na tomto druhu trhu a ke zvýšení zisku a povědomí firmy u potencionálních zákazníků.
Návrh elektronického obchodu
Morávek, David ; Valenta, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením elektronického obchodu firmy. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části obsahuje návrh nejlepší možné varianty elektronického obchodu, který povede ke stabilnímu a pevnému postavení na tomto druhu trhu a ke zvýšení zisku a povědomí firmy u potencionálních zákazníků.
Aplikační řešení nákupu v prostředí cloudu a trendy v jejich vývoji
Štangl, Rastislav ; Donát, Jiří (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Cílem předložené diplomové práce je získání přehledu o trhu a zhodnocení aplikačních řešení nákupu, která jsou poskytována v cloud prostředí pro malé a střední podniky. Poznání a pochopení procesu nákupu je základem pro identifikaci klíčových funkcí a požadavků aplikací nákupu. Posouzení trhu předkládá výchozí nástin o dostupných aplikacích nákupu s důrazem na cloud prostředí. Podrobné zhodnocení aplikací nákupu je podkladem pro závěry o vývoji a trendech trhu s aplikacemi. První část diplomové práce předkládá teoretický souhrn o procesu nákupu a o výpočetním cloud prostředí. Tato část je završená seznamem klíčových funkcí a požadavků, očekávaných přínosů a postupů, které jsou důležité v průběhu hodnocení a výběru aplikace nákupu v podnikatelském prostředí. Ve druhé části je zkoumaný trh a dodavatelé aplikací nákupu. Přehledové zjištění je orientované na funkce aplikací, zákaznické skupiny, model poskytování aplikací a na další charakteristiky. Osm aplikací nákupu je vybraných pro podrobné hodnocení: Bellwether ePMX, Compleat Spend Control, Coupa, eBid eXchange, Ion Wave Technologies, PurchaseControl, Trade Interchange (ARCUS) a Xtenza. Zhodnocení aplikací je předložené ve formě porovnávaných údajů podle jednotné předdefinované struktury. Hlavní pozornost je věnovaná funkcím aplikací, které podporují činnosti nákupu. Další důležité kategorie hodnocení jsou modely poskytování aplikací, bezpečnost, infrastruktura pro provoz aplikací, schvalování (approval workflow) a smluvní a cenové podmínky. Tuto část završují závěry o vývoji a trendech, především o pronikání cloud prostředí do poskytování aplikací nákupu, a také předpověď nových aplikačních funkcí, jejich výsledkem budou přínosy pro podnikatelskou činnost.
Rozvoj modelu MBI v oblasti implementace a řízení elektronických nákupních systémů
Šušič, Luka ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Soukupová, Vladimíra (oponent)
Tato práce se zabývá oblastí nákupu v podnicích. Konkrétně se zaměřuje na podporu nákupních procesů elektronickými nákupními systémy. V první části jsou na základě rešerše odborné literatury analyzovány a identifikovány klíčové faktory pro úspěšnou realizaci implementace a řízení elektronického nákupního systému. V druhé části probíhá srovnání případové studie ve společnosti Unipetrol Services s.r.o. a klíčových faktorů z teoretické části, kde jsou odvozeny a zobecněny nejlepší praktiky pro zavádění a řízení elektronických nákupních systémů. Hlavním přínosem a zároveň i výstupem práce je návrh rozšíření referenčního modelu MBI na základě zjištěných skutečností a poznatků z praxe v oblasti nákupu.
Výzkum spotřebitelských zvyklostí u středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu
Svoboda, Martin ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce analyzuje spotřebitelské zvyklosti středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu. Odpovídá na otázky, jak často studenti tuto formu nákupu využívají, jaké výrobky či služby přes internet nakupují a v čem vidí hlavní výhody a nevýhody elektronického nákupu. Mimo to se také zabývá srovnáním těchto spotřebitelských zvyklostí mezi dívkami a chlapci, stejně jako mezi studenty prvních a čtvrtých ročníků střední školy

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.