Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model e-learningu pro e-commerce
Brabcová, Kateřina ; Sedláčková, Miluše (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce shrnuje možné způsoby využití Internetu k realizaci e commerce ve smyslu obchodu se vzděláním. Práce pojednává o formách počítačem podporovaných metod výuky, shrnuje použitelné softwarové nástroje, webové aplikace a vzdělávací portály, které se zaměřují na tvorbu či šíření studijních materiálů, nebo celých systémů řízení vzdělávání.
Možnosti a perspektivy e-learningového vzdělávání v celoživotním vzdělávání sester
PETERKOVÁ, Blanka
České zdravotnictví a ošetřovatelství prochází v posledních letech významnou transformací, která se dotýká i změn ve vzdělávání zdravotnických pracovníků. Mění se požadavky na způsob profesní přípravy, úroveň poznatků a rovněž na profil absolventa ve smyslu doporučení Evropské unie. V návaznosti na tato doporučení se pak také profilují požadavky na celoživotní vzdělávání sester. E-learningová podpora výuky je významným pomocníkem při uplatnění ve výukovém procesu ošetřovatelství a snahou o využití postupů ošetřovatelské péče založené na důkazech. Cílem práce bylo zjistit, jak sestry využívají e-learningu v rámci celoživotního vzdělávání, zda sestry preferují klasické formy vzdělávání před e-learningovým, zmapovat, mají-li sestry možnost e-learningového vzdělávání i v rámci zařízení, v němž pracují, zda v ČR existuje dostatečná nabídka e-learningových kurzů podporujících celoživotní vzdělávání sester. Posledním cílem práce bylo vytvořit e-learningový kurz zaměřený na specifické problémy určitého (ortopedického) oddělení Nemocnice Tábor, a. s. V souvislosti se stanovenými cíli byly navrženy tyto hypotézy: H1: Sestry s vysokoškolským vzděláním využívají e-learningového vzdělávání více, než sestry bez vysokoškolského vzdělání. H2: Sestry s vysokoškolským vzděláním považují e-learning v klinické praxi za přínosnější než klasické formy vzdělávání, na rozdíl od sester bez vysokoškolského vzdělání. H3: Sestry s klinickou praxí do 5 let preferují častěji e-learningové vzdělávání na rozdíl od sester s praxí nad 5 let. Pro diplomovou práci byla zvolena kvantitativní forma šetření pomocí anonymních dotazníků, které byly rozdány osobní a elektronickou formou na jednotlivá klinická pracoviště. Výzkumný soubor byl tvořen registrovanými sestrami dle zákona 96/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů, z odborných ambulantních a klinických pracovišť 16 poskytovatelů zdravotnických zařízení v České republice. Dotazníky byly zpracovávány maticovou metodou v programu Excel 2013 a výsledky byly převedeny do grafů a tabulek pomocí popisné statistiky. Rovněž bylo provedeno statistické vyhodnocení hypotéz. Hypotézy byly testovány chí kvadrát testem v kontingenční tabulce. Zvolená hladina významnosti byla 5 %. Výsledky: Sestry využívají e-learningu v rámci celoživotního vzdělávání především k získávání odborných informací nutných k ošetřovatelské péči. Nejčastějším důvodem nevyužívání či dokonce odmítání e-learningu sestrami je to, že jim tato forma vzdělání nevyhovuje. Většina sester nemá možnost e-learningového vzdělávání v zařízení, kde pracují a stejně tak nemůže své znalosti získané e-learningem realizovat. Nabídka e-learningových kurzů se v průběhu času neustále mění a vyvíjí, některé dokonce zcela zanikají. Nabídka kurzů je dostatečná, i když sestrám některé typy kurzů chybí. Byl vypracován e-learningový kurz "Odběry biologického materiálu, aneb jak už nedělat chyby v preanalytické fázi", zaměřující se na konkrétní problémové aspekty odběrů krve v rámci zdravotnického zařízení Nemocnice Tábor, a. s. Výsledky šetření budou spolu s e-learningovým kurzem poskytnuty vedoucímu managementu Nemocnice Tábor, a. s.
The relevance of e-learning courses on a labour market
Rešovská, Barbora ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit konkurenceschopnost elektronických kurzů na trhu práce, a to, do jaké míry jsou zaměstnavatelé ochotni takové kurzy akceptovat. Jako zástupce elektronického kurzu byl vybrán vzdělávací portál Univerzita pre moderné Slovensko, který už přibližně dva roky nabízí svým studentům přednášky z ekonomického prostředí, ať už z prostředí Slovenské republiky nebo celosvětového. Teoretická část sestává z charakteristiky elektronického vzdělávání, jeho srovnání s prezenčním typem vzdělávání a představení jeho forem. Praktická část je věnována portálu Univerzita pro moderní Slovensko, jak i dotazníkovému šetření mezi jejími studenty a výzkumu možnosti uplatnit absolventský diplom této univerzity na trhu práce.
Elektronické vzdělávání
Souhrada, Ondřej ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato práce v první části seznamuje čtenáře s eLearningem, poskytuje jim základní informace o eLearningu a pokouší se objasnit pojmy s ním spojené, je zde stručně nastíněn minulý, současný a budoucí vývoj eLearningu. V práci jsou dále uvedeny základní typy softwarových systémů a nejběžnější elearningové standardy. Druhá část práce má několik cílů - zjistit stav využívání elearningových prvků v rámci Vysoké školy ekonomické v Praze, zjistit individuální zkušenosti s eLearningem na Vysoké škole ekonomické v Praze a názor studentů na výuku s podporou eLearnigu. Výzkum je proveden pomocí dotazníků zaslaných studentům. Posledním cílem je analýza získaných dat, potvrzení či vyvrácení určitých předpokladů a vyvození dílčích závěrů.
Výuka jazyků pomocí počítače a internetu
Čermák, Jaromír ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Bělohlávková, Marta (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využití počítače a internetu ve výuce jazyků. Cílem bakalářské práce je tedy shrnout možnosti, které nám v současné době výpočetní technika při cizojazyčném vzdělávání nabízí. Bakalářská práce je rozdělena na 2 hlavní části. V té úvodní je popsán teoretický úvod k elektronickému vzdělávání a jeho pronikání do výuky cizích jazyků. Druhá část již je zaměřena na výuku cizích jazyků v jednotlivých oblastech elektronického vzdělávání. Tyto oblasti jsou následně detailně rozebrány v samostatných kapitolách, v jejichž závěru je obsaženo shrnutí vlivu multimediálních prvků na danou oblast výuky.
E-learning
Liška, Tomáš ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Práce seznamuje čtenáře s pojmem e-learning a poskytuje uspořádaný pohled na problematiku. Vysvětlení základních pojmů, forem, metod realizace nebo zařazení do systému vzdělávání vytváří základ pro pochopení významu elektronického vzdělávání. V práci je vysvětlena i problematika standardizace včetně přehledu nejdůležitějších používaných standardů a principu jejich fungování. Stěžejní část práce tvoří problematika zavádění e-learningu, která je demonstrovaná na příkladu modelové společnosti. V práci jsou zachyceny problémové oblasti při implementaci elektronického vzdělávání, komparace možných řešení včetně návrhu kurzů, které by mohly být realizovány. Současně jsou také identifikovány základní determinanty úspěchu zavádění e-learningu. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi zaměstnanci společnosti, potenciálními studenty, s cílem zjistit jejich vnímání e-learningu a především jejich požadavky a očekávání. Pro úplnost jsou zachyceny i vývojové směry a trendy, kterými se e-learning ubírá, a které mají slibný potenciál.
Posouzení technických, ekonomických a personálních aspektů e-vzdělávání v LS SAP v ČSOB
Kubeš, Tomáš ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Cílem této práce je podrobné prozkoumání a zhodnocení efektů zavedení elektronického vzdělávání v podniku v obecné rovině a v konkrétním případě ČSOB, a. s. Problematika je uvedena definicí pojmu e-learning a stručným rozborem charakteristik tohoto nového trendu v oblasti nejen podnikového vzdělávání. Zvláštní pozornost je věnována ekonomickým aspektům vzdělávání, respektive hodnocení přínosů a nákladů podnikového vzdělávání; každé hledisko je prozkoumáno a porovnáno jak pro e-learning, tak pro klasické metody výuky. Následně jsou navrženy dva modely pro hodnocení nákladů, výhodnosti a efektivity obou metod vzdělávání. Zjištěné teoretické poznatky a navržené modely měření efektivity jsou demonstrovány na datech z konkrétního kurzu. Na závěr se práce zabývá základními charakteristikami balíku standardů SCORM a zkoumá jejich podporu v systému SAP LS 600.
Specifikace a kritické faktory zavedení e-learningového systému
Krtouš, Pavel ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Novák, Jan (oponent)
Stěžejní částí práce je specifikace zavedení a nadefinování hlavních CSF zavedení e-learningového systému. Práce reaguje na chybný trend chápat úspěšné zavedení e-learningového systému jako úspěšnou instalaci systému LMS. Teoretická část práce definuje termíny a souvislosti důležité pro pochopení principu elektronické formy vzdělávání, aktuální e-learningové trendy a standardy IMS a SCORM. V praktické části jsou diskutovány požadavky na e-learningové systémy, role rozhodující o zavedení, analýza vzdělávacích potřeb, umístění systému, integrace s ostatními systémy a pilotní nasazení. Hlavním přínosem práce je definice CSF zavedení systému, konkrétně definice cílů, motivace uživatelů, funkčnost a dostupnost, komunikace, kontrola výuky a zpětná vazba během vzdělávacího procesu.
Možnosti využití e-learningu v (obchodní) firmě
Brunnerová, Barbora ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce popisuje co je to e-learning, jeho výhody, nevýhody, vývojové trendy, podrobněji se věnuje simulaci, virtuální třídě, tvorbě e-learningového kurzu, měření efektivnosti e-learningu a jeho využití ve školách. V závěru práce je uveden příklad konkrétního využití e-learningu v jedné firmě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.