Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Popularita florbalu v ČR
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
bakalářské práce Název práce: Popularita florbalu v České republice Jméno autora: Jakub Noha Katedra: Katedra kinantropologie, humanitních věd a managementu sportu Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: PhDr. Vladimír Janák CSc. Počet stran: 70 Počet příloh: 1 Rok obhajoby: 2011 Metodologie: Elektronické dotazování, analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj florbalu, marketingový výzkum, elektronické dotazování, florbal na školách, popularita florbalu Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá výzkumem popularity florbalu v České republice zejména u mladé generace a povědomím a znalostech veřejnosti o daném sportu. V první části je přiblížen vznik a vývoj florbalu ve světě i v České republice. Dále je podrobněji popsán proces marketingového výzkumu. V další části je uvedeno zpracování výsledků, kterých bylo dosaženo pomocí elektronického dotazování.
Popularita a postoje k házené v České republice
Šimůnek, Ondřej ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Popularita a postoje k házené v České republice Cíle: Cílem práce je zjistit postoje veřejnosti k házené a vnímání její popularity v České republice. V rámci toho je také cílem zkoumat četnost a formy kontaktu respondentů s házenou a povědomí o tomto sportu. Metody: Pro získání dat potřebných pro zpracování tématu je použita metoda elektronického dotazování pomocí dotazníku vytvořeného výhradně pro účely této práce. Zpracování teoretických východisek práce bylo dosaženo za pomoci metody studia pramenů Výsledky: Výzkumem byly zjištěny postoje české veřejnosti k házené a také vnímání její popularity v rámci České republiky. Na základě dotazování byly objeveny hlavní faktory ovlivňující popularitu házené a také možná opatření, která by měla sloužit k jejímu zvýšení. Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj házené, výzkum, házená, elektronické dotazování
Popularita házené u studentů pražských vysokých škol
Jačková, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jeníček, Jan (oponent)
Název: Popularita házené u studentů pražských vysokých škol Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu házené u pražské vysokoškolské populace. Práce se zabývá sledovaností házené a jejím provozováním. Dále se zaměřuje na povědomí a znalosti studentů o tomto sportu a na celkové vnímání atraktivity házené. Metody: Potřebná data k výzkumu byla shromážděna prostřednictvím metody elektronického dotazování. Hlavním nástrojem této metody byl dotazník vytvořený speciálně pro účely této práce. Teoretická část práce byla zpracována pomocí studia odborné literatury. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, jak je házená populární po studenty pražských vysokých škol. Bylo zjištěno, v jaké míře ji provozují a sledují a jaké o ní mají znalosti. Poslední část pak zjistila, jaké atributy podle studentů činí házenou populární a jaké by mohly její atraktivitu zvýšit. Klíčová slova: Popularita, házená, sport, marketingový výzkum, elektronické dotazování
Postoje k americkému fotbalu na UK FTVS
Krs, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Jenšík, Ladislav (oponent)
Název: Postoje k americkému fotbalu na UK FTVS Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit jaké postoje mají studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy k americkému fotbalu a zjistit, jaké znalosti mají studenti o tomto sportu. Metody: V této práci je použita metoda kvantitativního dotazování prostřednictvím dotazníkového šetření u studentů a absolventů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy. Dotazník byl distribuován elektronicky a byl vytvořen výhradně pro účely této práce. Zpracování teoretických východisek proběhlo na základě studia odborné literatury. Výsledky: Výzkumem byly zjištěny postoje studentů UK FTVS k americkému fotbalu. Dále výsledky ukazují znalosti studentů v oblasti pravidel hry, postů nebo konkrétních klubů a hráčů. Několik respondentů projevilo zájem o vyzkoušení tohoto sportu. Současné povědomí studentů o americkém fotbalu je průměrné, postoje jsou převážně kladné, avšak určitý zájem o tento sport je. Klíčová slova: postoje, povědomí, americký fotbal, elektronické dotazování
Popularita házené u studentů pražských vysokých škol
Jačková, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jeníček, Jan (oponent)
Název: Popularita házené u studentů pražských vysokých škol Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu házené u pražské vysokoškolské populace. Práce se zabývá sledovaností házené a jejím provozováním. Dále se zaměřuje na povědomí a znalosti studentů o tomto sportu a na celkové vnímání atraktivity házené. Metody: Potřebná data k výzkumu byla shromážděna prostřednictvím metody elektronického dotazování. Hlavním nástrojem této metody byl dotazník vytvořený speciálně pro účely této práce. Teoretická část práce byla zpracována pomocí studia odborné literatury. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, jak je házená populární po studenty pražských vysokých škol. Bylo zjištěno, v jaké míře ji provozují a sledují a jaké o ní mají znalosti. Poslední část pak zjistila, jaké atributy podle studentů činí házenou populární a jaké by mohly její atraktivitu zvýšit. Klíčová slova: Popularita, házená, sport, marketingový výzkum, elektronické dotazování
Popularita a postoje k házené v České republice
Šimůnek, Ondřej ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Popularita a postoje k házené v České republice Cíle: Cílem práce je zjistit postoje veřejnosti k házené a vnímání její popularity v České republice. V rámci toho je také cílem zkoumat četnost a formy kontaktu respondentů s házenou a povědomí o tomto sportu. Metody: Pro získání dat potřebných pro zpracování tématu je použita metoda elektronického dotazování pomocí dotazníku vytvořeného výhradně pro účely této práce. Zpracování teoretických východisek práce bylo dosaženo za pomoci metody studia pramenů Výsledky: Výzkumem byly zjištěny postoje české veřejnosti k házené a také vnímání její popularity v rámci České republiky. Na základě dotazování byly objeveny hlavní faktory ovlivňující popularitu házené a také možná opatření, která by měla sloužit k jejímu zvýšení. Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj házené, výzkum, házená, elektronické dotazování
Popularita florbalu v ČR
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
bakalářské práce Název práce: Popularita florbalu v České republice Jméno autora: Jakub Noha Katedra: Katedra kinantropologie, humanitních věd a managementu sportu Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: PhDr. Vladimír Janák CSc. Počet stran: 70 Počet příloh: 1 Rok obhajoby: 2011 Metodologie: Elektronické dotazování, analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj florbalu, marketingový výzkum, elektronické dotazování, florbal na školách, popularita florbalu Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá výzkumem popularity florbalu v České republice zejména u mladé generace a povědomím a znalostech veřejnosti o daném sportu. V první části je přiblížen vznik a vývoj florbalu ve světě i v České republice. Dále je podrobněji popsán proces marketingového výzkumu. V další části je uvedeno zpracování výsledků, kterých bylo dosaženo pomocí elektronického dotazování.
Pracovní spokojenost a její vývoj ve společnosti X.Y.
Novotná, Jana ; Francová, Tereza (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce bylo realizovat průzkum pracovní spokojenosti a srovnáním jeho výstupů s výsledky předchozího šetření sledovat vývoj spokojenosti ve společnosti. Na základě domluvy s vedením firmy byly potřebné informace sbírány prostřednictvím elektronického dotazování. Zpracování sebraných dat mělo napomoci identifikovat slabá místa a doporučit řešení pro zlepšení řízení a organizaci práce jejích zaměstnanců.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.