Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání výsledků Y-Balance Testu a Star Excursion Balance Testu u profesionálních hráčů florbalu
Robová, Klaudia ; Vomáčková, Helena (vedoucí práce) ; Žáková, Lenka (oponent)
Autor: Bc. Klaudia Robová Vedoucí práce: PhDr. Helena Vomáčková, Ph.D. Název práce: Srovnání výsledků Y-Balance Testu a Star Excursion Balance Testu u profesionálních hráčů florbalu Cíl práce: Cílem této práce je nalezení vztahu mezi Y-Balance Testem a Star Excursion Balance Testem u profesionálních hráčů florbalu a současně zhodnocení úrovně dynamické posturální stability u profesionálních hráčů florbalu a následné vyhodnocení míry rizika vzniku poranění dolní končetiny. Metody: Tato práce má charakter neexperimentální observační studie. Výzkumný vzorek tvořila záměrně vybraná skupina profesionálních hráčů florbalu n = 60, z toho 30 mužů a 30 žen, ve věkovém rozmezí 18 - 33 let (průměrný věk - 21,47 ± 3,63 roku), hrající nejvyšší seniorskou soutěž v České republice aktivně minimálně 1 rok. Pro zařazení do studie splnil každý proband stanovená kritéria. Měření probíhalo terénní formou v sportovních halách testovaných profesionálních klubů. Pro hodnocení dynamické posturální stability byly využity Y-Balance Test, měřený pomocí zařízení Y-Balance Test Kit ve třech směrech, a Star Excursion Balance Test, měřený pomocí podložky The MAT® v osmi směrech. Data získaná měřením obou testů byla podrobena statistické analýze. Pro vyhodnocení výsledků obou testů byly využity tři směry - anteriorní (ANT),...
The role of sensomotoric training on balance in healthy adult subjects if included in short therapy plan
Aljeheny, Osama Hamed A ; Pánek, David (vedoucí práce) ; Pavlů, Dagmar (oponent)
Název VLIV SENSOMOTORICKÉHO TRÉNINKU NA ROVNOVÁHU U ZDRAVÝCH DOSPĚLÝCH SUBJEKTŮ V KRÁTKODOBÉM TERAPEUTICKÉM PLÁNU Cíl Cílem naší pilotní studie bylo zhodnotit vliv krátkodobého domácího senzomotorického tréninkového programu (šest týdnů) zdravých dospělých osob na dynamickou posturální stabilitu. K vyhodnocení účinku jsme použili SOT na začátku a na konci tréninkového programu. Metodologie Celkový počet účastníků tohoto experimentu byl 10 zdravých studentů, z toho počet mužů byl 8 a počet žen 2. Všichni byli ve věku mezi 23 a 40 lety (průměr 29,5 a ± S.D = 5,1 roku). Senzorický organizační test byl proveden pomocí dynamického posturografického SMART Balance Master System (NeuroCom), a to před začátkem a po ukončení domácího senzomotorického tréninkového programu. Byla vyhodnocena somatosenzorická (SOM), vizuální (VIS), vestibulární (VEST), preferenční (PREF) a kompozitní rovnovážná výsledková měření testu senzorické organizace. Výsledek Visuální složka (VIS) a vestibulární složka (VEST) senzorického systému (VIS) byla statisticky signifikantně zlepšena po ukončení domácího tréninkového programu. U ostatních sledovaných parametrů jsme nenalezli žádné statisticky významné změny. Závěr Podle našich zjištění má krátkodobý domácí senzomotorický tréninkový program pozitivní účinek, pokud jde o zlepšení...
Versatilní vedení v kontextu českého školství
Kotulič, Petr ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Předmětem a cílem bakalářské práce je popis versatilního stylu vedení a jeho uplatnění v běžných činnostech školského manažera. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a výzkumnou. V teoretické části je metodou rešerše odborné literatury podán přehled teoretických poznatků v oblasti versatilního vedení. Výzkumná část je založena na dotazníkovém šetření u vedoucích pracovníků (ředitelů) v základních a středních školách v Ústeckém kraji. Pomocí aplikace Google dokumenty byl vytvořen dotazník s 32 otázkami, který byl rozeslán na 370 základních a středních škol v Ústeckém kraji. Vráceno bylo 91 vyplněných dotazníků, které jsou vyhodnoceny. V závěru práce je odpovězeno, na základě vyhodnocení dotazníků, na otázku naplnění výzkumného předpokladu, že v současných školách není (vědomě) používáno versatilní vedení, současný management škol nemá dostatečné povědomí o versatilním vedení. Šetřením byl potvrzen výzkumný předpoklad. Pokud jde o využívání některých prvků versatilního vedení, tak ty jsou více využívány managementem základních škol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.