Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Odlišná prevalence užívání návykových látek na různých typech hudebních akcí: porovnání drum and bass party a rockového koncertu v Praze
Blížilová, Lucie ; Vacek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Rolová, Gabriela (oponent)
Náplní mé bakalářské práce je ověřit pomocí dotazníkové terénní studie, zda návštěvníci drum and bass party preferují jiné návykové látky než návštěvníci rockových koncertů. Terénní studii jsem prováděla v Praze a předpoklad byl, že se budou lišit druhy návykových látek i jejich množství. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých hudebních stylů a jejich příznivců, dále jsou zmíněny návykové látky užívané na hudebních akcích a jejich rizika a dopady jak pro jedince, tak pro jeho okolí. Závěr teoretické části práce pojednává o harm reduction službách, poukazuje na jejich důležitost a zároveň nedostatek v prostředí noční zábavy. V praktické části vycházím z dat sesbíraných při terénním výzkumu, který jsem prováděla přímo na akcích daných hudebních žánrů. Respondentům jsem dávala vyplnit krátký dotazník a následně jsem analyzovala sesbíraná data. Respondenti byli vybíráni záměrně, muselo se jednat o příznivce daného hudebního stylu, tudíž jsem pracovala s nereprezentativním vzorkem. Porovnáním získaných dat se potvrdil můj předpoklad, že množství i druh užívaných návykových látek se opravdu liší. Na drum and bass party převládají především nelegální návykové látky, kdežto na rockovém koncertě převládá tabák a alkohol. V závislosti na této skutečnosti se liší i zdravotní komplikace a...
Konstrukce autenticity Drum and Bassové scény v České Republice z pohledu jejích tvůrců
Valášková, Johanka ; Oravcová, Anna (vedoucí práce) ; Samec, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukcí autenticity uvnitř drum and bassové scény v České republice. Práce se zaměřuje na tvůrce této scény tedy DJe, producenty a organizátory akcí. Výzkum se opírá o teorie kulturálních studií, které postihují jednotlivé aspekty vnímání autenticity. Dále je pak čtenář seznámen s vývojem elektronické hudby a se samotným hudebním stylem Drum and bass. V praktické části je popsán kvalitativní výzkum, v rámci něhož bylo provedeno 5 kvalitativních rozhovorů a jehož cílem je zjistit, jak je vnímána autenticita směrem dovnitř scény, týkající se samotných tvůrců a jejich publika, a také směrem ven, tedy kontakt zkoumané scény s veřejností.
Spojuje nás Drum and Bass: Charakteristiky posluchačů Drum and Bass ve vztahu k tomuto žánru
Krátký, Vojtěch ; Oravcová, Anna (vedoucí práce) ; Mitrenga, David (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na charakteristiky posluchačů hudebního žánru zvaného Drum and Bass (DnB). Výzkum byl uskutečněn pomocí polostrukturovaných výzkumných rozhovorů s respondenty formou kvalitativního přístupu a zúčastněným terénním pozorováním. Respondenty výzkumu jsou dlouholetí posluchači DnB, terénem pozorování jsou kluby a festivaly v průběhu roku 2018, kde se Drum and Bass vyskytovalo. Drum and Bass je původně britským hudebním žánrem, který v českých podmínkách existuje již několik let. Tato práce se zaměřuje na vnímání Drum and Bass dlouholetými posluchači, úlohou Drum and Bass v jejich osobním i společenském životě, vztahem k ostatním posluchačům či transformací tohoto žánru během jejich aktivního vyhledávání. Posluchači jsou různorodou skupinou. Netvoří subkulturu, avšak zaujímají společné charakteristiky v pohledu na současné Drum and Bass a oplývají zájmem aktivně se angažovat v DnB jako DJové.
Spojuje nás Drum and Bass: Charakteristiky posluchačů Drum and Bass ve vztahu k tomuto žánru
Krátký, Vojtěch ; Oravcová, Anna (vedoucí práce) ; Mitrenga, David (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na charakteristiky posluchačů hudebního žánru zvaného Drum and Bass (DnB). Výzkum byl uskutečněn pomocí polostrukturovaných výzkumných rozhovorů s respondenty formou kvalitativního přístupu a zúčastněným terénním pozorováním. Respondenty výzkumu jsou dlouholetí posluchači DnB, terénem pozorování jsou kluby a festivaly v průběhu roku 2018, kde se Drum and Bass vyskytovalo. Drum and Bass je původně britským hudebním žánrem, který v českých podmínkách existuje již několik let. Tato práce se zaměřuje na vnímání Drum and Bass dlouholetými posluchači, úlohou Drum and Bass v jejich osobním i společenském životě, vztahem k ostatním posluchačům či transformací tohoto žánru během jejich aktivního vyhledávání. Posluchači jsou různorodou skupinou. Netvoří subkulturu, avšak zaujímají společné charakteristiky v pohledu na současné Drum and Bass a oplývají zájmem aktivně se angažovat v DnB jako DJové.
Konstrukce autenticity Drum and Bassové scény v České Republice z pohledu jejích tvůrců
Valášková, Johanka ; Oravcová, Anna (vedoucí práce) ; Samec, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukcí autenticity uvnitř drum and bassové scény v České republice. Práce se zaměřuje na tvůrce této scény tedy DJe, producenty a organizátory akcí. Výzkum se opírá o teorie kulturálních studií, které postihují jednotlivé aspekty vnímání autenticity. Dále je pak čtenář seznámen s vývojem elektronické hudby a se samotným hudebním stylem Drum and bass. V praktické části je popsán kvalitativní výzkum, v rámci něhož bylo provedeno 5 kvalitativních rozhovorů a jehož cílem je zjistit, jak je vnímána autenticita směrem dovnitř scény, týkající se samotných tvůrců a jejich publika, a také směrem ven, tedy kontakt zkoumané scény s veřejností.
Styly elektronické taneční hudby v rámci české scény
TOMANOVÁ, Šárka
Diplomová práce se zaměřuje na žánr elektronické taneční hudby a jeho další stylové rozdělení v rámci české hudební scény. Hlavní část historicky a hudebně vymezuje celkem sedm hlavních stylů ETH a člení je do podstylů, se kterými se posluchači můžou nejčastěji setkávat na domácích tanečních akcích. Dále popisuje vznik, vývoj a současný stav ETH u nás. Práce se orientuje také na zachycení odlišností mezi jednotlivými podstyly pomocí notace rytmických patternů a zvukových ukázek.
The marketing mix of a drum and bass record label company
Kolomijcová, Bianka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Cílem této práce je vytvoření marketingového mixu alternativního hudebného vydavatelství, které vydává drum and bass. V teoretické části se věnuju znázornění situace na hudebním trhu, funkci a vnitřní organizace hudebních vydavatelstev. popisuju nástroje marketingového mixu typické pro hudebné vydavatelství ve všeobecnosti. V praktické části poukazuju na rozdíly ve vnímání komerční a alternativní hudby a charakterizuju specifika drum and bassové scény. Na základě těchto poznatků určuju cílovou skupinu, profil a vizi pro fiktivní začínající drum and bassové vydavatelství a vytvářím doporučení pro jeho marketingový mix.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.