Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Měření pohybové tvořivosti u žáků ve věku deset až dvanáct let
Nosková, Věra ; Novotná, Viléma (vedoucí práce) ; Holá, Iveta (oponent)
Název práce: Měření pohybové tvořivosti u žáků ve věku deset až dvanáct let Cíl práce: Cílem práce je ověřit vliv mimoškolní pohybové aktivity na pohybovou tvořivost žáků ve věku 10 - 12 let. Prostřednictvím anketního dotazníku bude získána informace, kolik respondentů se věnuje pohybovým aktivitám a o jaké druhy aktivit se jedná. Pro potřeby práce budou osloveny základní školy v Praze a Mladé Boleslavi, šetření proběhne se žáky a žákyněmi 4. - 6. tříd. Učitelé tělesné výchovy se žáky vyplní s vybranou skupinou anonymní osobní dotazníky a poté bude proveden a vyhodnocen standardizovaný test docility Iowa- Brace test a nestandardizovaný test pohybové kreativity. Metoda: Výsledky budou získány pomocí metod kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Bude použit nestandardizovaný dotazník, standardizovaný Iowa Brace test a nestandardizovaný test pohybové kreativity. Zpracování proběhne počítačovým programem Microsoft Excel. Výsledky: Zjištěné výsledky ukázaly, že ve zkoumaném vzorku souboru měli nejlepší hodnocení respondenti, kteří se věnovali gymnastickým sportům. V pořadí oblíbených pohybových aktivit zaujímají přední místa taneční aktivity a sportovní hry, naopak, malý zájem je o tradiční gymnastické sporty. Z posouzení výsledků šetření vyplývá doporučení zařazovat ve školní tělesné výchově ve větší...
Analýza nabídky kurzů počítačové gramotnosti pro seniory v Praze
Petrová, Kateřina ; Šerák, Michal (vedoucí práce) ; Kuchař, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou počítačové gramotnosti seniorů a nabídky kurzů v této oblasti v Praze. První část práce se věnuje teoreticko-analytickým východiskům, pojmům stáří, stárnutí, věk, senior, gramotnost a vzdělávání seniorů. Tato část přináší hlubší vhled do problematiky gerontagogiky a gerontodidaktiky v souvislosti s ICT gramotností. Druhá část práce obsahuje internetovou analýzu nabídky kurzů počítačové gramotnosti v Praze a výsledky dotazníkového šetření. Tyto výsledky jsou analyzovány a podrobeny dalšímu zkoumání prostřednictvím stanovených hypotéz. Práce je založena na komparaci odborných pramenů od českých i zahraničních autorů a následné analýze a syntéze dat zjištěných v dotazníkovém šetření. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Punitive gynaecology in modern Russia: crafting the docile female
Andriukhina, Mariia ; Sokolová, Věra (vedoucí práce) ; Dvořáčková, Jana (oponent)
Punitive gynaecology is a set of healthcare-related attitudes and practices that aim to take control of a woman's body, sexuality and reproductive system in order to produce a reformed body. This thesis scrutinizes thephenomenonofpunitivegynaecology in modernRussia.Narrativeinquirywas conducted to provide an understanding of the ways punitive gynaecology works on the female body, restructures it and inscribes meanings. Autobiographical narratives are analysed and located within a wider socio- political context to concretize the dimensions of punitive practices in gynaecology. The main foci of analysis are the medical gaze, the spatial organization of the gynaecological clinic, pastoral power and agency in the gynaecological examination, the sexuality of the examination, the contingencies of shame, pain and embarrassment. The research uses a Foucauldian framework to uncover power relations permeating the doctor-patient interaction in the gynaecological examination. This thesis thus offers a reflectiononthepreferredmodes ofembodiment anddocilitythat punitivegynaecology attempts toinstil in its' subject. Keywords: punitive gynaecology, discipline, power, gaze, agency, body, hegemonic femininity, clinic, doctor-patient interaction, docility
Analýza nabídky kurzů počítačové gramotnosti pro seniory v Praze
Petrová, Kateřina ; Šerák, Michal (vedoucí práce) ; Kuchař, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou počítačové gramotnosti seniorů a nabídky kurzů v této oblasti v Praze. První část práce se věnuje teoreticko-analytickým východiskům, pojmům stáří, stárnutí, věk, senior, gramotnost a vzdělávání seniorů. Tato část přináší hlubší vhled do problematiky gerontagogiky a gerontodidaktiky v souvislosti s ICT gramotností. Druhá část práce obsahuje internetovou analýzu nabídky kurzů počítačové gramotnosti v Praze a výsledky dotazníkového šetření. Tyto výsledky jsou analyzovány a podrobeny dalšímu zkoumání prostřednictvím stanovených hypotéz. Práce je založena na komparaci odborných pramenů od českých i zahraničních autorů a následné analýze a syntéze dat zjištěných v dotazníkovém šetření. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Měření pohybové tvořivosti u žáků ve věku deset až dvanáct let
Nosková, Věra ; Novotná, Viléma (vedoucí práce) ; Holá, Iveta (oponent)
Název práce: Měření pohybové tvořivosti u žáků ve věku deset až dvanáct let Cíl práce: Cílem práce je ověřit vliv mimoškolní pohybové aktivity na pohybovou tvořivost žáků ve věku 10 - 12 let. Prostřednictvím anketního dotazníku bude získána informace, kolik respondentů se věnuje pohybovým aktivitám a o jaké druhy aktivit se jedná. Pro potřeby práce budou osloveny základní školy v Praze a Mladé Boleslavi, šetření proběhne se žáky a žákyněmi 4. - 6. tříd. Učitelé tělesné výchovy se žáky vyplní s vybranou skupinou anonymní osobní dotazníky a poté bude proveden a vyhodnocen standardizovaný test docility Iowa- Brace test a nestandardizovaný test pohybové kreativity. Metoda: Výsledky budou získány pomocí metod kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Bude použit nestandardizovaný dotazník, standardizovaný Iowa Brace test a nestandardizovaný test pohybové kreativity. Zpracování proběhne počítačovým programem Microsoft Excel. Výsledky: Zjištěné výsledky ukázaly, že ve zkoumaném vzorku souboru měli nejlepší hodnocení respondenti, kteří se věnovali gymnastickým sportům. V pořadí oblíbených pohybových aktivit zaujímají přední místa taneční aktivity a sportovní hry, naopak, malý zájem je o tradiční gymnastické sporty. Z posouzení výsledků šetření vyplývá doporučení zařazovat ve školní tělesné výchově ve větší...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.