Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Materiální výukové prostředky ve výuce praktického vyučování
Požár, Tomáš
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití materiálních výukových prostředků v oboru Mechanik Elektrotechnik – Informační technologie. Cílem práce je poskytnout přehled o dostupných didaktických učebních pomůckách a materiálních prostředcích pro výuku v odborném výcviku a popsat možnosti financování výukových prostředků pro školy. Práce se skládá ze čtyř kapitol, které se zaměřují na seznámení s oborem, didaktické učební pomůcky, materiální prostředky a financování. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky rámci výuky v oboru Mechanik Elektrotechnik – Informační technologie.
Soubor úloh pro laboratorní cvičení oboru Elektrotechnika na střední odborné škole
HOSPODÁŘSKÝ, Miroslav Václav
Tato práce se zaměřuje na využití měřicího rozhraní myDAQ firmy National Instruments ve výuce elektrotechnických měření na střední odborné škole. Cílem práce je návrh souboru vhodných měřicích úloh pokrývajících rozsah učební látky předmětu elektrotechnická měření pro 3. a 4. ročník oboru 26-41-M/01 Elektrotechnika. Součástí práce je popis vlastností měřicího rozhraní myDAQ a příslušného obslužného programu National Instruments Multisim. Obsahem praktické části práce je technologická a fotografická dokumentace jednotlivých měřicích přípravků připojitelných k rozhraní myDAQ. Tato diplomová práce navazuje na autorovu bakalářskou práci.
Počítačem podporovaná výuka fyziky
JIROUT, Jiří
Bakalářská práce "Počítačem podporovaná výuka fyziky" popisuje využití počítače a moderní didaktické techniky ve vyučování. Teoretická část popisuje názornost ve vyučování a informační a komunikační technologie při výuce fyziky. Dále je zde popsána didaktická analýza vybraného tematického celku Měření délky a následně navrženy elektronické doplňky pro výuku vybraného učiva. Těžištěm praktické části je vytvoření materiálů pro domácí přípravu a zkoušení žáků. Následně je zjišťováno, jak žáci hodnotí využívání moderní didaktické techniky přímo ve vyučovacích hodinách a domácí přípravě.
Výuka angličtiny dramatickými metodami
Šíp, Martin ; MACHKOVÁ, Eva (vedoucí práce) ; PROVAZNÍK, Jaroslav (oponent)
Tato práce se věnuje možné metodě výuky angličtiny jako cizího jazyka na prvním stupni základní školy s využitím prvků dramatické výchovy. Shrnuje metodické směry cizojazyčné výuky, popisuje a srovnává hlavní metody dramatické výchovy a metody anglického jazyka. V práci se zabývám tématikou dramatické hry a didaktickou hry, metodám výuky, principům cizojazyčné výuky. V další části se práce věnuje aplikaci jednotlivých metod dramatické výchovy jako je vstup do role, etuda, pantomima a improvizace do výuky angličtiny, popisuje lekce anglického jazyka vedené těmito metodami, včetně záznamu o průběhu jednotlivých lekcí. Tato práce je příkladem užití konkrétních metod.
Preference klíčových prvků didaktického procesu neformálního vzdělávání dospělých účastníků z pohledu věkových kohort
Loukotková, Klára ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
3 Abstrakt Cílem bakalářské práce je identifikovat preference týkající se klíčových prvků didaktického procesu, konkrétně forem a metod vzdělávání, přístupu vzdělavatele, didaktických pomůcek, didaktické techniky a uspořádání výukových prostor u dospělých, kteří se v posledních dvanácti měsících účastnili alespoň jedné vzdělávací aktivity neformálního vzdělávání, v závislosti na jejich věku, resp. příslušnosti k určité věkové kohortě. Na základě relevantní odborné didaktické literatury z oblasti andragogiky a pedagogiky je v prvních třech kapitolách charakterizován didaktický proces a jeho klíčové oblasti, tedy materiální a nemateriální didaktické prostředky, které se dále dělí na konkrétní prvky. Ve čtvrté kapitole jsou definovány jednotlivé věkové kohorty a jejich specifika, a to jak v obecné, tak v didaktické rovině. Poslední, pátá kapitola je věnována přípravě a realizaci kvantitativního dotazníkového šetření u těch příslušníků daných věkových kohort, kteří se za posledních dvanáct měsíců zúčastnili alespoň jedné vzdělávací aktivity neformálního vzdělávání dospělých. Na základě těchto zjištění jsou formulovány závěry o rozdílech v preferencích týkajících se klíčových prvků didaktického procesu u jednotlivých věkových kohort. Klíčová slova prvky didaktického procesu, didaktické formy, didaktické metody,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.