Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Elektronický katalog aktivních součástek
Ambrož, Aleš ; Slanina, Martin (oponent) ; Petržela, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření elektronického katalogu vybraných typů aktivních součástek, který umožňuje jejich třídění, editaci, atd. Práce obsahuje stučný popis databází a zvolených programovacích jazyků a dále popis funkce vytvořeného programu.
Návrh systému vytápění polyfunkční budovy
Illichman, Petr ; Horák, Petr (oponent) ; Vyhlídalová, Karolína (vedoucí práce)
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou, výpočtovou a projektovou část. V teoretické části se zabývám základním popisem a rozdělením armatur ve vytápění. Ve výpočtové části řeším návrh systému vytápění a přípravu teplé vody v objektu polyfunkčního domu u sv. Anny, který se nachází v Brně. Dům má čtyři nadzemní podlaží a jedno podzemním podlaží, dále je vybaven obchodním zázemím, garážemi a bytovými jednotkami. V objektu je navržen plynový kondenzační kotel, nepřímotopný zásobník pro přípravu teplé vody, vytápění objektu je zajištěno deskovými a trubkovými otopnými tělesy. Poslední projektová část obsahuje vypracovanou technickou zprávu a výkresy na zadaný objekt.
Pokročilý síťový skener zařízení
Procházka, Michal ; Blažek, Petr (oponent) ; Holasová, Eva (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problémem identifikace typů zařízení na lokální síti. Práce se zabývá současnými způsoby pro rozpoznávání zařízení na lokálních sítích a následným zpracováním přehledu open-source nástrojů, které mohou tato zařízení identifikovat nebo zjišťovat další doplňující informace. Nalezené nástroje jsou mezi sebou porovnány z několika hledisek. Dále je vytvořeno laboratorní prostředí pro testování nalezených nástrojů, a také pro testování vlastní implementace. Následně je v rámci této diplomové práce prezentován návrh vlastní implementace způsobu identifikace zařízení a zjišťování pokročilých informací o těchto zařízeních. Hlavní část práce se pak věnuje popisu několika možných způsobů identifikace zařízení včetně jejich praktických ukázek. Skriptování praktických příkladů je realizováno v jazyce python nebo v příkazové řádce. Na základě uvedených přístupů je v práci prezentován seznam všech rozpoznaných zařízení z experimentálního pracoviště. Na závěr jsou metody mezi sebou porovnány i z hlediska vytěžování sítě během skenování.
Pokročilý síťový skener zařízení
Procházka, Michal ; Blažek, Petr (oponent) ; Holasová, Eva (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problémem identifikace typů zařízení na lokální síti. Práce se zabývá současnými způsoby pro rozpoznávání zařízení na lokálních sítích a následným zpracováním přehledu open-source nástrojů, které mohou tato zařízení identifikovat nebo zjišťovat další doplňující informace. Nalezené nástroje jsou mezi sebou porovnány z několika hledisek. Dále je vytvořeno laboratorní prostředí pro testování nalezených nástrojů, a také pro testování vlastní implementace. Následně je v rámci této diplomové práce prezentován návrh vlastní implementace způsobu identifikace zařízení a zjišťování pokročilých informací o těchto zařízeních. Hlavní část práce se pak věnuje popisu několika možných způsobů identifikace zařízení včetně jejich praktických ukázek. Skriptování praktických příkladů je realizováno v jazyce python nebo v příkazové řádce. Na základě uvedených přístupů je v práci prezentován seznam všech rozpoznaných zařízení z experimentálního pracoviště. Na závěr jsou metody mezi sebou porovnány i z hlediska vytěžování sítě během skenování.
Hodnocení učitelem jako manažerská činnost
Dušková, Jana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Hodnocení je nedílnou součástí každé lidské činnosti a každý kvalitní pedagog ví, že se bez hodnotících aktivit ve své práci neobejde. Proto se hodnocení učitelem stává nezbytnou, smysluplnou a samozřejmou součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Patří k nejnáročnějším činnostem učitele. Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jaké jsou postoje a praktické zkušenosti učitelů s hodnocením. Snažila jsem se podrobnou analýzou poukázat na to, jak obsáhlý a jak široký rozsah tato kompetence obsahuje. Smyslem mé práce je na základě kvalitativního výzkumu, metodou rozhovoru, popsat a analyzovat veškeré hodnotící aktivity učitele. Zjistit, v jakých různých profesních kontextech vykonávají učitelé mateřské a základní školy manažerské činnosti hodnocení. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. První část je shrnutím teoretických poznatků o hodnocení na základě studia odborné literatury. V bakalářské práci jsou popsány procesy hodnotících aktivit učitele. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno metodou interview se třemi učiteli MŠ a ZŠ. Analýzou profesních kontextů učitelů mateřské a základní školy jsem vymezila manažerské činnosti hodnocení a určila, co je obvyklým předmětem jejich hodnocení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Návrh systému vytápění polyfunkční budovy
Illichman, Petr ; Horák, Petr (oponent) ; Vyhlídalová, Karolína (vedoucí práce)
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou, výpočtovou a projektovou část. V teoretické části se zabývám základním popisem a rozdělením armatur ve vytápění. Ve výpočtové části řeším návrh systému vytápění a přípravu teplé vody v objektu polyfunkčního domu u sv. Anny, který se nachází v Brně. Dům má čtyři nadzemní podlaží a jedno podzemním podlaží, dále je vybaven obchodním zázemím, garážemi a bytovými jednotkami. V objektu je navržen plynový kondenzační kotel, nepřímotopný zásobník pro přípravu teplé vody, vytápění objektu je zajištěno deskovými a trubkovými otopnými tělesy. Poslední projektová část obsahuje vypracovanou technickou zprávu a výkresy na zadaný objekt.
Hodnocení učitelem jako manažerská činnost
Dušková, Jana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Hodnocení je nedílnou součástí každé lidské činnosti a každý kvalitní pedagog ví, že se bez hodnotících aktivit ve své práci neobejde. Proto se hodnocení učitelem stává nezbytnou, smysluplnou a samozřejmou součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Patří k nejnáročnějším činnostem učitele. Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jaké jsou postoje a praktické zkušenosti učitelů s hodnocením. Snažila jsem se podrobnou analýzou poukázat na to, jak obsáhlý a jak široký rozsah tato kompetence obsahuje. Smyslem mé práce je na základě kvalitativního výzkumu, metodou rozhovoru, popsat a analyzovat veškeré hodnotící aktivity učitele. Zjistit, v jakých různých profesních kontextech vykonávají učitelé mateřské a základní školy manažerské činnosti hodnocení. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. První část je shrnutím teoretických poznatků o hodnocení na základě studia odborné literatury. V bakalářské práci jsou popsány procesy hodnotících aktivit učitele. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno metodou interview se třemi učiteli MŠ a ZŠ. Analýzou profesních kontextů učitelů mateřské a základní školy jsem vymezila manažerské činnosti hodnocení a určila, co je obvyklým předmětem jejich hodnocení. Klíčová slova: Evaluace, pedagogická evaluace, autoevaluace,...
Hodnocení učitelem jako manažerská činnost
Dušková, Jana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Hodnocení je nedílnou součástí každé lidské činnosti a každý kvalitní pedagog ví, že se bez hodnotících aktivit ve své práci neobejde. Proto se hodnocení učitelem stává nezbytnou, smysluplnou a samozřejmou součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Patří k nejnáročnějším činnostem učitele. Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jaké jsou postoje a praktické zkušenosti učitelů s hodnocením. Snažila jsem se podrobnou analýzou poukázat na to, jak obsáhlý a jak široký rozsah tato kompetence obsahuje. Smyslem mé práce je na základě kvalitativního výzkumu, metodou rozhovoru, popsat a analyzovat veškeré hodnotící aktivity učitele. Zjistit, v jakých různých profesních kontextech vykonávají učitelé mateřské a základní školy manažerské činnosti hodnocení. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. První část je shrnutím teoretických poznatků o hodnocení na základě studia odborné literatury. V bakalářské práci jsou popsány procesy hodnotících aktivit učitele. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno metodou interview se třemi učiteli MŠ a ZŠ. Analýzou profesních kontextů učitelů mateřské a základní školy jsem vymezila manažerské činnosti hodnocení a určila, co je obvyklým předmětem jejich hodnocení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Elektronický katalog aktivních součástek
Ambrož, Aleš ; Slanina, Martin (oponent) ; Petržela, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření elektronického katalogu vybraných typů aktivních součástek, který umožňuje jejich třídění, editaci, atd. Práce obsahuje stučný popis databází a zvolených programovacích jazyků a dále popis funkce vytvořeného programu.
Aplikace pro vzdálenou správu zařízení v chytré domácnosti
Čislinský, Jan ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Rais, Aziz (oponent)
Práce se zabývá analýzou současného trendu chytrých domácností i se stručným historickým kontextem. Představuje koncepci společnosti Apple a jejich platformy iOS a to od raných fází vývoje platformy až po současnost. Práce krátce shrnuje rozdíly mezi programovacím jazykem Objective-C a novým jazykem Swift. Zevrubně popisuje nově vznikající framework HomeKit, který vznikl za účelem ovládání chytrých zařízení v domácnosti. V praktické části je navržena mobilní aplikace na platformě iOS, která pomocí frameworku HomeKit ovládá reálná chytrá zařízení v domácnosti. Aplikace je realizována v programovacím jazyce Swift a je součástí této bakalářské práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.