Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 218 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Zhodnocení rozvoje cestovního ruchu v Kyjově
Kupková, Nikola
Tato bakalářská práce se zaměřuje na cestovní ruch v Kyjově. Cílem je zhodnotit momentální stav a identifikovat možnosti jeho dalšího rozvoje. V teoretické části jsou přiblíženy hlavní teoretická východiska pro zpracování práce. V analytické části se kombinuje socioekonomický profil města s popisy turisticky atraktivních oblastí a analýza kapacitních možností ubytovacích zařízení. Metodou polostrukturovaných rozhovorů s významnými aktéry z oblasti veřejné správy a cestovního ruchu v Kyjově se snažíme získat hlubší vhled do tématu. Na základě získaných dat je provedena SWOT analýza a následné zhodnocení rozvoje cestovního ruchu. Identifikované nedostatky jsou doplněny o konkrétní doporučen pro zlepšení aktuálního stavu. Výsledky práce mají potenciál poskytnout městu Kyjov významné informace pro další plánování a realizaci rozvoje cestovního ruchu.
Analýza a efektivita marketingové strategie města Dubaj v letech 2010-2020
Saarová, Patricie ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a efektivitu marketingové strategie Dubaje v letech 2010-2020. V teoretické části jsou představeny klíčové pojmy spojené s marketingem a destinacemi, včetně definice marketingu a destinace, principů destinačního managementu, marketingového mixu a komunikačního mixu. Deskriptivní část práce popisuje vývoj Dubaje jako turistické destinace a identifikuje faktory, které přispěly k jejímu úspěchu. Praktická část zahrnuje komparativní analýzu marketingových aktivit v obdobích 2010-2015 a 2016-2020, podloženou dotazníkovým šetřením. Na základě analýzy jsou následně navržena komunikační doporučení.
Rozvoj vybrané lokality cestovního ruchu z pohledu průvodce
Čejková, Monika
Bakalářská práce se zabývá tématem Rozvoj vybrané lokality cestovního ruchu z pohledu průvodce a je rozdělena do dvou částí -- teoretické a praktické. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a souvislosti působení lidského kapitálu na rozvoj regionu. Praktická část se zaměřuje na významnost lidského kapitálu v rámci rozvoje Lednického zámku. Důležitost lidského kapitálu pro rozvoj dané památky vychází z rozhovorů s průvodci Lednického zámku a následné analýzy těchto rozhovorů. Výstupem praktické části je diskuse a stanovená doporučení, která jsou nutná pro další rozvoj památky i regionu.
Spotřební chování návštěvníků destinace Znojemsko a Podyjí
Berková, Anna
Bakalářská práce měla za cíl identifikovat spotřební chování návštěvníků turistické oblasti Znojemsko, provést segmentaci trhu na straně poptávky a navrhnout změny ve spotřebním chování vybraného segmentu pro udržitelný rozvoj cestovního ruchu v destinaci. Teoretická část je věnována literární rešerši, ve které jsou vymezeny základní pojmy související s problematikou. V praktické části byla vymezena destinace Znojemsko a Podyjí a následně vyhodnocena data z kvantitativního výzkumu. Na základě provedené segmentace byly vybrány segmenty vhodné pro návrhy související s udržitelným rozvojem destinace.
Zhodnocení kvality destinace mikroregionu Kroměřížsko
Nguyen, Thanh Tung
Nguyen, T. T. Zhodnocení kvality destinace mikroregionu Kroměřížsko. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021.Bakalářská práce se zabývá zhodnocením kvality destinace mikroregionu Kroměřížsko a je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů cestovního ruchu, formy cestovního ruchu, typy cestovního ruchu, destinační management, marketing cestovního ruchu a kvalitu služeb v cestovním ruchu. Praktická část práce se zaměřuje na popisování selektivních, lokalizačních a realizačních faktorů v mikroregionu. Následně bylo vytvořeno dotazníkové šetření a na základě získaných odpovědí, které měly nejhorší hodnocení byly vytvořeny návrhy na zlepšení kvality destinace mikroregionu.
Influencer marketing v cestovním ruchu
Baletková, Michaela
Bakalářská práce se zabývá tématem influencer marketingu v cestovním ruchu, konkrétně spoluprací destinačních agentur s influencery za účelem propagace destinací. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, influencer marketing, cestovní ruch a destinace cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje analýzu dat, která byla získána pomocí kvalitativních i kvantitativních šetření ve formě rozhovorů a dotazníků. Na základě získaných poznatků z teoretické i praktické části byla vyhotovena doporučení pro destinační agentury a influencery, která mohou napomoct efektivnější budoucí spolupráci. V závěru práce je navržen optimální způsob spolupráce obou subjektů v destinacích České republiky.
Vplvv faktorov kvality služieb na lojalitu návštevnikov v regiónoch Liptov a Tatry
Sobotová, Simona
Sobotová, S. Vliv faktorů kvality služeb na loajalitu návštěvníků v regionech Liptov a Tatry. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá posouzením úrovně vlivu faktorů kvality destinace na loajalitu návštěvníků v horských regionech Liptov a Tatry. V práci je navíc zkoumána spokojenost návštěvníků s faktory kvality v letní a zimní sezóně. Tyto jsou následně porovnány s důležitostí stejných faktorů. Marketingový výzkum byl využit za účelem získání primárních dat za pomoci dotazníkového šetření. Data byly následně vyhodnocovány pomocí IPA analýzy a vícerozměrné regresní analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 218 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.