Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza látek s negativními účinky na zdraví člověka vyskytujících se v rtěnkách
Horáková, Kristýna ; Kučerová, Simona (oponent) ; Diviš, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stanovením obsahu rizikových prvků a parabenů v rtěnkách a posouzením případných negativních vlivů na zdraví člověka spojených s používáním rtěnek. Parabeny byly analyzovány pomocí vysokoúčinné kapalinové chromatografie s detekcí na diodovém poli (HPLC-DAD). Hliník, kadmium a olovo byly analyzovány na hmotnostním spektrometru s indukčně vázaným plazmatem (ICP-MS). Obsah rtuti byl stanoven pomocí atomového absorpčního spektrometru s UV detektorem (AAS-UV). Pro analýzu bylo vybráno celkem 36 vzorků rtěnek od 22 kosmetických značek, s pořizovací cenou v rozmezí 50 – 1500 Kč. Na základě naměřených koncentrací kovů byly vypočteny hazardní kvocienty (HQ) pro jednotlivé kovy a také celkový hazardní index (HI) pro sumu všech kovů. Koncentrace kovů ve rtěnkách byly dále zpracovány pomocí Kruskall-Wallisovy Anovy pro rozdělení vzorků dle cenových kategorií. Souvislost mezi obsahem jednotlivých kovů a pořizovací cenou nebyla prokázána. Dále byl na těchto datech proveden Kolmogorův-Smirnovův test pro porovnání skupin s veganským a ne veganským složením. Jako statisticky významný se pro toto rozdělení projevil obsah hliníku, který byl ve veganské kosmetice cca 2,5x nižší. Parabeny byly detekovány v minimálním počtu zkoumaných rtěnek, v některých případech však informace o obsahu parabenů chyběla na obalu výrobku.
??Využití short-form videí pro propagaci dekorativní kosmetiky u generace Z?
Zamrazilová, Linda
ZAMRAZILOVÁ, Linda. Využití short-form videí pro propagaci dekorativní kosmetiky u generace Z. Brno, 2023. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Digitální marketing je v této době velmi důležitým aspektem pro efektivní marke-tingovou strategii. Jedním z důležitých nástrojů e-marketingu jsou krátká videa, také lze nazvat „Short-form videa“, která nejsou delší než 1 minutu a mají za účel rychle zaujmout. Existuje spousta platform, která poskytují službu sledovat a také nahrávat krátká videa jako jsou například Instagram, YouTube a TikTok. Stejně rychlý svět jako ten digitálního marketingu je i svět dekorativní kosmetiky, kde se trendy mění téměř každý den, takže krátká videa jsou ideálním nástrojem na jeho propagaci. Tato práce zkoumá a navrhuje inovativní marketingové strategie pro kosmetický průmysl v digitálním prostředí, s důrazem na specifika chování generace Z. Konkrétní návrhy jsou prezentovány pro společnost Notino, online obchod s kosmeti-kou a parfémy působící v Evropě. Cílem je poskytnout nový pohled na využití digi-tálních médií a influencer marketingu v rámci kosmetického průmyslu a inspirovat k efektivním online marketingovým strategiím.
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Hausknechtová, Tereza
Hausknechtová, T. Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá vlivem influencer marketingu na spotřebitelské chování žen ve věku 15 – 26 let na trhu s dekorativní kosmetikou. V práci byly identifikovány vlivy na nákupní rozhodovací proces spotřebitele vztahující se k problematice influencerů a sociálních sítí. Výsledky výzkumu byly využity k formulaci doporučení k úspěšnému využití influencer marketingu jako součást marketingové strategie.
Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v ČR 
Kalinová, Petra
Kalinová, P. Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním žen na trhu s dekorativní kosmetikou v České republice. Zkoumá aktuální situaci, vývoj a trendy tohoto odvětví. Zabývá se faktory, které ovlivňují spotřebitelky při nákupu produktů dekorativní kosmetiky. Pro zpracování je použito dotazníkové šetření a shluková analýza. Výsledkem práce je segmentace trhu a formulace marketingových doporučení.
Informovanost veřejnosti o nebezpečných látkách v kosmetice
NĚMCOVÁ, Kateřina
Název mé diplomové práce je "Informovanost veřejnosti o nebezpečných látkách v kosmetice". Je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části jsem se nejprve zaměřila na historii, obecné složení kosmetiky a nebezpečné látky v ní obsažené. Následně jsem se detailněji věnovala dekorativní kosmetice vzhledem k aktuálním trendům společnosti. Poslední kapitolu z teoretické části jsem věnovala problematice opalovacích krémů, protože s nimi mám sama negativní zkušenost. Praktická část je zaměřena na znalosti veřejnosti o nebezpečných látkách v kosmetice. Anonymní dotazník měl edukační charakter, protože jsem předpokládala, že mnoho respondentů nebude kontrolovat obsah nebezpečných látek. Udělala jsem tedy stručné popisy nebezpečných látek, aby si respondenti v případě zájmu mohli odnést nejdůležitější informace z této problematiky.
Analýza látek s negativními účinky na zdraví člověka vyskytujících se v rtěnkách
Horáková, Kristýna ; Kučerová, Simona (oponent) ; Diviš, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stanovením obsahu rizikových prvků a parabenů v rtěnkách a posouzením případných negativních vlivů na zdraví člověka spojených s používáním rtěnek. Parabeny byly analyzovány pomocí vysokoúčinné kapalinové chromatografie s detekcí na diodovém poli (HPLC-DAD). Hliník, kadmium a olovo byly analyzovány na hmotnostním spektrometru s indukčně vázaným plazmatem (ICP-MS). Obsah rtuti byl stanoven pomocí atomového absorpčního spektrometru s UV detektorem (AAS-UV). Pro analýzu bylo vybráno celkem 36 vzorků rtěnek od 22 kosmetických značek, s pořizovací cenou v rozmezí 50 – 1500 Kč. Na základě naměřených koncentrací kovů byly vypočteny hazardní kvocienty (HQ) pro jednotlivé kovy a také celkový hazardní index (HI) pro sumu všech kovů. Koncentrace kovů ve rtěnkách byly dále zpracovány pomocí Kruskall-Wallisovy Anovy pro rozdělení vzorků dle cenových kategorií. Souvislost mezi obsahem jednotlivých kovů a pořizovací cenou nebyla prokázána. Dále byl na těchto datech proveden Kolmogorův-Smirnovův test pro porovnání skupin s veganským a ne veganským složením. Jako statisticky významný se pro toto rozdělení projevil obsah hliníku, který byl ve veganské kosmetice cca 2,5x nižší. Parabeny byly detekovány v minimálním počtu zkoumaných rtěnek, v některých případech však informace o obsahu parabenů chyběla na obalu výrobku.
Spotrebiteľské chovanie na trhu dekoratívnej kozmetiky
Lišková, Veronika
Lišková, V., Spotřebitelské chování na trhu dekorativní kosmetiky. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016 Diplomová práce se zabýva spotřebitelským chovaním žen v Slovenské republice na trhu dekorativní kosmetiky. Práca zkoumá trh kosmetiky, zjišťuje vývoj výdajů spotřebitelů na daném trhu a identifikuje faktory ovlyvňujíci spotřebitelů při nákupu produktů dekorativní kosmetiky. V práci je využito technik marketingového výzkumu a to dotazníkové šetření, kvalitatívne rozhovory a shluková analýza. Výstupem práce je určení faktorů ovlyvňujících nákupní chování, charakteristika segmentů trhu dekorativní kosmetiky a marketingové doporučení pro subjekty trhu dekorativní kosmetiky.
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
Klátilová, Kateřina
Tato diplomová práce se zabývá vlivem influencer marketingu na spotřebitelské chování žen ve věku 18 až 34 let na trhu dekorativní kosmetiky. Primární výzkum byl realizován prostřednictvím metod eye-trackingového šetření, hloubkového rozhovoru a dotazníkového šetření; a zjišťuje postoj spotřebitelů vůči influence-rům s cílem identifikovat faktory, které ovlivňují jejich spotřebitelské chování v oblasti dekorativní kosmetiky v kontextu sociálních sítí a influencerů. Výsledky všech výzkumných metod jsou formulovány jako doporučení pro tvorbu efektiv-ních kampaní s influencery v odvětví dekorativní kosmetiky.
On-line aktivity firmy DERMACOL
Pavlíčková, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce zkoumala českou kosmetickou firmu Dermacol v internetovém prostředí. Cílem práce bylo podat ucelený obraz o on-line aktivitách společnosti Dermacol a navrhnout jejich možná zlepšení. Teoretická část práce popisuje a porovnává nákupní rozhodovací proces spotřebitele v běžném kamenném obchodě a na internetu. Další kapitola se zabývá trhem dekorativní kosmetiky v České republice a hodnotí postavení firmy Dermacol na něm. V hlavní části práce jsou detailně rozebrány a zhodnoceny on-line nástroje, které Dermacol používá pro svoji prezentaci, komunikaci a prodej. A na základě analýzy těchto nástrojů byla navržena možná zlepšení. V závěru jsou prezentovány výsledky vlastního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit vztah českých spotřebitelek k dekorativní kosmetice. Výzkum dále přinesl informace o povědomí o webových stránkách a internetovém obchodu Dermacol a zjišťoval, jaké zkušenosti mají české spotřebitelky s nákupem po internetu a proč volí tento způsob nákupu.
Brand management vybrané značky
Eisenbarthová, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Pavelková, Mária (oponent)
Diplomová práce analyzuje značku Maybelline New York. Maybelline patří do divize spotřebních produktů v rámci nadnárodní kosmetické společnosti L'Oréal. Nabízí produkty dekorativní kosmetiky ve čtyřech hlavních segmentech: oči, obličej, rty a nehty. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je teoretická a je v podstatě výchozí pro ostatní kapitoly. Druhá část představuje značku Maybelline, popisuje její identitu, pozici na českém trhu dekorativní kosmetiky, konkurenci a marketingový mix. Je zde také zmíněna nová podznačka (sub-brand) MNY. Poslední část práce se zabývá výzkumem, který byl proveden na základě sekundárních a primárních dat. V závěru práce jsou shrnuty výsledky výzkumu a navržena řešení na možná zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.