Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Brand management vybrané značky
Eisenbarthová, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Pavelková, Mária (oponent)
Diplomová práce analyzuje značku Maybelline New York. Maybelline patří do divize spotřebních produktů v rámci nadnárodní kosmetické společnosti L'Oréal. Nabízí produkty dekorativní kosmetiky ve čtyřech hlavních segmentech: oči, obličej, rty a nehty. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je teoretická a je v podstatě výchozí pro ostatní kapitoly. Druhá část představuje značku Maybelline, popisuje její identitu, pozici na českém trhu dekorativní kosmetiky, konkurenci a marketingový mix. Je zde také zmíněna nová podznačka (sub-brand) MNY. Poslední část práce se zabývá výzkumem, který byl proveden na základě sekundárních a primárních dat. V závěru práce jsou shrnuty výsledky výzkumu a navržena řešení na možná zlepšení.
Integrace muslimských přistěhovalců do západoevropské společnosti - vybrané státy
Eisenbarthová, Tereza ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá integrací muslimských přistěhovalců do západoevropské společnosti. Na vybraných státech, kterými jsou Německo, Nizozemí, Francie a Velká Británie, ukazuje jak vlády jednotlivých států přistupují ke svým přistěhovalcům muslimského původu a do jaké míry se jim daří jejich začleňování mezi domácí obyvatelstvo. U každého státu je nejprve přiblížena historie příchodu muslimů do dané země, dále se práce zabývá integrací na různých úrovních jako je školství, pracovní trh, bydlení, náboženství, hodnoty a identifikace. V závěru je uvedeno zhodnocení aktuálního stavu a očekávané budoucí tendence dané problematiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.