Název:
Brand management vybrané značky
Překlad názvu:
Brand management of chosen brand
Autoři:
Eisenbarthová, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Pavelková, Mária (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje značku Maybelline New York. Maybelline patří do divize spotřebních produktů v rámci nadnárodní kosmetické společnosti L'Oréal. Nabízí produkty dekorativní kosmetiky ve čtyřech hlavních segmentech: oči, obličej, rty a nehty. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je teoretická a je v podstatě výchozí pro ostatní kapitoly. Druhá část představuje značku Maybelline, popisuje její identitu, pozici na českém trhu dekorativní kosmetiky, konkurenci a marketingový mix. Je zde také zmíněna nová podznačka (sub-brand) MNY. Poslední část práce se zabývá výzkumem, který byl proveden na základě sekundárních a primárních dat. V závěru práce jsou shrnuty výsledky výzkumu a navržena řešení na možná zlepšení.The master thesis analyzes the brand Maybelline New York. Maybelline belongs to the mass market division of the multinational cosmetics company L'Oréal. It offers products of colour cosmetics in four main segments: eyes, face, lips and nails. The thesis is divided into three main parts. The first part is theoretical and it is actually the basis for next sections. The second part introduces the brand Maybelline, describes its identity, position on the Czech market, competition and marketing mix. There is also mentioned the new sub-brand MNY. The last part is dedicated to the research of secondary and primary data, interpretation of its results and suggestions for improvement.
Klíčová slova:
brand management; dekorativní kosmetika; značka; brand; brand management; colour cosmetics
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23571