Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
??Využití short-form videí pro propagaci dekorativní kosmetiky u generace Z?
Zamrazilová, Linda
ZAMRAZILOVÁ, Linda. Využití short-form videí pro propagaci dekorativní kosmetiky u generace Z. Brno, 2023. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Digitální marketing je v této době velmi důležitým aspektem pro efektivní marke-tingovou strategii. Jedním z důležitých nástrojů e-marketingu jsou krátká videa, také lze nazvat „Short-form videa“, která nejsou delší než 1 minutu a mají za účel rychle zaujmout. Existuje spousta platform, která poskytují službu sledovat a také nahrávat krátká videa jako jsou například Instagram, YouTube a TikTok. Stejně rychlý svět jako ten digitálního marketingu je i svět dekorativní kosmetiky, kde se trendy mění téměř každý den, takže krátká videa jsou ideálním nástrojem na jeho propagaci. Tato práce zkoumá a navrhuje inovativní marketingové strategie pro kosmetický průmysl v digitálním prostředí, s důrazem na specifika chování generace Z. Konkrétní návrhy jsou prezentovány pro společnost Notino, online obchod s kosmeti-kou a parfémy působící v Evropě. Cílem je poskytnout nový pohled na využití digi-tálních médií a influencer marketingu v rámci kosmetického průmyslu a inspirovat k efektivním online marketingovým strategiím.

Viz též: podobná jména autorů
2 Zamrazilová, Lenka
2 Zamrazilová, Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.